Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення «Комплекс програмний шлюзу захисту «ІІТ Захист з’єднань-2. Шлюз захисту» та Комплекс програмний клієнта захисту мережних з’єднань «ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт захисту з’єднань»
Очікувана вартість
718 000,00 UAH
UA-2021-12-16-011542-b 33699918f4d040eeb9720486cf2e1305
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майбородін Дмитро Валентинович

+380444624852 Tender@dsecu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба експортного контролю України
Код ЄДРПОУ: 00010300
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 19-21
Контактна особа: Майбородін Дмитро Валентинович
+380444624852
Tender@dsecu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-4/21, Приватне акціонерне товариство "Інститут інформаційних технологій" є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) клієнта захисту мережевих з'єднань "ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань" та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу клієнта захисту мережевих з'єднань "ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань" в Україні не виявлено. Відповідно до експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 01.02.2021 №217-10/21, Приватне акціонерне товариство "Інститут інформаційних технологій" є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) шлюзу захисту "ІІТ захист з'єднань -2. Шлюз захисту" та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу шлюзу захисту "ІІТ захист з'єднань - 2. Шлюз захисту" в Україні не виявлено.Керуючись абзацом 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є підстава для проведення переговорної процедури закупівлі для укладання договору з Приватним акціонерним товариством «Інститут інформаційних технологій» на закупівлю вищезазначених послуг. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. За результатом проведених переговорів з Приватним акціонерним товариством «Інститут інформаційних технологій» та отримання від підприємства запитуваних документів прийнято рішення про намір укласти договір із зазначеним підприємством.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 19:21
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмне забезпечення «Комплекс програмний шлюзу захисту «ІІТ Захист з’єднань-2. Шлюз захисту» з невиключною безстроковою ліцензією з правом підключення 1000 клієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Програмне забезпечення Комплекс програмний клієнта захисту мережних з’єднань «ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт захисту з’єднань» з невиключною безстроковою ліцензією з правом 1000 інсталяцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту передачі-приймання Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2021 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-07-000014 ● 9e06d0bc0be34105bd94f9535b0d9790
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2022 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.12.2022 № 361

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-011542-b, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-08 14:06:26

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-011542-b, яка проводилась Державною службою експортного контролю України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

У відповідності до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Одночасно, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
В опублікованому в електронній системі закупівель Замовником обґрунтуванні застосування переговорної процедури здійснено посилання, зокрема, на експертні висновки Харківської торгово-промислової палати від 01.02.2021 №217-10/21 та від 09.11.2021 №2834-4/21.
Водночас, документального підтвердження замовником застосування переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель не опубліковано, а також не опубліковано відповідні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Пояснити причини не оприлюднення експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-16-011542-b та надати їх до моніторингу, а також документальне підтвердження Замовником відсутності конкуренції з технічних причин?

Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 10.1 укладеного Замовником з Приватним акціонерним товариством «Інститут інформаційних технологій» договору №45 від 28.12.2021 (далі – Договір №45) – цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за даним Договором до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо здійснених платежів за вищевказаним договором (джерело інформації: дані Пошуково-аналітичної системи, https://www.007.org.ua/) встановлено, що за Договором №45 Замовником здійснено 31.12.2021 оплату в сумі 718 000,00 грн без ПДВ (що відповідає сумі договору), оплату проведено на підставі акту приймання-передачі №1 від 28.12.21р.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Проте, на час здійснення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-16-011542-b не опубліковано.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:

5. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №45?
6. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором №45 (зазначити які саме, коли та на яку суму)?
7. Чи продовжувався сторонами строк дії Договору №45?
8. У разі виконання сторонами Договору №45 договірних зобов’язань - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.



Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Західним офісом Держаудитслужби в межах проведення моніторингу результатів процедури закупівлі UA-2021-12-16-011542-b до Держекспортконтролю було скеровано запит на пояснення (далі - Запит), який було розміщено на електронному майданчику уповноваженого органу 08.12.2022, а отже в силу приписів ч. 5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь на нього повинна була бути надана 16.12.2022. Вказаний запит стосувався значної кількості питань у сфері публічних закупівель та був пов'язаний з наданням копій документів про організацію та проведення закупівлі. Отримавши вищенаведений запит, Держекспортконтроль невідкладно почав його опрацювання, однак надання вчасної відповіді виявилося неможливим через події які відбувалися в м. Києві протягом грудня місяця 2022 року та пов’язані з ракетними обстрілами міста здійсненими російською федерацією, що спричинили тривалі повітряні тривоги, відсутність електропостачання тощо, у зв’язку з чим, робота Держекспортконтролю тривалий час була утрудненою, що об’єктивно перешкодило вчасній підготовці та наданню відповіді на Запит. Вказані обставини вважаємо такими, що підпадають під визначення непереборної сили, що узгоджується з позицією Торгово-промислової палати України викладеною у листі № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, яким повідомлено, що військова агресія російської федерації проти України є форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили). Нижче надаємо інформацію стосовно усунення порушень. Зауваження. У висновку зазначено, що в порушення вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) не надано (не опубліковано) експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури). Усунення зауваження. На усунення вказаних недоліків надаємо обґрунтування застосування переговорної процедури, а саме: експертний висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-4/21 та експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-3/21 (додаються), в яких вказується, що ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань», а також шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань -2. Шлюз захисту» та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань», а також шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань - 2. Шлюз захисту» в Україні не виявлено. Зауваження. У висновку вказано на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, а саме, що Замовником в електронній системі закупівель у визначений Законом строк та на час завершення моніторингу, не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-16-011542-b; на порушення вимоги частини другої статті 41 Закону щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Усунення зауваження. На усунення вказаних недоліків публікуємо в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-16-011542-b, та додаємо копії документів про право підписання договору про закупівлю (наказ по особовому складу від 15.12.2011 №52ш про призначення Кравченка В.Д. виконавчим директором ПрАТ «Інститут інформаційних технологій», довіреність від 20.05.2021 87/10-21 про уповноваження виконавчого директора Кравченка В.Д. на укладання, змінення та розривання від імені ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» договорів та підписання пов'язаних з ними документів (у тому числі додаткових угод, актів, додатків, рахунків тощо) при вартості кожного окремого договору до семі мільйонів гривень без погодження з Наглядовою радою Товариства) та копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (витяг з наказу Адміністрації Держспецзв'язку від 15.02.2017 №115 "Про видачу ліцензії", яким ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» надається ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг з криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису), зокрема постачання криптосистем і криптографічних засобів захисту інформації). Зауваження. У висновку зазначено, що у порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) на власному веб-сайті Замовника (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) у визначений законом термін не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Усунення зауваження. На усунення зазначеного порушення було розміщено відповідну інформацію за посиланням https://www.dsecu.gov.ua/ua/derzhavni-zakupivli_informacia-sodo-zakupivel?language=ua. Зауваження. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного вище Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Усунення зауваження. Усі співробітники Держекспортконтролю забезпечені смарт-картками CryptoCard-337 (картки мають Експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України №04/03/02-2333 від 30.06.17) та використовують їх у своїй службовій діяльності. На момент підписання вищезазначеної інформації така картка з завантаженим на неї підписом використовувалась на електронному майданчику dzo.com.ua (використання незахищених носіїв заборонено майданчиком), проте під час перевірки накладеного підпису дійсно виводиться інформація щодо використання незахищеного типу носія ключової інформації. На наш погляд, це не є порушенням. Таким чином, станом на 28.12.2022 зауваження Держаудитслужби щодо проведеної Держекспортконтролем закупівлі UA-2021-12-16-011542-b, викладені у Запиті вважаємо усуненими, а висновок про результати моніторину процедури закупівлі UA-2021-12-16-011542-b - виконаним. Разом з тим, інформуємо, що станом на 28.12.2022 Держекспортконтролем зініціюється відповідне дисциплінарне провадження для встановлення причин та обставин вчиненого правопорушення та притягнення винних державних службовців Держекспортконтролю до дисциплінарної відповідальності. Додатки (тільки на адресу): 1. Копія експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-4/21 на 1 арк; 2. Копія експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-3/21на 1 арк; 3. Копія наказу по особовому складу від 15.12.2011 №52ш на 1 арк; 4. Копія довіреності від 20.05.2021 87/10-21 на 2 – х арк; 5. Копія витягу з наказу Адміністрації Держспецзв'язку від 15.02.2017 №115 "Про видачу ліцензії" на 1 арк.

2022-12-28 15:19:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082, порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710, порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 13/0005/2023пр
Дата публікації: 01 лютого 2023
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 13/0033/2023пн
Дата відкриття провадження: 09 лютого 2023

Документи:

09 лютого 2023 15:30
Електронний підпис
01 лютого 2023 11:23
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Інститут інформаційних технологій»
#22723472
Переможець 718 000,00
UAH
17 грудня 2021 19:21

Документи

17 грудня 2021 19:21
Електронний підпис
17 грудня 2021 19:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 19:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Інститут інформаційних технологій»
#22723472
718 000,00
UAH
Документи

Документи

17 грудня 2021 19:21
Електронний підпис
17 грудня 2021 19:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 15:09
Акт приймання-передачі укладений
28 грудня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:20
45 Дог.pdf укладений
28 грудня 2021 15:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Програмне забезпечення «Комплекс програмний шлюзу захисту «ІІТ Захист з’єднань-2. Шлюз захисту» з невиключною безстроковою ліцензією з правом підключення 1000 клієнтів 1 послуга 162 000,00
UAH
Програмне забезпечення Комплекс програмний клієнта захисту мережних з’єднань «ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт захисту з’єднань» з невиключною безстроковою ліцензією з правом 1000 інсталяцій 1 послуга 556 000,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 грудня 2021 11:39
718 000,00 UAH UA758201720343160001000005351
Держекспортконтроль
UA873510050000026001172534800
ПАТ "Інститут інформаційних технологій
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 718 000,00
UAH