Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30192700-8-Канцелярські товари
Очікувана вартість
1 843,00 UAH
UA-2021-12-16-011108-c 60c121df368b43df8548a01cc1e54e9e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Родькін Василь Олександрович

+380967410839 kbo-bc108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "БЕРДИЧІВСЬКИЙ ВИПРАВНИЙ ЦЕНТР (№108)"
Код ЄДРПОУ: 08563398
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул.Низгірецька , б. 2
Контактна особа: Родькін Василь Олександрович
+380967410839
kbo-bc108@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари,без ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Канцелярські товари (папір А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штуки
Канцелярські товари (папув Справа А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192600-7 — Креслярські дошки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

16 грудня 2021 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Договір
#3325305305
Переможець 1 843,00
UAH
16 грудня 2021 13:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 13:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (папір А4) 10 штуки 145,00
UAH
Канцелярські товари (папув Справа А4) 100 штуки 3,93
UAH