Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
7 076 424,48 UAH
UA-2021-12-17-010087-b d5ae62848ce9438cac804b94115ebfa4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пугач Тетяна Вікторівна

+380355022312 Pugach_Tatiana83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Замки Тернопілля"
Код ЄДРПОУ: 21146541
Місцезнаходження: 47302, Україна , Тернопільська обл., місто Збараж, вулиця Богдана Хмельницького 6
Контактна особа: Пугач Тетяна Вікторівна
+380355022312
Pugach_Tatiana83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Замовником була проведена процедура «відкриті торги» за номером (UA-2021-06-18-002516-b) за предметом закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), за результатами яких з ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" був укладений договір Про закупівлю робіт за бюджетні кошти № 160 від 03.08.2021р. на суму 14 353 141,70 грн. з ПДВ. Однак, в процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виникла низка додаткових робіт, які неможливо було передбачити раніше і, які як наслідок, не були включені до проектно-кошторисної документації. При розробці початкової проектно-кошторисної документації багато робіт мали прихований характер, тому не могли бути передбачені в дефектній відомості. ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" звернулося до Національного заповідника «Замки Тернопілля» щодо необхідності виконання додаткових робіт, оскільки вони впливають на можливість якісного виконання підрядником взятих на себе зобов’язань. За результатами аналізу пропозицій Підрядника щодо необхідності виконання додаткових робіт на об’єкті «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область» робочою групою за участю представників Заповідника, представників підрядника, головного архітектора проекту, директора ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНІ РОБОТИ"", що забезпечує здійснення технічного нагляду за будівельними роботами на об’єкті, визначено перелік робіт, що необхідно додатково виконати для забезпечення мети проведення «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку», а саме забезпечення якості виконання робіт та можливості експлуатації зазначеного об’єкту, про що складено Протокол засідання робочої групи. За пропозицію членів робочої групи, зважаючи на необхідність проектування додаткових робіт та визначення їх вартості, було замовлено виготовлення проектно-кошторисної документації «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII ст. ох. №686, вул. Замкова, 1 м.Чортків, Тернопільська область (коригування). ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» було проведено експертизу зазначеної проектно-кошторисної документації і отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII ст. ох. №686, вул. Замкова, 1 м.Чортків, Тернопільська область (коригування) (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Звіт №20 -0465/01-21від16.12.2021року.). Підрядником було надано інформацію, що наразі він продовжує виконувати зобов’язання з виконання робіт за укладеним договором. Але для можливості виконання робіт в повному обсязі і належної якості необхідно виконати додаткові роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією. Отже, на сьогоднішній день роботи за зазначеним вище договором виконує ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець", на об’єкті працюють працівники та використовується техніка Товариства. Враховуючи, що додаткові роботи технологічно пов’язані з роботами за основним договором, до виконання додаткових робіт доцільно залучити ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець". Переважна частина додаткових робіт фактично є продовженням робіт, які виконуються за основним договором та які є неможливо відокремити. Залучення до виконання додаткових робіт іншого підрядника матиме негативні наслідки, пов’язані з технічною неможливістю виконання основних та додаткових робіт одночасно різними підрядними організаціями, призведе до несумісності додаткових робіт з уже розпочатими будівельними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними, а також може вплинути на якість виконання робіт в загальному та складність при визначенні відповідальності підрядників під час прийняття об’єкта в експлуатацію після будівництва та протягом гарантійних строків експлуатації об’єкта. Заміна підрядної організації передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Крім того, заміна виконавця робіт на даному етапі є небажаною у зв’язку з можливістю виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з його експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання, зокрема гарантійним обслуговуванням та призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельних та будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, а також спричинить додаткові витрати бюджетних коштів. Натомість, укладення договору на виконання додаткових робіт з ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" забезпечить сумісність виконання додаткових робіт з тими, що вже виконані та будуть виконуватись цим підрядником, а після закінчення будівництва забезпечить здійснення належним чином усіх випробувальних робіт та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Тобто, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. Укладення договору на виконання додаткових робіт з ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" також забезпечить чітке визначення відповідальної особи за дотримання гарантійних строків якості закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту, визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливості безперервної та безпечної експлуатації об’єкта. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може здійснювати закупівлю таких самих робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, у Національного заповідника «Замки Тернопілля» після укладення договору від 03 серпня 2021 року з ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Зважаючи, що виконавцем зобов’язань за зазначеним договором є ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець", яке наділене правами та обов’язками, в тому числі в межах проведених раніше відкритих торгів із закупівлі за предметом «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). З моменту укладення договору від 03 серпня 2021 року № 160 не пройшло три роки. Додаткові роботи технічно та економічно пов’язані із зобов’язаннями, що виконуються ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" згідно із договором №160 від 03 серпня 2021року. Вартість додаткових робіт складає 7 076 424, 48 (сім мільйонів сімдесят шість тисяч чотириста двадцять чотири гривні 48 коп.) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору. За зазначених вище обставин, до виконання додаткових робіт доцільно залучити підрядника – ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець", що виконує роботи за умовами договору №160 від 03 серпня 2021 року. Додаткові роботи в основному технічно пов’язані із роботами з Ліквідацією аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, що виконують на підставі вище зазначеного договору, відповідальність за якісне виконання яких несе ТОВ "СНВБреставрація"Кам`янець". Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена переговорною процедурою закупівлі по предмету - «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII ст. ох. №686, вул. Замкова, 1 м.Чортків, Тернопільська область (коригування) (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 18:01
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля на 2021-2022 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, м.Чортків, вул.Замкова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2021 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 17:41
Протоколи огляду.pdf
17 грудня 2021 17:41
Відомість обсягів робіт.pdf
17 грудня 2021 17:41
ЕКСПЕРТИЗА.pdf
17 грудня 2021 17:41
Протокол переговорів-1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-10-000087 ● 216f3a4599ad4bacb729a3bf13d0e2c6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2022 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

10.02.2022 № 80

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2022 №80
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2021-12-17-010087-b від 17.12.2022 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-11 09:31:00

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010087-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі з наданням відповідних підтверджуючих документів, а саме :
- розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі;
- проектно-кошторисну документацію (з коригуванням);
-інформацію щодо виконаних робіт (види робіт, їх обсяги та вартість) згідно договору укладеного за результатами торгів (ID:UA-2021-06-18-002516-b);
- інформацію щодо робіт, які необхідно виконати згідно переговорної процедури закупівлі (види робіт, їх обсяги та вартість).

Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-16 15:48:16

Відповідь на запит

Національним заповідником «Замки Тернопілля» розглянуто Ваш запит від 11.02.2022р. 09:31 год. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-18 11:27:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010087-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» виданого філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Тернопільській області від 16.12.2021 №20-0465/01-21, загальна кошторисна вартість робіт в поточних цінах станом на 08.12.2021 складає 26139,664 тис.гривень.
Згідно звіту про виконання договору за результатами процедури закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b виконано робіт на суму 14 353 141,70 гривень (14 353,14 тис.грн).
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.01.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, Замовником при визначенні предмета закупівлі необхідно від загального найменування робіт (їх обсягу та вартості-26139,664 тис.гривень.) відняти роботи (їх обсягу та вартості-14 353,14 тис.грн), які виконані згідно договору укладеного за результатами закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b та витрати зазначені у главах 10 «Утримання служби замовника» в сумі 551924,00 грн (551,92 тис.грн) та 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з врахуванням податку на додану вартість в сумі 184641,00 гривень (184,64 тис.грн).
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» після проведеного коригування розрахунковим методом повинна становити 11049,962 тис.гривень (26139,66 тис.грн - 14 353,14 тис.грн – 551,92 тис.грн – 184,64 тис.грн)
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину розбиття предмета закупівель (визначення очікуваної вартості в сумі 7 076 424,48 грн) та надати інформацію, які роботи із загального об’єму та їх вартість не включено при проведенні переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-17-010087-b ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-23 17:10:34

Відповідь на запит

Національним заповідником «Замки Тернопілля» розглянуто Ваш запит від 18.02.2022р. 11:27 год. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-25 20:05:11

Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель

Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №80 від 10.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-03-11 12:04:04

Ознайомлені

Дякую!
Ознайомлені із Вашим повідомленням.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-04-11-000062 ● 85ca5122bd404778a2ffc9f51193ea81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2022 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.04.2022 № 2-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2021-12-17-010087-b від 17.12.2021 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-13 11:22:12

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. №686, вул. Замкова, 1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010087-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» виданого філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Тернопільській області від 16.12.2021 №20-0465/01-21, загальна кошторисна вартість робіт в поточних цінах станом на 08.12.2021 складає 26139,664 тис.гривень.
Згідно звіту про виконання договору за результатами процедури закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b виконано робіт на суму 14 353 141,70 гривень (14 353,14 тис.грн).
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.01.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, Замовником при визначенні предмета закупівлі необхідно від загального найменування робіт (їх обсягу та вартості-26139,664 тис.гривень.) відняти роботи (їх обсягу та вартості-14 353,14 тис.грн), які виконані згідно договору укладеного за результатами закупівлі ID:UA-2021-06-18-002516-b та витрати зазначені у главах 10 «Утримання служби замовника» в сумі 551924,00 грн (551,92 тис.грн) та 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з врахуванням податку на додану вартість в сумі 184641,00 гривень (184,64 тис.грн).
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі «Ліквідація аварійного стану (влаштування консерваційного даху) Замку, пам’ятки архітектури національного значення XVII століття охор. № 686, вул. Замкова,1 м. Чортків, Тернопільська область (коригування)» після проведеного коригування розрахунковим методом повинна становити 11049,962 тис.гривень (26139,66 тис.грн - 14 353,14 тис.грн – 551,92 тис.грн – 184,64 тис.грн)
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити як визначено очікувану вартість в сумі 7 076 424,48 грн та надати інформацію, які роботи із загального об’єму та їх вартість не включено при проведенні переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-17-010087-b ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-18 13:27:54

Відповідь на запит

Національним заповідником «Замки Тернопілля» розглянуто Ваш запит від 13.04.2022р. 11:22 год. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто та вжито заходів для розірвання договору.

2022-04-27 16:25:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто.

2022-05-02 13:27:21

Оскарження в суді

Опис: Національний заповідник «Замки Тернопілля» повідомляє про те, що 6.05.2022 року до Адміністративного суду Тернопільської області подано позов до Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про визнання протиправним та скасування висновку про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-010087-b
Дата публікації: 09 травня 2022
Номер відкриття провадження: 500/2016/22
Дата відкриття провадження: 11 травня 2022

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СНВБ РЕСТАВРАЦІЯ "КАМ'ЯНЕЦЬ"
#32905252
Переможець 7 076 424,48
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 18:01

Документи

17 грудня 2021 18:01
Електронний підпис
17 грудня 2021 18:00
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 18:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СНВБ РЕСТАВРАЦІЯ "КАМ'ЯНЕЦЬ"
#32905252
7 076 424,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 18:01
Електронний підпис
17 грудня 2021 18:00
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 16:38
Відповідь на висновок моніторингу.pdf укладений
27 квітня 2022 16:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:59
Дод угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:14
договір-1.pdf укладений
28 грудня 2021 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.11.4 Договору №293 від 28.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 099 073,58
UAH (в тому числі ПДВ 349 845,60 UAH)
Причини розірвання договору: В односторонньому порядку