Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Repair and maintenance services of machinery (Repair of vibration monitoring systems)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Mykytin Maxim 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2022 17:30 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2022 14:27 |
Очікувана вартість: | 30 716 946,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 307 169,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 921500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Publication date: | 17 грудня 2021 10:51 |
Enquiries until: | 09 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 січня 2022 17:30 |
Information
Estimated total value: | 30 716 947 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 307 169 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 15:57 |
15_1784_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН-зм_1.pdf | |
30 грудня 2021 15:57 |
15_1784_п_Додаток_2_Перелік інформації-зм_1.docx | |
30 грудня 2021 15:57 |
15_1784_п_ТД-зм_1.docx | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_4 Проект договору.DOCX | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx |
30 грудня 2021 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 15:57 |
15_1784_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН-зм_1.pdf
|
|||
30 грудня 2021 15:57 |
15_1784_п_Додаток_2_Перелік інформації-зм_1.docx
|
|||
30 грудня 2021 15:57 |
15_1784_п_ТД-зм_1.docx
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_4 Проект договору.DOCX
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_1_Технічні характеристики.docx
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx
|
|||
17 грудня 2021 10:48 |
15_1784_п_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
а) Пункт 1.1 описує вимоги до давача каналу вимірювання корпусної вібрації двигуна відповідно це є єдиний пристрій , а не вимірювальна система.
б) Давач каналу вимірювання корпусної вібрації двигуна, є саме давачом віброшвидкості.
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи те, що п.п. 4.6.2 п. 4.6 Додатку 1 до тендерної документації серед переліку робіт, які потрібно виконати під час надання послуг, що є предметом закупівлі, передбачено «Виготовлення/придбання необхідного обладнання та устаткування», з метою підтвердження поставки офіційно легалізованої продукції на територію України, враховуючи високу вартість та важність процедури закупівлі, вимагаємо:
внести зміни у тендерну документацію, а саме: доповнити розділ “Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції” Додатку 2 до тендерної документації наступним змістом:
«Якщо учасник торгів не є виробником обладнання та устаткування, що має бути поставлене в межах надання послуг, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції він повинен надати наступні документи:
• оригінал або нотаріально завірену копію документу від виробника, що підтверджує представницькі (дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження. При цьому термін дії дилерських повноважень повинен бути не менш, ніж гарантійний термін на обладнання та устаткування, що поставляється;
• гарантійний лист від фірми-виробника на постачання такого обладнання та устаткування на територію України».
Вимога зменшує коло потенційних учасників , учасники торгів можуть пропонувати замовнику обладнання
яке законно придбане ними без оформлення ними представницьких послуг.
На нашу вимогу внести зміни до тендерної документації з обґрунтуванням необхідності таких змін та посиланням на відповідні норми чинного законодавства України, Замовником в електронній системі закупівель відображено вказану вимогу як виконану. В той же час в самій відповіді замовника вказано, що питання не вирішено і необхідні зміни будуть внесені в разі необхідності.
Тобто замовником фактично не виконано вказану вимогу.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно зі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Дана норма Закону хоч і передбачає право Замовника внести зміни до тендерної документації, однак, у випадку відмови внести такі зміни, Замовник зобов'язаний обґрунтувати свою відмову.
Проте, в даному випадку Замовник зобов'язаний внести відповідні зміни, оскільки вимога щодо маркування, протоколів випробувань та/або сертифікатів предмета закупівлі є дискримінаційною і обмежує конкуренцію, що є порушенням передбаченого ст. 5 Закону принципу недискримінації учасників, а також порушенням ч. 4 ст. 22 Закону, якою також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, повторно вимагаємо внести зміни у Додаток 2 до Тендерної документації (п. 1.2) та викласти його у наступній редакції:
“Вимоги щодо маркування, протоколів випробувань та/або сертифікатів:
Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія діючого/-их (на кінцевий строк подання пропозицій) сертифікату/-ів експертизи типу (з додатками, в разі їх наявності) на обладнання та/або системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечному середовищі відповідно до вимог «Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055), виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015р № 124-VIII, якщо такі системи/складові частини/комплектуючі входять у склад запропонованого учасником обладнання систем контролю вібрації, та/або у разі застосування обладнання з маркуванням вибухозахисту, для яких непередбачені сертифікати експертизи типу, оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія Декларації про відповідність згідно Додатків 8 та 10 «Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055)”
Ми, як потенційний учасник, розуміємо, що встановлена Замовником в Додатку 2 до ТД вимога надання на етапі кваліфікації сертифікатів експертизи типу, обґрунтована необхідністю отримання якісного обладнання (систем контролю вібрації) для роботи у вибухонебезпечних середовищах яке в свою чергу гарантовано забезпечить безаварійну експлуатацію ГПА.
Так як Технічним регламентом обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055) не передбачено обовязкового проходження процедур оцінки відповідності при складанні декларації відповідності, декларація може бути складена учасником без фактичної процедури оцінки .
В обʼєктивних реаліях ринку на території України це несе суттєві ризики отримання товарів, відповідність яких достовірно не перевірена і не доведена кваліфікованими фахівцями уповноваженого органу.
Внесені 30.12.2021 зміни до тендерної документації фактично нівелюють можливість перевірки Замовником достовірності наданої в декларації інформації щодо відповідності обладнання вимогам ТР 1055.
Тобто, учасник на свій розсуд може надати декларацію, інформація в якій не відповідає дійсності, а у Замовника навіть не буде механізму її підтвердження, спростування чи оскарження.
Варто зазначити, з тексту внесених Замовником змін не зрозуміло, хто саме уповноважений приймати рішення щодо того, чи передбачений сертифікат експертизи типу для предмету закупівлі чи не передбачений.
Це дає право учаснику на свій розсуд стверджувати, що для його обладнання сертифікат експертизи типу не передбачений і надати лише декларацію про відповідність.
Оскільки внесені Замовником зміни несуть необгрунтовані ризики та унеможливлюють підтвердження, спростування чи оскарження інформаціі, наданої в декларації про відповідність обладнання вимогам ТР 1055, керуючись ст. 24 ЗУ « Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення під час проведення тендеру, а саме скасувати зміни до Додатку 2 тендерної документації від 30.12.21 та повернутися до попередньої редакції Додатку 2 від 17.12.21.
Дякуємо!
Оскільки внесені Замовником зміни не суперечать нормативним актам викладених в технічному регламенті обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055) про, що крім того зазначено в другому абзаці вимоги потенційним учасником.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 лютого 2022 12:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000056 ● e2638e2cbfc24242943b4e49398a6aa3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-12-17-001202-a 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 14:57:15
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт систем контролю вібрації ГПА) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-001202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати протокол щодо обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору до 60 днів з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі.
3. Надати обґрунтовані пояснення щодо включення вищевказаної процедури закупівлі до річного плану закупівель Замовника на 2021 рік, а не на 2022 рік, з відповідним відображенням такої інформації в електронній системі закупівель.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-15 16:08:46
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001202-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 10.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001202-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі НДТОВ 01-002:2019 "Положення про систему технічного обслуговування та ремонту газоперекачувальних агрегатів та обладнання компресорних станцій газотранспортної системи", НДТОВ 05-001:2019 "Правила експлуатації систем і засобів автоматизації та телемеханізації", НДТОВ 01-001:2021 "Технічна експлуатація газотранспортної системи" на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників та з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство), які розроблені у відповідності до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами).
2. По другому питанню, відповідно до частини 6 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) строк укладання договору з переможцем ТОВ "КОТРИС" продовжено до 60 днів згідно протоколу № 15_1784_п-пд від 25.05.2022 (додається) .
3. По третьому питанню, у відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У відповідності до абзаців 1 та 2 частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Згідно регламентних документів Товариства, які регулюють здійснення закупівель, ініціатор закупівлі, будь-який структурний підрозділ Товариства (управління, відділ, сектор тощо), який є центром фінансової відповідальності, здійснює планування закупівель Товариства у необхідних товарах, роботах і послугах в межах його компетенції у відповідності до законодавства та у відповідності до наявної потреби (визначено предмет закупівлі та очікувану вартість).
На виконання вищезазначених норм ініціатором закупівлі було ініційовано включення предмета закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт систем контролю вібрації ГПА)" до річного плану закупівель та після затвердження згідно протокольного рішення уповноваженої особи 02.12.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-02-002280-a.
Оскільки Закон не містить часових обмежень щодо організації та початку процедур, Замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році наприкінці поточного року може запланувати та розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. Дана позиція узгоджується з позицією, викладеною у інформаційному листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 "Щодо планування закупівель".
4. По четвертому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001202-a
Додатки: 1. Копія протоколу № 15_1784_п-пд від 25.05.2022.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 29.06.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001202-a, що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ 1. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників закупівлі ТОВ "Промвітех" та ТОВ "Котрис", забезпечення тендерних пропозицій яких не відповідають умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; допустив їх до аукціону, та уклав договір з переможцем торгів ТОВ "Котрис". Щодо даного питання повідомляємо таке: Згідно з абзацом десятим пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Уповноваженим органом розробляється та затверджується, зокрема, форма і вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до статей 14, 22 та 25 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право зазначити в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником з метою забезпечення виконання ним зобов’язань перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону). Згідно з частиною першою статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Отже, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а учасник у свою чергу під час подання тендерної пропозиції/пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У пункті 2.1 розділу 2 додатку 6.1 тендерної документацій процедури закупівлі UA-2021-12-17-001202-a Замовником зазначено, що оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", а також відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 та/або, якщо учасник та банк-гарант учасника – нерезиденти України, банківська гарантія або стендбай акредитив можуть бути випущені по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника), яке забезпечується Замовником після розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу десятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, затверджено форму і Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). У свою чергу з типової Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції вбачається, що розділ 4 затвердженої Уповноваженим органом форми має наступну редакцію: «4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції». Таким чином, розділ 4 містить Форми містить 7 обов’язкових пунктів, які має містити гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, наданої Учасником процедури закупівлі. Так, у висновках про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-001202-a контролюючим органом зазначено, що у банківських гарантіях щодо забезпечення тендерної пропозиції, у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ "Промвітех" (від 17.01.2022 № 1167-22) та ТОВ "Котрис" (від 17.01.2022 № 172/22-ТГ) відсутня інформація про те, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше, зокрема, закінчення строку дії тендерної пропозиції/пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Здійснивши аналіз вищевказаних банківських гарантій, приходимо до висновку, що розділ 4 містить 7 обов’язкових пунктів, які мають бути відображені у гарантії забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Учасника, що у повній мірі відповідає вимогам типової Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Так, розділ 4 банківських гарантій ТОВ "Промвітех" (від 17.01.2022 № 1167-22) та ТОВ "Котрис" (від 17.01.2022 № 172/22-ТГ) викладений в наступній редакції «4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: -закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеної в тендерній документації; -укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру (процедури закупівлі); -відкликання учасником тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; -закінчення тендеру (процедури закупівлі) в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції», що повністю відповідає вимогам Замовника, які зазначені в Додатку 6.1 до тендерної документації. Крім того, наведені у висновках про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-001202-a висновки про нібито порушення Учасниками процедури закупівлі вимог Додатку 6.1 тендерної документації Замовника, навіть за умови їх допущення, жодним чином не впливають на умови виконання банківських гарантій та зміст тендерних пропозицій, а відхилення Замовником тендерних пропозицій вказаних вище учасників, з вказаних у висновках підстав, було б вчинено виключно з формальних причин, що призвело б до порушення приписів ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Слід зазначити, що порядок сплати Банком-гарантом коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку регламентується Розділом V Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (далі – Положення), згідно з п.38 якого в разі настання гарантійного випадку, а саме одержання банком-гарантом вимоги Замовника (в тексті гарантії - Бенефіціара), що становить належне представлення, протягом строку дії або до дати закінчення дії гарантії, що свідчить про порушення принципалом базових відносин, Банк-гарант сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі. Відповідно до п.п.11 п.3 Розділу 1 Положення належним представленням є представлення документів за гарантією, яке відповідає вимогам і умовам такої гарантії. Таким чином, визначені в банківських гарантіях умови і строки є достатніми та вичерпними для виконання Банками-Гарантами своїх безумовних та безвідкличних зобов’язань сплатити Замовнику (в тексті гарантії - Бенефіціару) повну суму Гарантії та повністю відповідає як вимогам Замовника, які зазначені в Додатку 6.1 до тендерної документації, так і вимогам чинного законодавства України. 2. За результатами моніторингу Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Щодо даного питання повідомляємо таке: Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-001202-a прийнято наказом Державної аудиторської служби України від 06.06.2022 № 90, а висновок про результати її моніторингу складено, затверджено та оприлюднено 29.06.2022. 27.06.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено укладений договір № 4600006276 від 24.06.2022 з переможцем ТОВ "КОТРИС" (далі – Договір). Згідно з частиною першою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною першою статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У відповідності до п. 14.1 Договору у випадку невиконання або неналежного виконання Підрядником зобов`язань, передбачених цим Договором, Замовник має право відмовитись від Договору. Оскільки ТОВ "КОТРИС" не порушує взяті на себе за Договором зобов’язання, у Замовника немає законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку з підстав, встановлених Договором. Крім того, відповідно до частини першої статті 43 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При підписанні Договору вищезазначені обставини не існували, отже Договір не є нікчемним у розумінні Закону. Таким чином, у Замовника відсутні передбачені чинним законодавством України та Договором можливості усувати виявлені порушення шляхом розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. За результатами моніторингу інших порушень не установлено. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 29.06.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001202-a. Висновок від 29.06.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001202-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2022-07-06 13:42:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до суду. Позов ТОВВИХ-22-7275 від 11.07.2022 |
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Документи:
13 липня 2022 14:23
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НВФ "Промвітех" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Котрис | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2022 17:31
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2022 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Котрис |
25 002 583,60
UAH
|
25 002 583,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" |
27 780 000,00
UAH
|
27 780 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НВФ "Промвітех" |
28 888 000,00
UAH
|
28 888 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Котрис #30780858 |
Переможець |
25 002 583,60
UAH
|
06 травня 2022 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2022 14:48
|
Інформація 15_1784_п-пд.pdf | укладений |
27 червня 2022 14:47
|
4600006276.pdf | укладений |
27 червня 2022 14:47
|