Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491062 |
Місцезнаходження: | 76002, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89а |
Контактна особа: |
Шведюк Любомир Васильович +380342755586 ifocz@dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2022 09:18 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати підписання акту прийому –передачі електричнної енергії за календарний місяцьспоживання після надання акту прийому передачі товару, у разі затримки бюджетного фінансування проягом 5 банківських днів з дня поступленння коштів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2021 09:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 09:14 |
Договір Елек. 2022 (3).docx | |
17 грудня 2021 09:14 |
Т.Д. світло2022.docx | |
17 грудня 2021 09:14 |
тит..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000021 ● 6c5e4b22f10b42d6a07f7264ba4547fb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.01.2022 № 61
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 61
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-12-17-000756-b 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-02 09:22:17
Пояснення з власної ініціативи
Інфомація та заперечення до висновку про результат моніторингу закупівлі
Відповідно до 8 статті Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаю заперечення та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-000756-b, Івано-Франківського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90310000-5 – Електрична енергія. У висновку зазначено:
1) порушення п. 5 та п. 6 частини першої та частини шостої ст.17 Закону,
2) порушення п.19 статті 22 Закону.
Івано-Франківський обласний центр зайнятості повідомляє наступне:
згідно з частиною 1 статті 22 Закону - тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно, електронні поля, що замовники будуть заповнювати в системі є частиною тендерної документації та розміщуватимуться на веб-порталі в блоці - тендерна документація.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними.
Окрім того, з грудня 2020 року стаття 17 Закону зазнала електронізації. Замовники зазначає у полях системи Prozorro підстави для відмови в участі у закупівлі в електронному вигляді, а учасник одразу ж в системі надає інформацію про відповідність. Також відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерних пропозицій вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що учасник для підтвердження відповідності статті 17 Закону, заповнює відповідні поля в електронній системі закупівель під час подачі тендерної пропозиції.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що Івано-Франківський обласний центр зайнятості не порушив норми п.6 та 5 ст. 17 Закону. Вся необхідна інформація є в нашій тендерній документації, а описка допущена в п.5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості є формальною, яка не призвела до спотворення торгів чи дискримінації учасників.
Також щодо виконання результатів висновку моніторингу по питанню - порушення замовника полягає в недотриманні частини шостої статті 17 Закону, а саме не визначено спосіб подання від переможця торгів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 5,6,12,13 частини першої та частини другої ст. 17 Закону- повідомляємо що:
Частина 5 Розділу ІІІ тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості – «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» вказує, що учасник-переможець надає документально підтверджену інформацію, щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону (згідно з Додатком 3 до тендерної документації). Відповідно Додатку №3 до тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерних пропозицій вимогам, визначеним у статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» зазначає: - переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які є дійсними на момент оприлюднення (у разі відсутності терміну дії документу – документ повинен бути виданий не пізніше 30-денної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозиції).
Окрім того ч.3 ст. 17 Закону має імперативний характер - переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених . пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також це підтверджує висновками судів зокрема справа №240/10214/19 від 30.07.2020р.
Отже, виходячи з вище викладеного, Івано-Франківський обласний центр зайнятості вважає, що відсутні порушення ч. 6. ст. 17 Закону, яке зазначено у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-000756-b.
Щодо відсутності у тендерній документації Замовника прикладів формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо наступне - у пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості міститься інформація, яка описує та має приклади формальних помилок, що відповідає та не суперечить наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року. Отже в нашій тендерній документації зазначено приклади формальних помилок в межах норм чинного законодавства. Замовником виконані вимоги п.19 ч.2 ст.22 Закону, та визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок наявність яких у тендерних пропозиціях не вплинули на зміст розгляду тендерних пропозицій учасників в закупівлі.
Отже, з огляду на все вище викладене, порушення законодавства, зазначені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-000756-b можна вважати формальністю. Водночас повідомляємо, що дане порушення, замовник технічно не може усунути. Проте, замовник приймає до уваги дане зауваження та зобов’язується в подальшому не допускати аналогічних випадків.
Рішення Івано-Франківського обласного центру зайнятості не вплинули на перебіг даної процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не завдали шкоди та не привели до негативних наслідків. Враховуючи велику потребу у закупівлі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, економію коштів зокрема добросовісну конкуренцію серед учасників, ефективність відкритість та прозорість на всіх дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 065 679,68
UAH з ПДВ
|
954 199,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ" |
1 086 800,00
UAH з ПДВ
|
954 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
954 199,99
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 13:51
|
ДУ Е4.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 13:19
|
ДУЕ _3.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2022 11:33
|
ДУ _2.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 14:02
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 13:31
|
договір 17.01.2022 | укладений |
19 січня 2022 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 4/2022/92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 4/2022/92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2.ч.5 ст.41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 4/2022/92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2.ч.5 с.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 4/2022/92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |