Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів |
Код ЄДРПОУ: | 03189162 |
Місцезнаходження: | 37860, Україна , Полтавська обл., Хорольський район, село Вишняки, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Марина Виноградова +380663332930 vishnyakibi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2022 08:49 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 11:13 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 12:25 |
Зміни, що внесені до ТД.docx | |
22 грудня 2021 12:25 |
ТД_ВТ_фармацевтична продукція зі змінами.docx | |
16 грудня 2021 14:52 |
ТД_ВТ_фармацевтична продукція.docx |
22 грудня 2021 12:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 грудня 2021 12:25 |
Зміни, що внесені до ТД.docx
|
|||
22 грудня 2021 12:25 |
ТД_ВТ_фармацевтична продукція зі змінами.docx
|
|||
16 грудня 2021 14:52 |
ТД_ВТ_фармацевтична продукція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши документи, що надані у складі тендерної пропозиції учасника – переможця, ТОВ «СТМ-Фарм» (надалі – Переможець), було виявлено невідповідність, а саме:
Відповідно до Додатка № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК021:2015:33600000-6 «Фармацевтична продукція» (168 найменувань)» по позиції 131 Замовником було передбачено надання:
№ 131. Найменування - Мазь Мірамістин, од.виміру – уп., кількість – 10, міжнародна назва – Myramistinum.
Переможцем згідно форми «Тендерна пропозиція» по позиції 131 було запропоновано:
№ п/п – 131, Торгівельна назва та форма випуску - МЕТИЛУРАЦИЛ З МІРАМІСТИНОМ. Мазь по 15 г у тубах. Одиниця виміру – УП. Кількість – 10. Міжнародна непатентована або загальноприйнята назва, зазначена в медико- технічних вимогах Methyluracil Myramistinum
Отже виходячи з вищенаведеного, Переможцем було запропоновано лікарський засіб, який не відповідає вимогам Замовника, а саме:
по позиції 131 було запропоновано МЕТИЛУРАЦИЛ З МІРАМІСТИНОМ . Мазь по 15 г у тубах, що не відповідає потребі Замовника - Мазь Мірамістин, тому що даний лікарський засіб містить додаткову діючу речовину – МЕТИЛУРАЦИЛ 50 мг., не передбачену медико-технічними вимогами Замовника.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваше рішення, затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 11 січня 2022 р та відхилити пропозицію ТОВ «СТМ-Фарм», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-21-000042 ● 1b61714401234d9d9150d7001874fe6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2022 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2022 № 86-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2022 № 86-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-12-16-014571-c, 16.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день! З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснених фахівцями з публічних закупівель Вишняківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів Виноградовою М.О. та Литивиновою Т.І., обмежитись виданим наказом № 121/од від 08.12.2022 року про притягнення винних до відповідальності. В подальшому уповноваженим особам чітко вказано про дотримання законодавства в сфері здійснення закупівель.
2022-12-14 08:30:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону. Порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону. Порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • відсутній механізм
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2022-12-19 14:28:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
305 011,49
UAH з ПДВ
|
294 273,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" |
307 336,01
UAH з ПДВ
|
296 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Рішення скасоване |
294 273,52
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 09:48
|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Відхилено |
294 273,52
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 10:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" #43891001 |
Переможець |
296 836,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 09:34
|
Додаткова 2 АВЕНТУС.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 09:17
|
Додотова 1 фармація.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:20
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
28 січня 2022 14:19
|
Договір фармація.pdf | укладений |
28 січня 2022 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |