Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова» |
Код ЄДРПОУ: | 20761149 |
Місцезнаходження: | 79071, Україна , Львівська обл., Львів, Симоненка, 4 |
Контактна особа: |
Монастирська Наталія Романівна 380322634336 2kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 12:07 |
Очікувана вартість: | 2 511 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 555,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 11:04 |
Перелік змін.doc | |
29 грудня 2021 11:04 |
Тендерна документація (нова редакція).doc |
29 грудня 2021 11:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2021 11:04 |
Перелік змін.doc
|
|||
29 грудня 2021 11:04 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000105 ● 913ddcefb70b4351bdcd75bcd38c46bd
- Статус: вирішено ● Дата: 11 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2022 07:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 62
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-17-008225-b, 17.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 14:38:30
Про надання пояснення
Дата: 01.02.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-17-008225-b, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «2-а міська поліклініка м.Львова» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 14:02:38
Пояснення на запит
На Ваш запит, опублікований в рамках моніторингу процедури закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» згідно ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) UA-2021-12-17-008225-b, надаємо наступні пояснення:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника для забезпечення автоматизованих робочих місць працівників.
Задля безперебійного робочого процесу медичних працівників в медичній інформаційній системі «Хелсі» технічні та якісні характеристики комп’ютерів повинні відповідати мінімальним вимогам, які розміщені за посиланням https://miswiki.atlassian.net/wiki/spaces/STUD/pages/758677505/1 (Додаток 1 до Пояснення, додається). Також враховано компактність, економочність (споживання енергії) та термін гарантійного обслуговування комп’ютерної техніки.
При визначенні очікуваної вартості замовник враховував вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався на підставі дослідження ринкових цін, шляхом проведення ринкових консультацій учасників ринку (Додаток 2 до Пояснення, додається), моніторингу закупівель у в електронній системі закупівель "Prozorro", зокрема і таких процедур закупівель UA-2021-04-23-000210-b, UA-2021-11-17-001613-b, а також для визначення вартості предмета закупівлі було враховано ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів згідно індентифікатору закупівлі UA-2021-04-09-002409-a.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (або на сайті головного органу). Дану інформацію розміщено на:
https://2knp.city-adm.lviv.ua/%d0%b7%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%bd%d1%96%d1%81%d1%82%d1%8c/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про розірвання договору № 10 від 25.01.2022р. відповідно висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-17-008225-b.
2022-02-23 14:49:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2022-05-11 11:56:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
2 500 900,00
UAH з ПДВ
|
2 500 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Костомаха Вадим Олегович |
2 507 800,00
UAH з ПДВ
|
2 507 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
2 500 900,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 14:33
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
23 лютого 2022 14:31
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
23 лютого 2022 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 13:43
|
Договір.pdf | укладений |
25 січня 2022 13:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 23 лютого 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Дія Договору припиняється : - з інших підстав, передбачених чинним законодавством України, у зв’язку із порушенням вимог частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». |