Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний в/г
Очікувана вартість
100 320,00 UAH
UA-2021-12-17-020656-c 128fc9fc0391499fb4da1f813332c4df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зозуляк

+380991844575 vodolagacrltenderm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02002724
Вебсайт: https://novavodolagacrl.com.ua
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Контактна особа: Марина Зозуляк
+380991844575
vodolagacrltenderm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2021 09:00
Очікувана вартість: 100 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 501,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


1 найменування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Хліб пшеничний в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2021 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 17:49
оголошення.doc
17 грудня 2021 17:49
Додаток_1.doc
17 грудня 2021 17:49
Додаток_2_.doc
17 грудня 2021 17:49
Додаток_3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-17-020656-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Хлебнікова Алла Євгенівна, Код ЄДРПОУ:3035911484
Дата подання: 22 грудня 2021 18:42
Про доступ до публічної інформації
Шановний замовник,
Вивчаючи оголошення про проведення закупівлі виникли деякі запитання на з`ясування яких і публікується це звернення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, яка є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У той же час Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає обов`язково надати:
Витяг з реєстру платників ПДВ, або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ, а для платників єдиного податку – скановану копію з оригіналу витягу з реєстру платників єдиного податку або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника єдиного податку;
Сканований оригінал або скановану копію Виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Проте, така інформація є публічною та оприлюдненою у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих державних реєстрах , доступ до яких є вільним та/або інформація в документах, що вимагаються міститься у відкритих державних реєстрах, або оприлюднено у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» тому її надання не може бути передбаченим Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі відповідно до «Про публічні закупівлі». На підставі усього вищенаведеного, просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2021 11:48
Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.
Номер вимоги: UA-2021-12-17-020656-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Хлебнікова Алла Євгенівна, Код ЄДРПОУ:3035911484
Дата подання: 22 грудня 2021 18:43
Про вимоги до предмету закупівлі
Шановний замовник!
Вивчаючи оголошення про проведення закупівлі виникли деякі запитання на з`ясування яких і публікується це звернення:
У Технічній специфікації, що міститься у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься наступна вимога до предмета закупівлі: «Термін придатності товару 24 години з моменту його виготовлення». Предметом закупівлі відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є «Хліб пшеничний в/г».
Учасник звертає увагу, що діючим ДСТУ 7517:2014 «Хліб з пшеничного борошна. Загальні технічні вимоги» встановлюється строк придатності упакованого хліба з пшеничного борошна з моменту його виймання з печі – не менше 48 годин. Більшість виробників виготовлюють продукцію дотримуючись вимог ДСТУ 7517:2014 «Хліб з пшеничного борошна. Загальні технічні вимоги», тому встановлення Замовником такого чіткого терміну придатності призводить до того, що участь у процедурі спрощеної закупівлі зможуть прийняти лише дуже обмежена кількість виробників/дистриб’юторів/інше.
Більш того, у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі немає жодного обґрунтування такого обмеження. Незрозуміло, чим обумовлено встановлення такого чіткого терміну придатності, та чому Замовника не задовольняє, наприклад, термін придатності передбачений ДСТУ 7517:2014 «Хліб з пшеничного борошна. Загальні технічні вимоги».
Просимо звернути увагу, що ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі я не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Головна ознака дискримінаційних вимог - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Оскільки, з вищенаведених фактів випливає, що Замовник вимогою постачання товару з терміном придатності 24 години звужує коло потенційних учасників закупівель, не надаючи при цьому достатнього обгрунтування таких обмежень – просимо визнати такі вимоги дискримінаційними та внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і видалити ці вимоги, або замінити на інше формулювання, яке не буде призводити до обмеження конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2021 12:06
Замовником вимагається, що термін придатності товару 24 години з моменту його виготовлення, так як заклад є лікувальним і піклується про пацієнтів.
Номер вимоги: UA-2021-12-17-020656-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Хлебнікова Алла Євгенівна, Код ЄДРПОУ:3035911484
Дата подання: 22 грудня 2021 18:45
Про обробку персональних даних
Шановний замовник!
Вивчаючи оголошення про проведення закупівлі виникли деякі запитання на з`ясування яких і публікується це звернення:
У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається надання сканованого оригіналу або сконованої копії паспорта (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки (для Учасників – фізичних осіб) та сканований оригінал або скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
При цьому, Учасник зазначає, що всі дані про фізичну особу-підприємця наведені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: ПІБ підприємця, його адреса, тощо.
Оскільки, з вищенаведених фактів випливає, що вимоги Замовника є незаконними та необгрунтованими – просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і видалити ці вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2021 11:47
Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 22:01
Електронний підпис
28 грудня 2021 22:01
17. Наказ групи НАССР.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.11. Шатурс_кий_П.П.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.3. Eмел_янов_В.О.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.1. Татаринова_Т.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.4. Шатурс_кий_П.П.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.8. Гігієна COVID-19.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
9. Копія витягу ПДВ.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
1.5. Свідоцтво на авто.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.12. Емел_янов_В.В..pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
17.1. Документи НАССР.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
15. Схема приміщень.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.8. Гігієна COVID-19.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.5. Хомутова_С.Г..pdf
28 грудня 2021 22:01
7. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2021 22:01
17.3. Звіт.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.6. Смал__В.М..pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
15. Схема приміщень.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.3. Eмел_янов_В.О.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
1.3. Реєстр потужностей.pdf
28 грудня 2021 22:01
2.3. лист відгук.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.2. Четверикова_I.В.pdf
28 грудня 2021 22:01
16.1. Витяг із статуту.pdf
28 грудня 2021 22:01
1.2. Договiр_купiвлi_авто.pdf
28 грудня 2021 22:01
2.3. лист відгук.pdf
28 грудня 2021 22:01
3. договір на випікання.pdf
28 грудня 2021 22:01
16. Статут.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
9. Копія витягу ПДВ.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.11. Шатурс_кий_П.П.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.1. Татаринова_Т.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
17.1. Документи НАССР.pdf
28 грудня 2021 22:01
17. Наказ групи НАССР.pdf
28 грудня 2021 22:01
16. Статут.pdf
28 грудня 2021 22:01
5. Витяг Хліб 30.11.2021.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.6. Смал__В.М..pdf
28 грудня 2021 22:01
4.12. Емел_янов_В.В..pdf
28 грудня 2021 22:01
7. Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.5. Хомутова_С.Г..pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.10. Трудові книжки.pdf
28 грудня 2021 22:01
1.4. Свідоцтво на авто.pdf
28 грудня 2021 22:01
1.4. Свідоцтво на авто.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
5. Витяг Хліб 30.11.2021.pdf
28 грудня 2021 22:01
4.2. Четверикова_I.В.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
16.1. Витяг із статуту.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
1.5. Свідоцтво на авто.pdf.p7s
28 грудня 2021 22:01
4.4. Шатурс_кий_П.П.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ"
#42786748
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2021 13:30

Документи

31 грудня 2021 13:30
Електронний підпис
31 грудня 2021 13:29
Протокол 46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2021 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ"
#42786748
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2021 13:30
Електронний підпис
31 грудня 2021 13:29
Протокол 46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:57
Договір 05 01pdf.pdf укладений
05 січня 2022 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 96 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 000,00 UAH)