Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку" Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2021-12-17-019967-c 7b2c37b0e16b4873bcf9c022cbe62443
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Монастирська Тетяна Йосипівна

+380322611017 monast.tetyana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького
Код ЄДРПОУ: 02223750
Вебсайт: http://lvivgallery.org.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Стефаника,3
Контактна особа: Монастирська Тетяна Йосипівна
+380322611017
monast.tetyana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ч.1 ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Для виконання робіт по об’єкту: «Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку. Коригування" (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» замовником було укладено договір підряду з Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" , яке станом на сьогодні продовжує виконувати роботи на вказаному об’єкті. Протоколом наради від 26.11.2021 року по об’єкту «Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку. Коригування встановлено, що в ході виконання робіт було виявлено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення протиаварійних та невідкладних консерваційних робіт задля збереження пам’ятки архітектури, що несе історичну цінність та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором № 20-07 від 20 липня 2021 року між Львівською національною галереєю мистецтв імені Б. Г. Возницького та Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" Враховуючи це, було прийнято рішення звернутися до проектувальника ТОВ «Зелемінь» листом № 681/4-14/21 від 26.11.2021р. щодо перерахунку ПКД по об’єкту: «Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку. Коригування" (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Внесення змін в проектну документацію ««Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку. Коригування» здійснено після додаткових обстежень об'єкту, котрим встановлено, що в період проведення розкриття історичних конструкцій, виявлено низку нових даних, що зафіксовано записами в журналі авторського нагляду та протоколами нарад. Нововиявлені елементи впливають на раніше прийняті проектні рішення. Для забезпечення безпечної експлуатації пам’ятки та продовження наступних ремонтно-реставраційних робіт необхідно виконати додаткові реставраційні роботи. У зв’язку із зазначеним вище, проектувальником ТОВ «Зелемінь» було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації ДП «Західний ЕТЦ Держпраці». Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, за наявності експертного звіту № 980.9889.21. від 17.12.2021р. щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку. Коригування» та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 5 761 954,80 грн (П’ять мільйонів сімсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні, 80 копійок) без ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (з урахуванням всіх змін та доповнень) – 19 938 609,00 (Дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот тридцять вісім тисяч шістсот дев’ять грн 00 коп.), а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку" Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Вічева, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 17:04
Наказ про затвердження НПД.pdf
17 грудня 2021 17:04
Додаток до експертного звіту.pdf
17 грудня 2021 17:04
Експертний звіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-19-000014 ● 36425cb29956456abd5a7115fbbcf203
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2022 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2022 № 10-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 19.05.2022 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2021-12-17-019967-c 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Переможець 5 761 954,80
UAH
17 грудня 2021 17:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
5 761 954,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2023 11:22
Додаткова угода 4.PDF укладений
27 вересня 2023 11:19
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 09:16
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
22 грудня 2022 09:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:52
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:48
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:00
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:12
Договір.PDF укладений
28 грудня 2021 11:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку" Коригування 1 роб 5 761 954,80
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 18:05
2 759 467,00 UAH UA288201720343190009000001806
ЛНГМ ім.Б.Г.Возницького
UA083510050000026008217604900
ПП "Центр Комплекс"
Оплачений
29 грудня 2021 18:05
929 711,00 UAH UA288201720343190009000001806
ЛНГМ ім.Б.Г.Возницького
UA083510050000026008217604900
ПП "Центр Комплекс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку Договору на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 28-12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку Договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 28-12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Договору №28-12/21 про закупівлю від 28.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 28-12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк договору на 2023 рік та внести зміни до пунктів 3.1 та 12.1 та додатку 2 Договору №28-12/21 від 28.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 28-12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи по об’єкту "Комплексна реставрація і пристосування ансамблю Жовківського замку" Коригування 1 роб 5 761 954,80
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 689 178,00
UAH
Причини розірвання договору: Беручи до уваги відсутність фінансування робіт, сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 28-12/21 про закупівлю віл 28.12.2021 року з 26 вересня 2023 року за взаємною згодою сторін.