Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Буряк, морква, цибуля, капуста білокачанна, яблука, помідори, огірки, банани, редиска свіжа, кабачок,
Beets, carrots, onions, white cabbage, apples, tomatoes, cucumbers, bananas, fresh radishes, zucchini
Beets, carrots, onions, white cabbage, apples, tomatoes, cucumbers, bananas, fresh radishes, zucchini
Очікувана вартість
5 086 770,30 UAH
UA-2021-12-17-007918-b ● b2039a1e1d55427f82b8f0d4d70f7275
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Контактна особа: |
Ковалів Світлана Володимирівна +380342535657 svtkovaliv@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Ковалів Світлана Володимирівна +380342535657 svtkovaliv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Ivano-Frankivsk City Council |
National ID: | 40312499 |
Contact point: |
Kovaliv Svitlana Volodymyrivna +380342535657 svtkovaliv@gmail.com |
Additional contacts: |
Kovaliv Svitlana Volodymyrivna +380342535657 svtkovaliv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 15:21 |
Очікувана вартість: | 5 086 770,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 433,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 грудня 2021 15:16 |
Enquiries until: | 08 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2022 15:21 |
Information
Estimated total value: | 5 086 770 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 434 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється для закладів освіти Івано-Франківської МТГ на 2022рік
Procurement is carried out for educational institutions of Ivano-Frankivsk MTG for 2022
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31290 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
Beets
CPV: 03221111-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
41710 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
Сarrots
CPV: 03221112-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
52140 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
Onion
CPV: 03221113-1
Період постачання:
по 31 грудня 2022
51615 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
White cabbage
CPV: 03221410-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
83620 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Apples
CPV: 03222321-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
5200 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
Tomatoes
CPV: 03221240-0
Період постачання:
по 31 грудня 2022
5200 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
Cucumbers
CPV: 03221270-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
56000 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
Bananas
CPV: 03222111-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
5200 кг
Редиска свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
Fresh radish
CPV: 03221110-0
Період постачання:
по 31 грудня 2022
5200 кг
Кабачок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської МТГ (відповідно до додатку №6)
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
Zucchini
CPV: 03221250-3
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 60 (шістдесяти) календарних днів у разі наявності зареєстрованих коштів. У разі відсутності відповідного фінансування оплата здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надходження та реєстрації фінансових зобов’язань в УДКСУ в м.Івано-франківську. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2021 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток _7 -Проєкт договору.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток _6 - Дислокація закладів.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток _5- Комерційна (цінова) пропозиція.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток _4 - Довідка_ що містить інформацію про учасника.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток _3- Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
Додаток _ 1-Технічна специфікація.docx | |
17 грудня 2021 15:17 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 07 січня 2022 12:05
Дата відповіді: 11 січня 2022 14:35
В додатку 1 є незаконна вимога надати – «Підтвердження про санобробку (дез.обробку): сканкопії актів та договорів/довідок про санобробку (дез.обробку) на кожен транспортний засіб, яким будуть постачатись продукти харчування за предметом договору, за останні пів року від дати оголошення про проведення даної закупівлі в електронній системі закупівель». Учасники беруть участь в торгах у січні 2021 року, а не півроку назад. Прошу вилучити таку незаконну вимогу, адже вона порушує права учасників і змушує їх до зайвих витрат, які є не логічними та суперечливими.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так як закупівля здійснюється для закладів дошкільної освіти, відповідно до п.6, розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сканкопії актів та договорів/довідок про санобробку (дез.обробку) на кожен транспортний засіб, яким будуть постачатись продукти харчування за предметом договору, за останні пів року від дати оголошення про проведення даної закупівлі в електронній системі закупівель. Автотранспорт Учасника повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
02
Дата подання: 07 січня 2022 12:05
Дата відповіді: 11 січня 2022 11:23
В додатку 1 є вимога надати – «а) декларація виробника / посвідчення про якість». Учасники повинні надати «декларацію виробника та посвідчення про якість» чи декларацію виробника або посвідчення про якість» ?
Відповідь: Відповідно до п.6, розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати декларацію виробника або посвідчення про якість.
03
Дата подання: 07 січня 2022 12:05
Дата відповіді: 11 січня 2022 11:24
В додатку 1 є вимога надати «в) експлуатаційний дозвіл на потужності / реєстраційний номер на потужності, які використовуються Учасником». Учасники повинні надати «експлуатаційний дозвіл на потужності та реєстраційний номер на потужності, які використовуються Учасником» чи «експлуатаційний дозвіл на потужності або реєстраційний номер на потужності, які використовуються Учасником» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.6, розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати експлуатаційний дозвіл на потужності або реєстраційний номер на потужності, які використовуються Учасником.
04
Дата подання: 07 січня 2022 12:05
Дата відповіді: 11 січня 2022 11:27
В додатку 1 є вимога надати «г) реєстраційний номер постачальника / експлуатаційний дозвіл виробника». Учасники повинні надати «реєстраційний номер постачальника / та експлуатаційний дозвіл виробника» чи «реєстраційний номер постачальника та експлуатаційний дозвіл виробника» ?
Відповідь: Відповідно до п.6, розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати реєстраційний номер постачальника або експлуатаційний дозвіл виробника
05
Дата подання: 07 січня 2022 12:05
Дата відповіді: 11 січня 2022 14:28
В додатку 1 є незаконна вимога надати «У разі, якщо документ про якість продукції виданий не на Учасника закупівлі, необхідно надати копію договору про співпрацю між Учасником закупівлі та суб’єктом господарювання, на якого виданий документ про якість». Для прикладу, учасники будуть надавати документ на банани, але виробником вказане іноземне підприємство, то яким чином учасник повинен надати договір про співпрацю з іноземним виробником ? Адже аби постачати банани замовнику, слід з спочатку підписати договір про закупівлю з замовником. Учасники не повинні заздалегідь підписувати договори і нести невиправдані витрати. Ви вимагаєте від учасників вчинення незаконних дій. Достатньо надати лише документ про якість. Прошу вилучити таку незаконну вимогу про надання договору про співпрацю, адже вона порушує права учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, учасник у складі свої тендерної пропозиції повинен надати копію договору про співпрацю між Учасником закупівлі та суб’єктом господарювання, на якого виданий документ про якість або договір співпраці між Учасником закупівлі та представником (дилером/дистрибютором) на реалізацію його продукції
06
Дата подання: 07 січня 2022 12:06
Дата відповіді: 11 січня 2022 14:19
В додатку 1 є незаконна вимога надати «Експертний висновок/протоколи випробувань та декларація виробника/посвічення про якість повинні бути видані не раніше 01.12.2021року». Прошу вилучити вимогу про надання «декларація виробника/посвічення про якість», адже вона порушує права учасників. Учасники не мають змоги отримати документ про якість від іноземного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так як закупівля здійснюється для закладів дошкільної освіти, якість товару повинна бути підтверджена відповідними документами (додато №1). Якість Товару, умови та організація поставки Товару повинні відповідати нормам Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про ветеринарну медицину», «Про дитяче харчування», наказу МОЗ, МОН від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 січня 2022
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Копанєва Оксана Степанівна | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
4 914 687,50
UAH з ПДВ
|
4 914 687,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 січня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій