Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41226998 |
Місцезнаходження: | 47313, Україна , Тернопільська обл., Збаразький р-н, смт Вишнівець, вул. Грушевського, 6 |
Контактна особа: |
Яна Семенюк +380989817944 ys.viddil.okms@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 12:11 |
Очікувана вартість: | 2 899 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 496,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 15 робочих днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 17:01 |
Додаток 6 Документи переможця.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
ТД Вугілля 2022.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
Додаток 2 Вимоги за ст.17.docx | |
22 грудня 2021 17:01 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
22 грудня 2021 17:00 |
Додаток 8 Інші документи учасника.docx | |
22 грудня 2021 17:00 |
Додаток 7 Відомості про учасника.docx | |
22 грудня 2021 17:00 |
вугілля.pdf | |
22 грудня 2021 17:00 |
Додаток до протоколу внесення змін.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-10-000040 ● 613dd3e6736f49b5967e54c5f6a6719f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2022 № 58-3
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.11.2022 № 58-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-16-019165-c 16.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-14 12:36:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні наступного питання:
Згідно з умовами додаткових угод від 16.03.2022 № 1 та від 01.08.2022 № 2 до Договору поставки від 26.01.2022 № 11/01-22, укладеного за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі (далі – Договір), підвищено ціну за 1 т вугілля марки ДГ КОМ, керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону.
Надайте документи, підтверджуючі наявність підстав для підвищення ціни на товар згідно з умовами вищезазначених додаткових угод до Договору, а саме - належним чином завірені копії документів, підтверджуючих наявність коливання ціни на ринку вугілля марки ДГ КОМ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-18 09:17:10
На виконання запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.11.2022р.
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні наступного питання: Згідно з умовами додаткових угод від 16.03.2022 № 1 та від 01.08.2022 № 2 до Договору поставки від 26.01.2022 № 11/01-22, укладеного за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі (далі – Договір), підвищено ціну за 1 т вугілля марки ДГ КОМ, керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону. Надайте документи, підтверджуючі наявність підстав для підвищення ціни на товар згідно з умовами вищезазначених додаткових угод до Договору, а саме - належним чином завірені копії документів, підтверджуючих наявність коливання ціни на ринку вугілля марки ДГ КОМ. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо про те, що кожне підвищення ціни за одиницю товару відбувалося на підставі Цінових довідок Львівської торгово-промислової палати, які додаються до даної відповіді у формі сканових копій документів.
Повідомляємо, що відповіді на запити управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.11.2022р. надані з порушенням терміну у зв'язку із оголошеними повітряними тривогами на території Тернопільської області, а також повною відсутністю електроненергії та мережі інтернет впродовж 15-17 листопада 2022р. і як наслідок не можливістю опублікувати відповідну інформацію в електронній системі закупівель вчасно.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-14 12:40:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-18 09:00:44
На виконання запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.11.2022р.
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо про те, що відповідно до Положення про уповноважену особу та Порядку організації планування та проведення закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі Порядок), що затверджені наказом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради від 9.12.2021р № 189 ОД, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення затверджене протоколом уповноваженої особи від 15.12.2021р №15/12/ЗРП, що додається.
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю забезпечення твердим паливом закладів освіти, що підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради, які використовують тверде паливо відповідно до Наказу Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради від 29.10.2021 №143-од «Про початок опалювального сезону 2021/2022»
Якісні та технічні характеристики товару повинні відповідати чинним ДСТУ за всіма обов’язковими показниками
Найменування
Вугілля марки ДГ КОМ
Фракція, мм. 13-100
Кількість 453т
Зольність не більше 14,0%
Вміст сірки не більше 3%,
Волога не більше 14,0%
Летючість не більше 43,0%
Теплота згоряння не менше 5500G
Вимоги до транспортування
Доставка товару здійснюється Постачальником, або за його договорами визначеними Постачальником перевізниками (відправниками), будь-яким транспортом до складу Замовника. Доставка Товару до місця постачання здійснюється Постачальником повністю за його рахунок (з врахуванням маркування товару, вартості тари, вантажних робіт). Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів тощо покладено виключно на Постачальника.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі підрахунків попереднього періоду та методом порівняння ринкових цін, що містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель «ProZorro».
Розрахунок потреб на закупівлю твердого палива здійснюється з урахуванням норм та ціни, забезпечення у вугіллі: закладів освіти, відповідно до Міжгалузевих норм витрат палива для опалювальних котлів, які експлуатуються в Україні, затвердженими наказом Державного комітету України з енергозбереження від 07.05.2001 р. № 46
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреб закладів освіти на 2022 рік. Розписом видатків загального фонду місцевого бюджету на 2022рік по КПКВ 0611021 КЕКВ 2275 передбачено фінансування для централізованого придбання вугілля.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 16:31:10
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні наступного питання:
Просимо надати інформацію щодо виконання умов Договору поставки від 26.01.2022 № 11/01-22, укладеного за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі (далі – Договір), а саме: в якій кількості та на яку суму ПП «Сузір’я» поставлено вугілля кам’яного та яку суму перераховано коштів за поставлений товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-23 15:25:04
На виконання запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 18.11.2022р. Про надання пояснення
На виконання запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 18.11.2022р.
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні наступного питання: Просимо надати інформацію щодо виконання умов Договору поставки від 26.01.2022 № 11/01-22, укладеного за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі (далі – Договір), а саме: в якій кількості та на яку суму ПП «Сузір’я» поставлено вугілля кам’яного та яку суму перераховано коштів за поставлений товар. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Договір №11/01-22 від 26.01.2022р., який було укладено в результаті закупівлі оголошеної № UA-2021-12-16-019165-с за предметом «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» на суму: 2486970,00грн (Два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00коп) – виконано у повному обсязі.
Сума коштів, перерахованих за поставлений товар становить -2486970,00грн (Два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00коп)
За необхідності будуть надані копії платіжних документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 3.12.2022р., щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. Надання пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-019165-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.12.2021 № 1612/1, роз’яснення від 16.12.2021 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 16.12.2021, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Сузір’я» (далі – ПП «Сузір’я»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2021 № П10/01, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір поставки від 26.01.2022 № 11/01-22, укладений між Замовником та ПП «Сузір’я» (далі – Договір), додаткові угоди від 16.03.2022 № 1, від 01.08.2022 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель, листи ПП «Сузір’я» від 16.03.2022 та від 27.07.2022, цінові довідки Львівської торгово - промислової палати від 16.03.2022 № 19-09/139, від 27.07.2022 № 19-09/346, наданні з поясненням. За результатом аналізу питання внесення змін до умов договору (укладання додаткових угод) установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону змінено істотні умови Договору після його підписання до виконання зобов'язань в повному обсязі в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків при відсутності коливання ціни товару на ринку. Так, відповідно до пункту 1.1 розділу 1 «Предмет договору» Договору, постачальник зобов’язується передати (поставити) покупцю у власність товар – вугілля кам’яне марки ДГ КОМ, асортимент, найменування та технічні характеристики, кількість та ціна якого визначається згідно Специфікації, яка є Додатком № 1 до Договору. Згідно із додатком № 1 до Договору «Специфікація» підлягає постачанню вугілля марки ДГ КОМ в кількості 453 т за ціною 5 490,00 грн за 1 тонну на загальну суму 2 486 970,00 грн (в т.ч. ПДВ). Пунктом 11.5.2 розділу 11 «Інші умови» Договору обумовлена можливість збільшення ціна за одиницю товару до 10 відсотків, відповідно до вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 «Строк дії Договору» Договору, цей Договір набирає чинності з моменту підписання сторонами, скріплення печатками сторін і діє до 31 грудня 2022 року включно, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, умовами додаткової угоди від 16.03.2022 № 1 до Договору (далі – Додаткова угода № 1 до Договору) внесено зміни в частині підвищення ціни на товар, а саме – підлягає постачанню вугілля марки ДГ КОМ в кількості 389,519 т за ціною 6 038,00 грн (в т.ч. ПДВ) за 1 тонну. Згідно з пунктом 2 Додаткової угоди № 1 до Договору, дана додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та є невід’ємною частиною Договору. В якості підстави для підвищення ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ Замовником надано в електронній системі закупівель, разом з поясненням, лист ПП «Сузір’я» від 16.03.2022 № 1330 та цінову довідку Львівської торгово - промислової палати (далі – Довідка) від 16.03.2022 № 19-09/139 в якій зазначено інформацію щодо рівня цін за 1 тонну вугілля кам’яного ДГ КОМ на ринку України станом на 04.01.2022 – від 5 400,00 грн та станом на 16.03.2022 – від 6400,00 гривень. Відповідно до умов, зазначених в пункті 1.1 розділу 1 «Предмет договору» Договору, Довідка від 16.03.2022 № 19-09/139 не може слугувати підставою для збільшення ціни на товар, оскільки вона містить інформацію, необхідну для розрахунку коливання ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ за період з 04.01.2022 по 16.03.2022, до якого входить період до підписання Договору (16.03.2021), а саме - з 04.01.2022 по 15.03.2022. Отже, підвищення ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ згідно з умовами Додаткової угоди № 1 до Договору здійснено з порушенням вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону, без наявності документів, підтверджуючих коливання ціни на даний товар на ринку. Крім того, умовами додаткової угоди від 01.08.2022 № 2 до Договору (далі – Додаткова угода № 2 до Договору) внесено зміни в частині підвищення ціни на товар, а саме – підлягає постачанню вугілля марки ДГ КОМ в кількості 288,99 т за ціною 6,641,00 грн за 1 тонну (в т.ч. ПДВ). Згідно з пунктом 2 Додаткової угоди № 1 до Договору, дана додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та є невід’ємною частиною Договору. В якості підстави для підвищення ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ згідно з умовами Додаткової угоди № 2 до Договору, Замовником надано в електронній системі закупівель, разом з поясненням, лист ПП «Сузір’я» від 27.07.2022 № 2025 та Довідку від 27.07.2022 № 19-09/346, яка містить інформацію щодо рівня цін за 1 тонну вугілля кам’яного ДГ КОМ на ринку України станом на 27.07.2022. Відповідно до умов, зазначених в пункті 1.1 розділу 1 «Предмет договору» Договору, Довідка від 27.07.2022 № 19-09/346 не може слугувати підставою для збільшення ціни на товар, оскільки в ній зазначена інформація щодо ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ станом на одну дату (27.07.2022) на підставі інформації, отриманої від трьох потенційних контрагентів даного товару станом на одну конкретну дату (27.07.2022) та не містить інформацію, необхідну для розрахунку коливання ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ на ринку або відсоток коливання ціни на товар на ринку протягом періоду з дня укладання Додаткової угоди № 1 до Договору (16.03.2022) до дня укладання Додаткової угоди № 2 до Договору (01.08.2022). Отже, підвищення ціни на вугілля кам’яне марки ДГ КОМ згідно з умовами Додаткової угоди № 2 до Договору здійснено з порушенням вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону, без наявності документів, підтверджуючих коливання ціни на даний товар на ринку. За результатом аналізу питання внесення змін до умов договору установлено порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення змін до договору – порушень не установлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону шляхом вжиття заходів щодо стягнення з постачальника коштів за придбаний товар (вугілля кам’яне марки ДГ КОМ) за цінами, встановленими додатковими угодами від 16.03.2022 № 1 та від 01.08.2022 № 2 до Договору, які укладені з порушенням законодавства. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. На виконання зобов’язання викладеного у висновку моніторингу проведеного Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області вжити заходів щодо усунення встановленого порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону шляхом вжиття заходів щодо стягнення з постачальника коштів за придбаний товар (вугілля кам’яне марки ДГ КОМ) за цінами, встановленими додатковими угодами від 16.03.2022 № 1 та від 01.08.2022 № 2 до Договору, які укладені з порушенням законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів, Замовником надіслано лист до ПП «Сузір’я» з вимогою повернути кошти за придбаний товар (вугілля кам’яне марки ДГ КОМ) за цінами, встановленими додатковими угодами від 16.03.2022 № 1 та від 01.08.2022 № 2 до Договору, які укладені з порушенням законодавства (Лист додається)
2022-12-09 10:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Сузір'я |
2 486 970,00
UAH з ПДВ
|
2 486 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТД Лінком |
2 763 300,00
UAH з ПДВ
|
2 716 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Славресурс |
2 826 720,00
UAH з ПДВ
|
2 717 456,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
2 853 900,00
UAH з ПДВ
|
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Західукрпостач |
2 899 018,80
UAH з ПДВ
|
2 899 018,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Сузір'я #22404614 |
Переможець |
2 486 970,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 20:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:10
|
ДУ вугілля 1.08.2022.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2022 17:11
|
ДУ№1 Вугілля.pdf | зміни до договору |
18 березня 2022 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 12:43
|
вугілля 2 486 970.pdf | укладений |
27 січня 2022 12:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам'яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо | 453 | тонни |
5 490,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | І. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами), та п.11.4 пп.11.5.2 розділу 11 Договору: «Інші умови» Відповідно до положень частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: 11.5.2) Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 11/01-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 5ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі №922-V-III dsl 25.12.2015р"(із змінами )та п11.4пп. 11.5.2 розділу 11 Договору: "Інші умови" Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків. |
Номер договору про закупівлю: | 11/01-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам'яне, код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо | 374.487276012 | тонни |
6 641,00
UAH з ПДВ
|