Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 15:40 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 15:40 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (Розділ IV Стаття 25) Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом та електронною цифровою печаткою) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5), з урахуванням вимог встановлених цим розділом Банківська гарантія має бути безвідкличною та супроводжується грошовим покриттям. Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить : 114 000 грн. 00 коп. (сто чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 120 (сто двадцять) днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП банку-гаранта. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: строк, термін або чинність банківської Гарантії тощо із зазначенням конкретних дат її дії «від» і «до»; посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. Без згоди Бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дії гарантії; обов’язок банка, протягом 5 робочих днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в якій буде посилання на одну з підстав, що визначені у частині 3 цього Розділу тендерної документації; інформація щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 цього Розділу тендерної документації. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж сума банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (Розділ IV Стаття 27) переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: -5 % вартості договору; |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові з обов’язковим нотаріальним засвідченням правильності перекладу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
- ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові з обов’язковим нотаріальним засвідченням правильності перекладу.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 16:41 |
ТД венталяційна система.doc | |
17 грудня 2021 16:41 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
17 грудня 2021 16:41 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
17 грудня 2021 16:41 |
Додаток 1 форма цінової пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливість залучення учасником субпідрядної організації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам тендерної документації.
Інформація щодо субпідрядника та порядок надання відповідних документів визначена пунктом 7 Розділу 3 тендерної документації: У разі закупівлі робіт та послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт (надання послуг) у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Додатково, у разі якщо учасник планує залучити сторонній суб'єкт господарювання (субпідрядну організацію) до виконання робіт (надання послуг) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- при закупівлі робіт або послуг, у разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям передбачає залучення потужності субпідрядників/співвиконавців, для підтвердження наявності у останніх обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції документів з урахуванням вимог, передбачених п.п. 5.1., 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації щодо залучених ресурсів субпідрядників/співвиконавців.
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що фізична особа, яка є субпідрядною організацією, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для субпідрядної організації фізичної особи та фізичної особи-підприємця);
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що службова (посадова) особа субпідрядної організації, яка підписала документи, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для субпідрядної організації юридичної особи);
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що службова (посадова) особа субпідрядної організації, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є субпідрядною організацією, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, про те, що субпідрядна організація не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Вимоги про усунення порушення
На підтвердження наявності в учасника процедури власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" було надано договір оренди №25/10/2021-1 від 25.10.2021 транспортного засобу, укладений з фізичною особою Самініною Аллою Миколаївною, який не був посвідчений нотаріально.
На підставі п.2 ст.799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" було завантажено договір №25/10/2021-1 оренди (найму) транспортного засобу, укладений між ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" та фізичною особою Самініною Аллою Миколаївною 06.01.2022 року, який посвідчено приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Трач Г. М. 06.01.2022 року, тобто укладений та посвідчений після кінцевого строку подання тендерних пропозицій 03.01.2022 року.
Згідно п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження файлів із сканованими копіями документів згідно переліку, встановленому у тендерній документації.
Тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
Таким чином Учасником ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме не надано документ(и), що підтверджує(ють) наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо, які є чинними на дату подання тендерних пропозицій.
На підставі вказаного вище відсутні підстави для перегляду рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА".
1. П. 5.3.1. тендерної документації вимагалося надання учасниками довідки у довільній формі, скріпленої підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завіреної підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) укладених протягом 2019-2020 рр. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 5.3.1), учасники мали надати копії вказаних договорів у повному обсязі від замовників з якими було укладено договорів.
У складі тендерної пропозиції учасником ПП «СПЕЦСЕРВІС» було надано довідку від 21.12.2021 року за №211221-13Т про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за підписом директора та печаткою учасника з зазначенням інформації про два аналогічних договори.
На підтвердження цього учасником ПП «СПЕЦСЕРВІС» було надано договір від 30.04.2020 року за №300420 СО з ТОВ «Артем Сервіс», предметом якого є надання послуг з ремонту та технічного обслуговування систем кондиціювання, вентиляції та холодильного обладнання, та договір від 07.07.2020 за №07072020 СО з ТОВ «ЛАСТІВКА ЛТД», предметом якого є сервісне обслуговування систем кондиціювання, вентиляції та холодильного обладнання.
Разом з цим вимогами тендерної документації не вимагалося надання учасниками актів виконаних робіт до аналогічних договорів.
2. У Відповідності до ч. 2 ст. 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час укладання договору з переможцем Замовником буде дотримано всіх вимог чинного законодавства України.
3. П 5.1.1. тендерної документації вимагалося надання учасниками довідки (складеної в довільній формі) щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань по договору, завіреної підписом уповноваженої особи Учасника. У довідці треба було обов’язково зазначити інформацію щодо наявності виробничого приміщення (власне/орендоване; призначення використання приміщення; місцезнаходження; площа).
До довідки треба було надати наступні документи:
- документально підтверджену наявність виробничого приміщення, шляхом надання одного з документів: документ, що підтверджує право власності Учасника на виробниче приміщення або діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування виробничим приміщенням (договір оренди/суборенди);
- документ(и), що підтверджує(ють) наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо.
У складі пропозиції учасником ПП «СПЕЦСЕРВІС» було надано довідку від 21.12.2021 року за №211221-4Т про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань по договору, яка завірена підписом уповноваженої особи Учасника. В цій довідці зазначено інформацію щодо наявності виробничого приміщення (власне/орендоване; призначення використання приміщення; місцезнаходження; площа).
Крім цього учасником ПП «СПЕЦСЕРВІС» було надано наступне:
1. договір оренди нерухомого майна від 01.08.2020 року за №01/01/08/2020 з додатковими угодами до нього в повному обсязі (файли в PDF-форматі, скановані з оригіналів документів в кольоровому зображенні);
2. договір оренди транспортного засобу від 01.07.2021 №3, договір оренди транспортного засобу від 01.07.2021 №4 з додатковими угодами до них в повному обсязі (файли в PDF-форматі, скановані з оригіналів документів в кольоровому зображенні).
На підставі вказаного вище відсутні підстави для перегляду рішення про визначення Переможцем Учасника ПП «СПЕЦСЕРВІС».
Скарги до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" |
2 257 000,00
UAH з ПДВ
|
2 257 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД-СЕРВИС" |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|
3 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВИЙ ІНЖИНІРИНГ" |
3 587 520,00
UAH з ПДВ
|
3 530 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" #30178214 |
Відхилено |
2 257 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2022 15:31
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 січня 2022 00:00
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД-СЕРВИС" #40389556 |
Відхилено |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 16:55
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Переможець |
3 530 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:26
|
ДУ 1 від 28.12.2022 ПП спецсервіс 21-01-1 пролонг заг 2240.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:06
|
Дог №21-01-1 від 21.01.2022 ПП СПЕЦСЕРВІС.pdf | укладений |
21 січня 2022 12:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
послуги з ремонту та технічного обслуговування вентиляційної системи і кондиціювання | 1 | послуга |
3 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація |
Номер договору про закупівлю: | 21/01/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21/01/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
послуги з ремонту та технічного обслуговування вентиляційної системи і кондиціювання | 1 | послуга |
3 530 000,00
UAH з ПДВ
|