Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Дутка-Сухович Віра Василівна 380931810592 zakupivli.lvivavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
За результатами даних торгів 20.03.2020р. з учасником-переможцем ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (код ЄДРПОУ 40266233) був укладений договір № 20/03/2020 на загальну суму 89 900 000,00 грн. з ПДВ.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку», інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (код ЄДРПОУ 40266233) було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення будівництва об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом № 965.9808.21 від 16.12.2021р. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання у зв’язку із змінами державних будівельних норм. Відповідно, здати об’єкт будівництва в експлуатацію без виконання додаткових робіт неможливо. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 18 739 150,00 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання та дотримання технологічного процесу. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (код ЄДРПОУ 40266233), яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (код ЄДРПОУ 40266233).
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене, існують законні підстави щодо проведення закупівлі: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові. Коригування. (Додаткові роботи) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 20:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
16 грудня 2021 19:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000045 ● 6fea69eb29234a92a285d3299168ec0a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
27. UA-2021-12-16-011237-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 12:06:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої) у м.Львові. Коригування. (Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-16-011237-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 18:20:52
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит від 17.02.2022 р. про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: « Реконструкція вул. Чернівецької ( від вул. Городоцької до пл. Двірцевої) » у м.Львові. Коригування. ( Додаткові роботи ) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-16-011237-b) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266) були внесені зміни, зокрема до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – постанова КМУ від 11.10.2016 р. № 710).
Так, згідно з постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266 Додаток до постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 було доповнено пунктом 26, яким було затверджено один з заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, а саме: забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також, згідно з постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266, постанову КМУ від 11.10.2016 р. № 710 було доповнено пунктом 41, яким визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-сайті Уповноваженого органу (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі») за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-16-011237-b, ЛКП «Львівавтодор» (Замовник) 16 грудня 2021 року було опубліковано оголошення про проведення переговорної процедури, предмет закупівлі «Реконструкція вул. Чернівецької ( від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м.Львові. Коригування. ( Додаткові роботи ) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Львівської Міської Ради) за адресою https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-lvivavtodor/obhruntuvannia zakupivli/2021 де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснювалося на основі будівельних норм з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно - кошторисної документації по об’єкту : «Реконструкція вул. Чернівецької ( від вул.Городоцької до пл.Двірцевої )», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом Державного підприємства «Західний Експертно-Технічний Центр Держпраці» №965.9808.21 від 16.12.2021 р. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання у зв’язку із змінами державних будівельних норм. Відповідно, здати об’єкт будівництва в експлуатацію без виконання додаткових робіт неможливо. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 18 739 150,00 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору.
Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало ТзОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником могло призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ТзОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ».
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-23 14:41:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої) у м. Львові. Коригування. (Додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-16-011237-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Львівським комунальним підприємством «Львівавтодор» (далі - Замовник) зазначено, що «В 2019 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2019-12-28-001243-c, були проведені відкриті торги щодо закупівлі: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»).
За результатами даних торгів 20.03.2020р. з учасником-переможцем ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233) був укладений договір № 20/03/2020 на загальну суму 89 900 000,00 грн. з ПДВ.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку», інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233) було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення будівництва об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом № 965.9808.21 від 16.12.2021р. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання у зв’язку із змінами державних будівельних норм. Відповідно, здати об’єкт будівництва в експлуатацію без виконання додаткових робіт неможливо. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 18 739 150,00 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання та дотримання технологічного процесу. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233), яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233)».
Отже, прошу вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості та в чому полягає аналогічність цих додаткових робіт у відповідності до робіт, передбачених в основному договорі про закупівлю, який укладено за результатами проведення тендера, а також з метою документального підтвердження аналогічного виду додаткових робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік відповідно до робочого проекту на додаткові роботи (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
А також, прошу надати копію експертного звіту № 965.9808.21 від 16.12.2021 р.
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Разом з тим, враховуючи внесені 03.06.2021 року до Закону зміни, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, поясніть чому в порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документи що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:11:45
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-06-000020 ● 74e605ec1bd84ec6b1d0a458f453716d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2022
№ 136
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-12-16-011237-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 13:21:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої) у м. Львові. Коригування. (Додаткові роботи)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-16-011237-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Так, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Львівським комунальним підприємством «Львівавтодор» (далі - Замовник) зазначено, що «В 2019 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2019-12-28-001243-c, були проведені відкриті торги щодо закупівлі: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)» у м. Львові (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»).
За результатами даних торгів 20.03.2020р. з учасником-переможцем ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233) був укладений договір № 20/03/2020 на загальну суму 89 900 000,00 грн. з ПДВ.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку», інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233) було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення будівництва об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом № 965.9808.21 від 16.12.2021р. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання у зв’язку із змінами державних будівельних норм. Відповідно, здати об’єкт будівництва в експлуатацію без виконання додаткових робіт неможливо. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 18 739 150,00 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання та дотримання технологічного процесу. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233), яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 40266233)».
Отже, прошу вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості та в чому полягає аналогічність цих додаткових робіт у відповідності до робіт, передбачених в основному договорі про закупівлю, який укладено за результатами проведення тендера, а також з метою документального підтвердження аналогічного виду додаткових робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік відповідно до робочого проекту на додаткові роботи (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
А також, прошу надати копію експертного звіту № 965.9808.21 від 16.12.2021 р.
Крім того, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», яка подана Замовнику (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими).
Разом з тим, враховуючи внесені 03.06.2021 року до Закону зміни, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, поясніть чому в порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документи що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 12:13:22
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит від 06.05.2022 р. про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція вул.Чернівецької (від вул.Городоцької до пл. Двірцевої)» у м.Львові. Коригування.(Додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-12-16-011237-b) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Для підтвердження об’ємів додаткових аналогічних робіт, які не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, надаємо Вам сканкопії відомостей із зазначенням їх обсягів, загальних об’ємів, виконаних об’ємів, додаткових робіт та залишку об’ємів робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Чернівецької (від вул. Городоцької до пл. Двірцевої у м. Львові (Коригування):
- Таблиця №1 – Дорожня частина та благоустрій;
- Таблиця №2 – Інженерні мережі.
У наведених вище таблицях зазначено, які саме аналогічні роботи не були включені у початковий проект (колонка 4 – роботи згідно первинного проекту; колонка 5 – додаткові аналогічні роботи).
Відомість складена на основі локальних кошторисів основного договору (колонка 4), що підтверджує аналогічність цих додаткових робіт (колонка 5) у відповідності до робіт, передбачених в основному договорі про закупівлю, який укладено за результатами проведення тендера.
У відомостях закладено загальний об’єм усіх робіт, та об’єм додаткових робіт, та повний їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету та перелік відповідно до робочого проекту на додаткові роботи.
На підтвердження факту перевірки Замовником відповідності пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі надаємо Вам скан копію Договірної ціни з додатками (Локальні кошториси на будівельні роботи) підписаної стороною замовника. Відомості перевірено та підписано сторонами: (Замовником ЛКП «Львівавтодор»; Генпідрядником ТОВ «Вельт Капітал»; Генеральним проектувальником ЛКП «Інститут просторового розвитку», а також Головним інженером проекту який здійснював авторський нагляд та інженером технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор».
Також надаємо на Ваш запит копію Експертного звіту №965.9808.21 від 16.12.2021 року.
Відповідно до вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в Повідомленні про намір укласти договір було надано обґрунтування та експертний звіт, які розміщенні в розділі «Документи»: Повідомлення.pdf, звіт.pdf, експертиза чернівецька.pdf..
А також в розділі Протокол розкриття – «Переможець»: Повідомлення.pdf, звіт.pdf, експертиза чернівецька.pdf.
Додатки:
1 Локальний кошторис та договірну ціну на суму 89 900 000,00 грн.
2. Локальний кошторис та договірну ціну на суму 18 739 150,00 грн.
3. Відомість загальних об’ємів, виконаних об’ємів, додаткових робіт та залишку об’ємів робіт по об’єкту. Таблиця 1 – Дорожня частина та благоустрій.
4. Відомість загальних об’ємів, виконаних об’ємів, додаткових робіт та залишку об’ємів робіт по об’єкту. Таблиця 2 – Інженерні мережі
5. Відомість обсягів робіт (Коригування).
6. Експертний звіт №965.9808.21 від 16.12.2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ"ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
18 739 150,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 20:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2024 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 10:32
|
ДУ № 11 від 30.08.2024.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 11:46
|
ДУ № 10 від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 17:36
|
ДУ № 9 від 30.05.2024.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 17:25
|
ДУ №8 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2023 11:10
|
ДУ № 6 від 11.04.2023.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2023 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 10:01
|
ДУ№4 від 29.09.2022.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 16:13
|
додатковий договір № 3 від 23.05.2022р..pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 10:04
|
Додатковий договір № 2.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 10:03
|
Лист № 101 від 21.04.2022р..pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2021 17:21
|
Договір Чернівецька ( від вул.Городоцької до пл.Двірцевої ).Коригування .Додаткові роботи.pdf | укладений |
27 грудня 2021 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 27/12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |