Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Богачевського, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Літвінко Аліна Олексіївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 13:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 грудня 2021 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 18:23 |
Експертний звіт.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-07-000007 ● d1054d123ca14d68ab0ff3ae638ed814
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 11:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 361
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-010884-b, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 14:28:54
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-010884-b, яка проводилась відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, під час моніторингу встановлено, що Замовником переговорну процедуру закупівлі за ID: UA-2021-12-16-010884-b проведено на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону (Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено, що під час виконання робіт за предметом закупівлі (відкриті торги) «Капітальний ремонт покрівлі районного Будинку культури по вул. Богачевського, 35а в м. Сквира Київської області (ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-010884-b) переможець закупівлі - ТОВ «Гранд Принт 25» (40724648), встановлена необхідність виконання додаткових робіт/послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
При цьому, у повідомленні про намір укласти договір за переговорною процедурою закупівлі Замовником наведено перелік експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: експертний звіт від 29.11.2021 №158-К/21-РБК/ЕЗ (далі - Експертний звіт №158-К/21-РБК/ЕЗ).
Оприлюдненому в електронній системі закупівель Експертному звіті №158-К/21-РБК/ЕЗ вказано, що за результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Однак, Експертному звіті №158-К/21-РБК/ЕЗ не містить інформації про підставність застосування переговорної процедури - необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з долученням відповідних документів) щодо підтвердження обґрунтованості застосування переговорної процедури при здійсненні закупівлі за ID: UA-2021-12-16-010884-b на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, а саме підтвердження того, що роботи за договором від 28.12.2021 №69 є саме додатковими аналогічними роботами видам робіт по основному договору від 18.09.2021 №23/1.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю.
5. Чи вимагалось Замовником під час переговорів надання переможцем копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 12:59:07
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 12.12.2022 року о 14.28 год.:
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Капітальний ремонт покрівлі районного Будинку культури по вул. Богачевського, 35а в м. Сквира Київської області (коригування) ID закупівлі: UA-2021-12-16-010884-b) визначено відповідно до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, позитивного експертного звіту від 29.11.2021 року №158-K/21-РБК/ЕЗ. Кошторисна вартість за робочим проектом складає 2 840 715,37 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ та складає 2 724359,14 грн. Згідно основного договору 23/1 від 13 вересня 2021 року вартість робіт складала 1 814 230,17 грн. Отже, очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом віднімання суми фактично виконаних робіт згідно основного договору від суми очікуваної вартості згідно зведеного кошторисного розрахунку після проведення коригування кошторисної частини. Проте сума очікуваної вартості в переговорній процедурі вийшла менша на 27717,48 грн., оскільки підрядник згодився виконати роботи вартістю 882 411,49 грн.
2. Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не оприлюднювалося. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
3. Під час проведення закупівлі відкритих торгів учасник у складі пропозиції надав локальний кошторис в якому було відображено, що для виконання робіт по улаштуванню покрівлі металочерепицею «Монтерей» він передбачив металочерепицю товщиною 0,35 (згідно норм дана металочерепиця є занадто тонкою і може не витримати навантажень снігового покриву, що призведе до деформації покрівельної конструкції). У зв’язку з цим було прийнято рішення заміни металочерепиці товщиною 0,35 на металочерепицю товщиною 0,45.
Також в процесі виконання робіт виникли додаткові роботи, а саме:
- кількість яка передбачена дефектним актом відкритих торгів основного договору (Улаштування з листової сталі примикань до покрівлі – 60 м; Улаштування жолобів підвісних пластикових – 83 м.; Влаштування захисної сітки вентиляційних каналів – 3 м2 ).
- Фактична кількість робіт виконана підрядником (Улаштування примикань – 120 м.;
Улаштування жолобів підвісних пластикових – 95 м.; Обгортання,балок сіткою – 3 м2 )
4. Учасником-переможцем ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» надано копії ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 10 квітня 2019 року №20-Л на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД ПРИНТ 25» від 01.08.2016 року №1, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД ПРИНТ 25» від 07.06.2021 №1-7/06/2021 та наказу про прийняття на роботу від 01.09.2016 року №1.
5. Під час переговорів Замовником не вимагалось надання переможцем копій ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, але під час укладення договору переможцем надано всі документи згідно частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
- Дефектний акт (коригування)
- договір _23-1.pdf
- Дефектний акт.pdf
- дод. угода _2 до дог. 23-1 від 13.09.2021..pdf
- Зведений кошторис (коригування).pdf
- Зведений кошторис.pdf
- Ліцензія 1.pdf
- Ліцензія 2.pdf
- Локальний кошторис 02-01-01 (коригування).pdf
- Локальний кошторис 02-01-01.pdf
- наказ на призначення.pdf
- Протокол Лист 1.pdf
- Протокол 1 Лист 2.pdf
- Протокол 1 Лист 3.pdf
- Протокол 1 Лист 4.pdf
- протокол 1-7.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-23 10:32:31
Пояснення з власної ініціативи
Додатково надаємо підтверджуючі документи
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі - Замовник) ознайомився з висновком від 23.12.2022 року по моніторингу на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі районного Будинку культури по вул. Богачевського, 35а в м. Сквира Київської області (коригування)». Зазначенні зауваження щодо порушень вказаних у висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби Замовником будуть враховані в подальшій роботі в сфері публічних закупівель. Керівником відділу проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель щодо недопущення в подальшому порушення вимог п 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів». При можливості уповноважена особа з публічних закупівель обов’язково пройде навчання у сфері державних закупівель України.
2022-12-30 18:02:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гранд Принт 25" #40724648 |
Переможець |
882 411,49
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 23:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2022 15:27
|
Договір №69 | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 19:30
|
Договір №69 | укладений |
28 грудня 2021 19:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі районного Будинку культури по вул. Богачевського, 35а в м. Сквира Київської області (коригування) | 1 | роб |
882 411,49
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі районного Будинку культури по вул. Богачевського, 35а в м. Сквира Київської області (коригування) | 1 | роб |
882 411,49
UAH з ПДВ
|