Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки, відновлення та регенерації картриджів)
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2021-12-17-010041-b bfcf09d47f9f4100a8805a0678367ba7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станкевич Олена

380978487969 apiasamoa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Станкевич Олена
380978487969
apiasamoa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1176 послуга
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки, відновлення та регенерації картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2021 16:58
Оголошення спрощена КАРТРИДЖІ .doc
17 грудня 2021 17:41
Проект договору на картриджі.doc
22 грудня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2021 16:58
Оголошення спрощена КАРТРИДЖІ .doc
17 грудня 2021 17:40
Оголошення спрощена КАРТРИДЖІ.doc
17 грудня 2021 17:35
Оголошення спрощена КАРТРИДЖІ.doc
17 грудня 2021 17:41
Проект договору на картриджі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 160 680,00
UAH з ПДВ
160 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2021 12:39
Електронний підпис
30 грудня 2021 12:31
Вiдомостi про учасника.pdf
30 грудня 2021 12:31
опис документів .pdf
30 грудня 2021 12:31
СЕС Станції очистки.pdf
30 грудня 2021 12:31
Договір по утилізації.pdf
30 грудня 2021 12:31
Цінова пропозиція.pdf
30 грудня 2021 12:31
Статут.pdf
30 грудня 2021 12:31
Витяг на 29.12.2021.pdf
30 грудня 2021 12:31
Паспорт станції.pdf
30 грудня 2021 12:31
СЕС запасні частини.pdf
30 грудня 2021 12:31
Авторизаційний лист.PDF
30 грудня 2021 12:31
SA 8000.PDF
30 грудня 2021 12:31
ISO 9001.PDF
30 грудня 2021 12:31
ISO 14001.PDF
30 грудня 2021 12:31
Технічна специфікація.pdf
30 грудня 2021 12:31
Атестат виробництва.pdf
30 грудня 2021 12:31
ISO 45001.PDF
30 грудня 2021 12:31
Наказ .pdf
30 грудня 2021 12:31
Витяг з РПЄП.pdf
30 грудня 2021 12:31
Сертифікат Дилера.pdf
30 грудня 2021 12:31
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Переможець 160 680,00
UAH з ПДВ
04 січня 2022 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2022 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
160 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 16:29
Додаткова 2 картриджі.pdf зміни до договору
06 лютого 2023 16:28
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:48
Додаткова МП 9-2240 картриджі.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:47
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 19:15
договір 9-2240 від12.01.2022.pdf укладений
12 січня 2022 19:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення загального обсягу послуг та суми Договору на 32000,00 грн., що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 9/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML