Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
Comprehensive physical protection of facilities with using of centralized surveillance office
Comprehensive physical protection of facilities with using of centralized surveillance office
Очікувана вартість
7 188 122,49 UAH
UA-2021-12-17-008641-b ● c77fd060a0514fef9ac0e5bb23925358
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська область обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Кондратенко Оксана Володимирівна dpsr@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Administrative Services and Consumer Market of Kharkiv City Council |
National ID: | 34468472 |
Contact point: |
Kondratenko Okcana Volodymyrivna dpsr@citynet.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 13:48 |
Очікувана вартість: | 7 188 122,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та не може бути відкликана протягом строку її дії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. При посиланні на тендерну документацію про проведення закупівлі, має бути указано предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням КЕП Гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП згідно з чинним законодавством. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 200 000 (двісті тисяч) гривень 00 копійок. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Крім того, банківська гарантія повинна містити назву предмета закупівлі, повну назву учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія, також, має містити: - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»; - номер, дату та місце складання; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву Замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради Адреса: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 Банківські реквізити: код ЄДРПОУ 34468472 UA988201720344200005000035930 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 Банк обслуговування: УДКСУ у місті Харкові Харківської області код ЄДРПОУ 37999649. Адреса: 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гуданова, будинок 4/10. - назву та адресу банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Publication date: | 17 грудня 2021 15:47 |
Enquiries until: | 07 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 188 122 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Технічне завдання викладено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
The terms of reference are set out in APPENDIX 4 to the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26, Харківська область, місто Харків (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Comprehensive physical protection of facilities with using of centralized surveillance office
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2021 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_5_КО_2022.docx | |
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_2_КО_2022.docx | |
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_1_КО_2022.docx | |
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_4_КО_2022.docx | |
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_3_КО_2022.docx | |
17 грудня 2021 15:47 |
ТД_КО_2022.docx |
17 грудня 2021 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_5_КО_2022.docx
|
|||
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_2_КО_2022.docx
|
|||
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_1_КО_2022.docx
|
|||
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_4_КО_2022.docx
|
|||
17 грудня 2021 15:48 |
ДОДАТОК_3_КО_2022.docx
|
|||
17 грудня 2021 15:47 |
ТД_КО_2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Застосування собак
Дата подання: 27 грудня 2021 15:46
Дата відповіді: 30 грудня 2021 17:06
Тендерної документації від потенційного учасника вимагається надати документи щодо наявності не менше двох службових собак та інструкторів - кінологів. Надайте відповідь на питання, яким чином передбачається охорона обєктів розташованих в різних місцях району з застосуванням собак? Який порядок (графік) чергування інструктора з собакою на обєктах охорони на протязі доби, неділі, місяца?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
При розробці та затвердженні тендерної документації Замовником дотримані усі вимоги та норми, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, але не виключно статей 5, 16, 17, 22 Закону.
Крім того, у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен провадити свою господарську діяльність у сфері надання послуг з охорони власності та громадян у відповідності до законів України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, та інших нормативно-правових актів в сфері надання охоронних послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, зазначено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Замовником у п. 2.5. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначена наступна вимога для Учасника щодо надання послуги фізичної охорони адміністративних будівель:
«Проводити на об’єктах Замовника, в разі необхідності та за викликом Замовника, заходи із залученням інструктора службового собаківництва з службовою собакою, спрямованих на виявлення сторонніх осіб та предметів на об’єктах Замовника, за власний рахунок».
Зазначена вимога не передбачає встановлення порядку (графіку) чергування інструктора із службовою собакою та одночасного перебування на різних об’єктах охорони Замовника.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
При розробці та затвердженні тендерної документації Замовником дотримані усі вимоги та норми, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, але не виключно статей 5, 16, 17, 22 Закону.
Крім того, у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен провадити свою господарську діяльність у сфері надання послуг з охорони власності та громадян у відповідності до законів України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, та інших нормативно-правових актів в сфері надання охоронних послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, зазначено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Замовником у п. 2.5. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначена наступна вимога для Учасника щодо надання послуги фізичної охорони адміністративних будівель:
«Проводити на об’єктах Замовника, в разі необхідності та за викликом Замовника, заходи із залученням інструктора службового собаківництва з службовою собакою, спрямованих на виявлення сторонніх осіб та предметів на об’єктах Замовника, за власний рахунок».
Зазначена вимога не передбачає встановлення порядку (графіку) чергування інструктора із службовою собакою та одночасного перебування на різних об’єктах охорони Замовника.
Доцільність використання службових собак
Дата подання: 27 грудня 2021 15:48
Дата відповіді: 30 грудня 2021 16:09
П. 4.6.Правилами утримання домашніх тварин у м. Харкові розроблених відповідно до вимог Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» з метою врегулювання відносин у сфері поводження з домашніми тваринами, забезпечення відповідного санітарного, екологічного та епізоотичного стану території м. Харкова, власникам домашніх тварин забороняється приводити тварин (крім тварин супроводу - собак-поводирів) у приміщення магазинів і кафе (крім спеціалізованих магазинів для тварин), об'єктів громадського харчування, освіти та культури, на територію дитячих майданчиків, інші місця загального користування, тощо. Надайте відповідь, чи є порушенням використання службового собаки в закладі освіти, яка доцільність такого використання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради не є закладом освіти.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради не є закладом освіти.
Законодавчі норми використання службових собак в громадському місці
Дата подання: 27 грудня 2021 15:50
Дата відповіді: 30 грудня 2021 16:37
Пунктом 4.36. НАСТАНОВОЮ з організації діяльності кінологічних підрозділів органів внутрішніх справ України, забороняється застосовувати службових собак: - у дитячих і лікувальних закладах; - у громадських місцях та навчальних закладах, якщо від цього можуть постраждати сторонні особи. З цього приводу виникає питання, якими законодавчими нормами керуватися інструктору-кінологу на території громадського закладу, які його основні функції та завдання при охороні обєктів зазначених в тендерній документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
При розробці та затвердженні тендерної документації Замовником дотримані усі вимоги та норми, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, але не виключно статей 5, 16, 17, 22 Закону.
Крім того, у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен провадити свою господарську діяльність у сфері надання послуг з охорони власності та громадян у відповідності до законів України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, та інших нормативно-правових актів в сфері надання охоронних послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, зазначено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Порядок використання та залучення службових собак передбачено нормами Закону України «Про охоронну діяльність», зокрема статтями 6, 9, 12, 17.
Функції, завдання та вимоги щодо надання послуги, що закуповується Замовником, детально викладені у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
НАСТАНОВА з організації діяльності кінологічних підрозділів органів внутрішніх справ України (на яку Ви посилаєтесь у питанні), затверджена Наказом МВС України від 19.07.2012 № 640, визначає основи організації діяльності кінологічних підрозділів органів внутрішніх справ України, порядок використання службових собак під час здійснення оперативно-службових та профілактичних завдань, спрямованих на попередження та боротьбу зі злочинністю, забезпечення охорони громадського порядку, правила утримання, придбання, ветеринарне забезпечення та списання службових собак, а також діяльність навчальних закладів МВС, у яких здійснюють підготовку кінологів.
У відповідності ж до пункту першого статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Крім того, умовами тендерної документації передбачається залучення службового собаки з фахівцем – інструктором службового собаківництва або аналогічної посади. У тендерній документації зазначено, що вказаний працівник повинен мати не менше одного свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій.
Крім того, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
«2.5. На кожного собаку, якого учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
- міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт;
- документ, виданий державними ветеринарними закладами або ветеринарними закладами, що підтверджує проведення щеплення проти сказу, (квитанція про останнє щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у міжнародному ветеринарному паспорті/або ветеринарному паспорті);
- реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевого самоврядування, або державними органами, установами, організаціями згідно з чинним законодавством;
- договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам;
- свідоцтво/або диплом/або інші документи, що підтверджують, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі / або по слухняності і захисній службі, або випробуваня /змагання з ІРО-1 /або ІРО-2 /або ІРО-3 в державних установах, організаціях /або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій;
2.6. Свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що як мінімум один службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов випробування не нижче ССД-1 в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій;».
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовником при складенні технічних та кваліфікаційних вимог тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого діючого законодавства України.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
При розробці та затвердженні тендерної документації Замовником дотримані усі вимоги та норми, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, але не виключно статей 5, 16, 17, 22 Закону.
Крім того, у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен провадити свою господарську діяльність у сфері надання послуг з охорони власності та громадян у відповідності до законів України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, та інших нормативно-правових актів в сфері надання охоронних послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, зазначено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Порядок використання та залучення службових собак передбачено нормами Закону України «Про охоронну діяльність», зокрема статтями 6, 9, 12, 17.
Функції, завдання та вимоги щодо надання послуги, що закуповується Замовником, детально викладені у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
НАСТАНОВА з організації діяльності кінологічних підрозділів органів внутрішніх справ України (на яку Ви посилаєтесь у питанні), затверджена Наказом МВС України від 19.07.2012 № 640, визначає основи організації діяльності кінологічних підрозділів органів внутрішніх справ України, порядок використання службових собак під час здійснення оперативно-службових та профілактичних завдань, спрямованих на попередження та боротьбу зі злочинністю, забезпечення охорони громадського порядку, правила утримання, придбання, ветеринарне забезпечення та списання службових собак, а також діяльність навчальних закладів МВС, у яких здійснюють підготовку кінологів.
У відповідності ж до пункту першого статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Крім того, умовами тендерної документації передбачається залучення службового собаки з фахівцем – інструктором службового собаківництва або аналогічної посади. У тендерній документації зазначено, що вказаний працівник повинен мати не менше одного свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій.
Крім того, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
«2.5. На кожного собаку, якого учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
- міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт;
- документ, виданий державними ветеринарними закладами або ветеринарними закладами, що підтверджує проведення щеплення проти сказу, (квитанція про останнє щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у міжнародному ветеринарному паспорті/або ветеринарному паспорті);
- реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевого самоврядування, або державними органами, установами, організаціями згідно з чинним законодавством;
- договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам;
- свідоцтво/або диплом/або інші документи, що підтверджують, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі / або по слухняності і захисній службі, або випробуваня /змагання з ІРО-1 /або ІРО-2 /або ІРО-3 в державних установах, організаціях /або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій;
2.6. Свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що як мінімум один службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов випробування не нижче ССД-1 в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій;».
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовником при складенні технічних та кваліфікаційних вимог тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого діючого законодавства України.
Використання собак
Дата подання: 27 грудня 2021 15:52
Дата відповіді: 30 грудня 2021 16:08
П. 4.6.Правилами утримання домашніх тварин у м. Харкові розроблених відповідно до вимог Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» з метою врегулювання відносин у сфері поводження з домашніми тваринами, забезпечення відповідного санітарного, екологічного та епізоотичного стану території м. Харкова, власникам домашніх тварин забороняється приводити тварин (крім тварин супроводу - собак-поводирів) у приміщення магазинів і кафе (крім спеціалізованих магазинів для тварин), об'єктів громадського харчування, освіти та культури, на територію дитячих майданчиків, інші місця загального користування, тощо. Надайте відповідь, чи є порушенням використання службового собаки в громадському закладі , яка доцільність такого використання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
При розробці та затвердженні тендерної документації Замовником дотримані усі вимоги та норми, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, але не виключно статей 5, 16, 17, 22 Закону.
Крім того, у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен провадити свою господарську діяльність у сфері надання послуг з охорони власності та громадян у відповідності до законів України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, та інших нормативно-правових актів в сфері надання охоронних послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, зазначено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Структурними підрозділами Департаменту є Центр надання адміністративних послуг м. Харкова та його відділи, в тому числі Регіональний відділ послуг.
Враховуючи велику кількість відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб), наявність складної комп’ютерної, офісної техніки, обладнання, документації, багатофункціональність та складність будівель, специфіку діяльності структурних підрозділів Департаменту, замовником здійснюється закупівля саме для забезпечення безпеки функціонування та безпеки відвідувачів.
Просимо звернути увагу, що Правила утримання домашніх тварин у м. Харкові, на які Ви посилаєтесь в своєму питанні, розповсюджує свою дію виключно на домашніх тварин (собаки, коти та інші тварини, що протягом тривалого історичного періоду традиційно утримуються і розводяться людиною, а також тварини видів чи порід, штучно виведених людиною для задоволення естетичних потреб і потреб у спілкуванні, що, як правило, не мають життєздатних диких популяцій, які складаються з особин з аналогічними морфологічними ознаками та існують тривалий час у їх природному ареалі).
В свою чергу, планується залучення саме службових собак, порядок використання яких передбачено нормами Закону України «Про охоронну діяльність», зокрема статтями 6, 9, 12, 17.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовником при складенні технічних та кваліфікаційних вимог тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого діючого законодавства України.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
При розробці та затвердженні тендерної документації Замовником дотримані усі вимоги та норми, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, але не виключно статей 5, 16, 17, 22 Закону.
Крім того, у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен провадити свою господарську діяльність у сфері надання послуг з охорони власності та громадян у відповідності до законів України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, та інших нормативно-правових актів в сфері надання охоронних послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, зазначено, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Структурними підрозділами Департаменту є Центр надання адміністративних послуг м. Харкова та його відділи, в тому числі Регіональний відділ послуг.
Враховуючи велику кількість відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб), наявність складної комп’ютерної, офісної техніки, обладнання, документації, багатофункціональність та складність будівель, специфіку діяльності структурних підрозділів Департаменту, замовником здійснюється закупівля саме для забезпечення безпеки функціонування та безпеки відвідувачів.
Просимо звернути увагу, що Правила утримання домашніх тварин у м. Харкові, на які Ви посилаєтесь в своєму питанні, розповсюджує свою дію виключно на домашніх тварин (собаки, коти та інші тварини, що протягом тривалого історичного періоду традиційно утримуються і розводяться людиною, а також тварини видів чи порід, штучно виведених людиною для задоволення естетичних потреб і потреб у спілкуванні, що, як правило, не мають життєздатних диких популяцій, які складаються з особин з аналогічними морфологічними ознаками та існують тривалий час у їх природному ареалі).
В свою чергу, планується залучення саме службових собак, порядок використання яких передбачено нормами Закону України «Про охоронну діяльність», зокрема статтями 6, 9, 12, 17.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовником при складенні технічних та кваліфікаційних вимог тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого діючого законодавства України.
Місце утримання собаки
Дата подання: 27 грудня 2021 15:53
Дата відповіді: 30 грудня 2021 17:45
Надайте уточнення щодо розміщення тимчасового місця утримання службового собаки на обєктах охорони? Периметру використання службового собаки на обєктах охорони? Проміжків часу використання службового собаки на обєктах охорони?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
Замовником у Розділі 2.1. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації детально викладено вимоги щодо надання послуги фізичної охорони адміністративних будівель.
Зокрема у п. 2.5. вказаного Розділу зазначена наступна вимога для Учасника щодо надання послуги фізичної охорони адміністративних будівель:
«Проводити на об’єктах Замовника, в разі необхідності та за викликом Замовника, заходи із залученням інструктора службового собаківництва з службовою собакою, спрямованих на виявлення сторонніх осіб та предметів на об’єктах Замовника, за власний рахунок».
У таблиці «Пости охорони та часи їх роботи» вказано графік роботи спареного посту із собакою для патрулювання периметру об’єкту охорони у Регіональному відділі адміністративних послуг за адресою проспект Тракторобудівників, будинок 144.
Периметр адміністративної будівлі Регіонального відділі адміністративних послуг за адресою проспект Тракторобудівників, будинок 144 становить близько 162 метрів.
Замовником у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження) зазначено, що закупівля послуги здійснюється з метою забезпечення комплексної охорони адміністративних приміщень, в яких розміщені структурні підрозділи Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.
Замовником у Розділі 2.1. ДОДАТКУ 4 до тендерної документації детально викладено вимоги щодо надання послуги фізичної охорони адміністративних будівель.
Зокрема у п. 2.5. вказаного Розділу зазначена наступна вимога для Учасника щодо надання послуги фізичної охорони адміністративних будівель:
«Проводити на об’єктах Замовника, в разі необхідності та за викликом Замовника, заходи із залученням інструктора службового собаківництва з службовою собакою, спрямованих на виявлення сторонніх осіб та предметів на об’єктах Замовника, за власний рахунок».
У таблиці «Пости охорони та часи їх роботи» вказано графік роботи спареного посту із собакою для патрулювання периметру об’єкту охорони у Регіональному відділі адміністративних послуг за адресою проспект Тракторобудівників, будинок 144.
Периметр адміністративної будівлі Регіонального відділі адміністративних послуг за адресою проспект Тракторобудівників, будинок 144 становить близько 162 метрів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 лютого 2022
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ АКБ ОФ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКБ ОФ |
7 187 122,00
UAH з ПДВ
|
7 151 122,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
7 188 000,00
UAH з ПДВ
|
7 152 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АКБ ОФ #40684354 |
Переможець |
7 151 122,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2022 11:59
|
Доп.угода охорона.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 19:11
|
Протокол продовження строку укладання договору.docx | укладений |
15 березня 2022 19:05
|
Договір 14.03-22.pdf | укладений |
15 березня 2022 19:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 14/03-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |