Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Painting and glazing (Restoration of anticorrosive coating of technological pipelines, devices and blocks of gas distribution station)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Mykytin Maxim 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 17:30 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:59 |
Очікувана вартість: | 11 765 925,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 659,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 352970 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Publication date: | 17 грудня 2021 09:35 |
Enquiries until: | 08 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2022 17:30 |
Information
Estimated total value: | 11 765 925 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 117 659 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2021 09:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_4 Проект договору.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_ТД.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
17 грудня 2021 09:32 |
15_1774_п_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000050 ● 7125ccb2725245fea9c0be27bdbac9fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2021-12-17-001064-b 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-27 21:36:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з фарбування та скління (відновлення антикорозійного покриття технологічних трубопроводів, пристроїв та блоків ГРС) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-001064-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4.11 розділу 1 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-29 14:26:38
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 27.07.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001064-b
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 27.07.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001064-b
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог:
- ДСТУ 4219-2003 Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії;
- ДСТУ 7239:2011 Система стандартів безпеки праці. Засоби індивідуального захисту. Загальні вимоги та класифікація;
- ДСТУ Б А.3.2-7:2009 Система стандартів безпеки праці. Роботи фарбувальні. Вимоги безпеки;
- ДСТУ-Н Б А.3.1-29:2015 Нанесення захисних покривів та улаштування теплової ізоляції. Настанова;
- ДСТУ ISO 2409:2015 Фарби та лаки. Випробування методом решітчастих надрізів (ISO 2409:2013, IDT);
- ДСТУ ISO 2808:2015 Фарби та лаки. Визначення товщини плівки (ISO 2808:2007, IDT);
- ДСТУ ISO 4624:2019 Фарби та лаки. Визначення адгезії методом відриву (ISO 4624:2016, IDT);
- ДСТУ ISO 8501-1:2015 Підготовка сталевих поверхонь перед нанесенням фарб і подібної продукції. Візуальне оцінювання чистоти поверхні. Частина 1. Ступені іржавіння та ступені підготовки непофарбованих сталевих поверхонь і сталевих поверхонь після повного видалення попередніх покриттів (ISO 8501-1:2007, IDT);
- ДСТУ ISO 8501-3:2015 Підготовка сталевих поверхонь перед нанесенням фарб і подібної продукції. Візуальне оцінювання чистоти поверхні. Частина 3. Ступінь підготовки зварних швів, ребер та інших ділянок, які мають дефекти поверхні (ISO 8501-3:2006, IDT);
- ДСТУ ISO 12944-1:2019 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 1. Загальний вступ (ISO 12944-1:2017, IDT);
- ДСТУ ISO 12944-2:2019 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 2. Класифікація середовищ (ISO 12944-2:2017, IDT);
- ДСТУ ISO 12944-4:2019 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 4. Типи поверхні та її готування (ISO 12944-4:2017, IDT);
- ДСТУ ISO 12944-5:2019 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 5. Захисні лакофарбові системи (ISO 12944-5:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 12944-7:2019 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 7. Виконання та контролювання фарбувальних робіт (ISO 12944-7:2017, IDT);
- ДСТУ ISO 16276-1:2015 Захист від корозії сталевих конструкцій за допомогою захисних лакофарбових систем. Оцінка, та критерії придатності прилипання/відлипання (міцності відокремлення) лакофарбового покриття. Частина 1. Випробування на витяжку (ISO 16276-1:2007, IDT);
- ДСТУ ISO 19840:2015 Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Вимірювання й критерії прийнятності товщини сухих плівок покриття на шорстких поверхнях (ISO 19840:2012, IDT);
- НДТОВ 01-001:2021 Технічна експлуатація газотранспортної системи;
- НДТОВ 01-028:2020 Захист від корозії об’єктів газотранспортної системи захисними лакофарбовими покриттями;
- НПАОП 60.3-1.01-10 Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів та інших нормативних документів.
Очікувана вартість визначена згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку.
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
По третьому питанню, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ", код ЄДРПОУ 38869215, яке було визнане переможцем процедури закупівлі № UA-2021-12-17-001064-b, в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 2805/22-ГВ від 15.04.2022, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001064-b
Додатки: 1. Оригінал електронної банківської гарантії № № 2805/22-ГВ від 15.04.2022.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 11.08.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001064-b, що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ 1. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме Замовник не надав через електронну систему закупівель документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Щодо даного питання повідомляємо таке. 27.07.2022 через електронну систему закупівель надійшов запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) щодо надання пояснень (інформації та документів), серед іншого, з наступного питання: «1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Отже, запит ДАСУ полягав у зазначенні ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Замовник) переліку документів на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, техничних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а не в їх наданні, що також підтверджується висновками ДАСУ, згідно з якими порушень за результатами перевірки не встановлено, зокрема, але не виключно, по наступних закупівлях: 1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-11-001312-a; 2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-003307-a; 3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-000168-b; 4) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-18-004545-b; 5) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-07-000960-b; 6) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-000938-c; 7) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-14-002956-c; 8) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-28-009063-b; 9) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-01-005005-b; 10) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-18-002529-c; 11) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-000941-b; 12) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-008678-a. 29.07.2022 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено пояснення на запит ДАСУ від 27.07.2022, в якому наведено перелік документів (ДСТУ, НДТОВ, НПАОП), на підставі яких здійснено формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Отже, порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме ненадання через електронну систему закупівель документів, на підставі яких розраховано розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість відсутнє. Крім того, відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації. Відповідно до частини третьої статті 25 Закону України «Про стандартизацію» забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи. Таким чином, Замовник не має права розповсюджувати національні стандарти, зокрема в електронній формі без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи. Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) обов`язок обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі покладається виключно на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Частиною другою статті 22 Бюджетного кодексу України визначено перелік головних розпорядників бюджетних коштів, серед яких Замовник відсутній. Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Згідно зі Статутом Замовника (https://tsoua.com/wp-content/uploads/2020/01/Statut-Nova-Redakcia.pdf) Замовник є юридичною особою приватного права, створеною за організаційно-правовою формою товариства з обмеженою відповідальністю відповідно до законодавства України, тобто не є суб'єктом господарювання державного сектора економіки. З урахуванням вказаних обставин, дія пункту 4-1 Постанови № 710 на Замовника не поширюється. Водночас Замовник є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» як юридична особа, що здійснює діяльність у сфері забезпечення транспортування природного газу на користь третіх осіб (замовників) (пункт 4 частини першої, пункт 1 частини другої статті 2 Закону). З урахуванням вищезазначеного, Замовник не погоджується з висновком від 11.08.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001064-b. Висновок від 11.08.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-001064-b буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2022-08-18 15:51:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до суду Позов ТОВВИХ-22-8888 від 19.08.2022 |
Дата публікації: | 25 серпня 2022 |
Документи:
25 серпня 2022 14:41
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІКОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" |
11 700 000,00
UAH
|
11 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІКОР" |
11 745 000,00
UAH
|
11 745 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" #38869215 |
Переможець |
11 700 000,00
UAH
|
14 лютого 2022 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 19:21
|
Інформація 15_1774_п-пд.pdf | укладений |
18 квітня 2022 19:21
|
Договір фарбування ГРС Золотоніського ЛВУМГ 4600005999 від 15.04.2022.pdf | укладений |
18 квітня 2022 19:21
|