Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №2" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32190584 |
Місцезнаходження: | 65038, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ДАЧА КОВАЛЕВСЬКОГО, буд 81 |
Контактна особа: |
Рижикова Тетяна Іванівна +380973007330 mdl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 3 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 08:43 |
ТД розчини 1.docx |
28 грудня 2021 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2021 08:43 |
ТД розчини 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000062 ● 23cb3fac22d845bfb9c7d7c0cb94aac6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2022 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2022 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-12-17-000367-b 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-26 17:00:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі метамізолу натрію (мetamizole sodium); тобраміцину (tobramycin); cefoperazone and beta- lactamase inhibitor (cefoperazone and beta-lactamase inhibitor); теофіліну моногідрату (theophylline); ацетилцистеїну (acetylcysteine); кальцію глюконату (calcium gluconate); магнію сульфату гептагідрату (magnesium sulfate); сальбутамолу сульфату (salbutamol); транексамової кислоти (tranexamic acid); piperacillin and beta-lactamase inhibitor (piperacillin and beta-lactamase inhibitor); cefepime (cefepime); ceftazidime (ceftazidime); ceftriaxone (ceftriaxone); ceftazidime (ceftazidime); ондансетрону гідрохлориду дигідрату (ondansetron); caffeine (caffeine) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-000367-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав в річному плані закупівлі (UA-P-2021-12-16-001144-b) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена в сумі 1 150 000 грн, а в оголошенні про проведення відкритих торгів - 3 950 000,0 грн?
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кількість поставки лише метамізолу (мetamizole sodium), тоді як предметом закупівлі ще є 15 найменувань фармацевтичної продукції, а саме тобраміцин (tobramycin); cefoperazone and beta- lactamase inhibitor (cefoperazone and beta-lactamase inhibitor); теофіліну моногідрат (theophylline); ацетилцистеїн (acetylcysteine); кальцію глюконат (calcium gluconate); магнію сульфату гептагідрат (magnesium sulfate); сальбутамолу сульфат (salbutamol); транексамова кислота (tranexamic acid); piperacillin and beta-lactamase inhibitor (piperacillin and beta-lactamase inhibitor); cefepime (cefepime); ceftazidime (ceftazidime); ceftriaxone (ceftriaxone); ceftazidime (ceftazidime); ондансетрону гідрохлориду дигідрат (ondansetron); caffeine (caffeine)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини першої статі 4 Закону та пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
3 834 560,56
UAH з ПДВ
|
3 834 560,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЦФАРМ" |
3 936 119,53
UAH з ПДВ
|
3 936 119,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
3 834 560,56
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 21:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 09:27
|
д у 1 до дог 08 22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:15
|
дог 08- 22.pdf | укладений |
26 січня 2022 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |