Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
37 639 253,00 UAH
UA-2021-12-16-018321-c a1ce04aad8184cf7a6cb5bcdd6b662b8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Шкурпела

+380532560631 law_ukbpoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ірина Шкурпела
+380532560631
law_ukbpoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) одержав від Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» позитивний Експертний звіт від 15 грудня 2021 року № 17-0420/01-21 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)».
Між Департаментом та Товариством з обмеженою відповідальністю «МАРК СТРОЙ» укладено договір № 03-21/60 від 23.07.2021 на виконання робіт по об’єкту: «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)».
В ході розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» виникла необхідність виконання додаткових робіт, очікувана вартість яких становить 37 639 253,00 грн. (тридцять сім мільйонів шістсот тридцять дев’ять тисяч двісті п’ятдесят три гривні коп.) з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умова застосування переговорної процедури: ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту: «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Конституції, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Пiсляоплата 180 Календарні 70
Виконання робіт Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

16 грудня 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 16:10
відомості обсягів ресурсів.rtf
16 грудня 2021 16:10
відомості обсягів робіт.rtf
16 грудня 2021 16:10
експертний звіт.pdf
16 грудня 2021 16:10
обладнання.DOC

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-06-000014 ● 36821d88afa04329a7fb8a5cce93e423
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


06.06.2022 № 14-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 06.06.2022 № 14-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2021-12-16-018321-c 16.12.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 37 639 245,66
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 16:13

Документи

16 грудня 2021 16:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ"
#40093478
37 639 245,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 09:56
ДУ№14.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 09:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:53
ДУ№10.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 10:56
ду 5.pdf зміни до договору
30 червня 2022 10:56
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 14:23
договір № 03-21-230.pdf укладений
27 грудня 2021 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/230
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.5.2. Розділу 5, п. 14.1. розділу 14 та Додатку №3 Договору підряду №03-21/230 від 27.12.2021
Номер договору про закупівлю: 03-21/230
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та Додатку №3 Договору підряду № 03-21/230 від 27.12.2021
Номер договору про закупівлю: 03-21/230
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML