Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області
Очікувана вартість
18 136 172,00 UAH
UA-2021-12-16-019210-c 27e704803f9844ed92a334de9ed0d04e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Куликова

+380484175221 tender.ugha31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 03363772
Вебсайт: https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31
Контактна особа: Світлана Куликова
+380484175221
tender.ugha31@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю № 470 від 26.07.2019 року, укладеного за результатами проведення тендера між Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Євродор" «Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області.», на суму 47 727 000.00 грн. з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту по закупівлі. У ході виконання робіт виявлено, що для продовження робіт з капітального ремонту потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації із зазначенням додаткових та залишкових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У 2021 році було здійснено коригування проектної документації по робочому проекту на виконання «Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул.Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області. Коригування.» Зазначені додаткові та залишкові роботи, на даний час, включені до проектної документації, пройдена експертиза і отримано експертний звіт № 16-1545/01-21 від 16 грудня 2021 року. Згідно вищевказаного експертного звіту було здійснено коригування проекту та проведено експертизу проектної документації. Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту в проект внесені зміни та доповнення. На підставі завдання замовника, обсягу проектної документації, кошторисним призначенням на 2021 рік, існує необхідність проведення додаткових робіт (зазначені у відомості обсягів робіт), не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів капітального ремонту, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з капітального ремонту вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належну передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним договором, що в свою чергу призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 5 частини 2 ст. 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області. Коригування.», та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Вартість додаткових робіт (18136172,00 грн) становить 38 відсотків від вартості головного (первинного) договору (47727000.00 грн.), що не перевищує 50 відсотків, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Євродор" має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Євродор", що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
З огляду на викладені обставини було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2021-2022 роках, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

16 грудня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 16:28
UA-2019-06-20-001805-c-report.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 1 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 2 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 3 до дог 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 4 до дог 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 5 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 6 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 7 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 8 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 9 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 10 до дог.470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 11 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у. 13 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Д.у.12 до дог. 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Договір № 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Додатки до договору № 470.pdf
16 грудня 2021 16:28
Експертний звіт.pdf
16 грудня 2021 16:28
Рішення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-14-000045 ● 57fe835222e1462ba7806116e81c15e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

14.02.2022 № 89
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-16-019210-c 16.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-18 15:22:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-16-019210-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) номером ID: UA-2021-12-16-019210-c , оприлюдненому в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури - пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
До електронної системи закупівель Замовником завантажений лише експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області. Коригування» від 16.12.2021 № 16-1545/01-21.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-22 15:50:55

Відповідь на запит про надання пояснення

Щодо запиту Західного офісу Держаудитслужби від 18.02.2022 за предметом закупівлі: Капітальний ремонт проїжджої частини та тротуарів вул. Кутузова від вул. Героїв Сталінграду до Кутузовського парку у м. Ізмаїлі Одеської області (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-12-16-019210-c) повідомляємо, що на підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури надаємо перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-25 11:10:20

Про припинення моніторингу процедур закупівель

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби від 24.02.2022 №34 проведення моніторингів процедур закупівель, на період дії воєнного стану на території України, припинено.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-25 14:53:56

Відповідь на запит

Дякуємо за інформацію

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вжиття заходів з недопущення вказаних зауважень у подальшому прийнято до уваги. На виконання Висновку оприлюднюємо експертні, нормативні, технічні та інші документи щодо застосування переговорної процедури

2022-03-10 17:01:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: До Одеського окружного адміністративного суду направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 24 березня 2022
Номер відкриття провадження: №420/5235/22
Дата відкриття провадження: 18 квітня 2022

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОДОР"
#33387560
Переможець 18 136 172,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 16:51

Документи

16 грудня 2021 16:51
Електронний підпис
16 грудня 2021 16:50
Протокол 561.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОДОР"
#33387560
18 136 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 16:51
Електронний підпис
16 грудня 2021 16:50
Протокол 561.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 11:12
ДУ №12 до дог № 930.pdf укладений
08 лютого 2024 11:08
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2023 14:20
ДУ №11 до дог № 930.pdf зміни до договору
08 листопада 2023 14:16
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 14:24
ДУ № 10 до дог № 930.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 14:04
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2023 16:13
ДУ № 9 до дог № 930.pdf зміни до договору
08 лютого 2023 16:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:08
ДУ № 8 до дог № 930.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 09:07
ДУ № 6 до дог № 930.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 09:06
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 17:28
ДУ № 5 до дог № 930.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 17:24
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 17:24
ДУ № 4 до дог №930.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 17:15
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 16:20
ДУ № 3 до дог № 930.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2022 10:49
ДУ №2 до дог № 930.pdf зміни до договору
01 березня 2022 10:47
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 11:40
ДУ № 1 до дог №930.pdf зміни до договору
25 січня 2022 11:36
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 12:44
дог № 930 від 27.12.2021.pdf укладений
27 грудня 2021 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань у зв'язку з затримкою фінансування замовника
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 930
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2021 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 17 870 094,56
UAH (в тому числі ПДВ 2 978 349,09 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін