Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Робоча документація» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 – Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
12 500 000,00 UAH
UA-2021-12-17-020997-c 375ddea90f544e96b48de5a303ee8b77
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Шкурпела

+380532560631 law_ukbpoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ірина Шкурпела
+380532560631
law_ukbpoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) та Державним підприємством «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» (далі – ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ») укладено Договір № 03-21/19 від 15.04.2021 на виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Проект» з отриманням позитивного звіту експертизи (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) на загальну суму 12 480 291,54 грн. з ПДВ. Згідно даного Договору виготовлено проектну документацію.
З метою подальшої реалізації виконання будівельно-монтажних робіт, виникла необхідність у виготовленні проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Робоча документація» (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги).
Очікувана вартість виготовлення робочої документації становить 12 500 000,00 грн. з ПДВ.
У відповідності до п. 7.2. Договору № 03-21/19 від 15.04.2021 дана робота є інтелектуальною власністю ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» і допускається до застосування одноразово. Повторне застосування здійснюється виключно за письмовою згодою ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ» згідно чинного законодавства України (стаття 30 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Відповідно до ч. 1 ст. 418 Цивільного кодексу України (далі – ЦК) право інтелектуальної власності - це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної власності, визначений Кодексом та іншим законом.
Також, згідно з ст. 421 ЦК, суб'єктами права інтелектуальної власності є: творець (творці) об'єкта права інтелектуальної власності (автор, виконавець, винахідник тощо) та інші особи, яким належать особисті немайнові та (або) майнові права інтелектуальної власності відповідно до Кодексу, іншого закону чи договору.
Окрім того, у п. 2 та п. 3 ст. 29 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що об'єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури. Особа (особи), творчою працею якої (яких) створено об'єкти архітектури як об'єкти авторського права, вважається автором (співавторами) цих об'єктів.
Відповідно ч. 2 ст 430 ЦК майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта та замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором.
Пунтом 5 статті 30 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачається, що автор проекту твору архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва має виключне право на участь у подальшій його реалізації, якщо інше не передбачено умовами договору із замовником або юридичною чи фізичною особою, де або в якої він працює, а також на внесення змін до не завершеного будівництвом чи збудованого твору архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва у разі зміни його функціонального призначення чи реконструкції.
У зв’язку з тим, що виконання проектних робіт з розроблення робочої документації, які передбачається закупити, технічно неможливо виконати без виконаної проєктно-кошторисної документації по реконструкції аеродромного комплексу, яка розроблена ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ», для закупівлі робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Робоча документація» (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) необхідно у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин та за захистом прав інтелектуальної власності залучити ДП «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ».
Керуючись пп. 3 та 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 та ст. 13 Закону, виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Робоча документація» (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 18:27
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умова застосування переговорної процедури: ст. 13 та пп. 3 та 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Робоча документація» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 – Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт за кожний етап виконання, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом 5 банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 18:24
експертний звіт.pdf
17 грудня 2021 18:24
Технічне завдання Робоча документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-06-000005 ● f409a8d2e45f460499c195fa73ee7f21
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.06.2022 № 14-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 06.06.2022 № 14-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2021-12-17-020997-c; 17.12.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕННИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ"
#14307759
Переможець 12 500 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 18:27

Документи

17 грудня 2021 18:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 18:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕННИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ"
#14307759
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 18:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:43
ДУ№3.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 16:42
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 09:45
ДУ№2.pdf зміни до договору
20 січня 2023 09:44
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2022 11:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 липня 2022 11:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:21
03-21-238.pdf укладений
29 грудня 2021 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 2.1., п. 2.2. Розділу 2, Розділу 10 та до Додатку №1 Договору №03-21/238 від 29.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 03-21/238
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1., п.2.2. Розділу 2 та до Додатку № 1 Договору № 03-21/238 від 29.12.2021
Номер договору про закупівлю: 03-21/238
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML