Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Швидкі тести, НК 024:2019 - 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз; 42820 – Контрольний матеріал для визначення загальних антитіл вірусу грипу А/В/вірус парагрипу, IVD
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-12-16-010742-b ● 3edcc8353ff8421499aa86c574005748
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761112 |
Місцезнаходження: | 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35 |
Контактна особа: |
Давимука Марія Іванівна +380322383085 tendercardio@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 14:22 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
У разі якщо даний товар підпадає під дію Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» пропозиція учасників повинна бути складена з її врахуванням. Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 шт
Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз
20 шт
Грип. Швидкий тест для діагностики грипу (мазок із носу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 42820 — Контрольний матеріал для визначення загальних антитіл вірусу грипу А/В/вірус парагрипу, IVD
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2021 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 18:00 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
16 грудня 2021 18:00 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
16 грудня 2021 18:00 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-16-010742-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 12 січня 2022 17:52
Вимога щодо незаконного визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"
11 січня 2022 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"
З рішенням уповноваженої особи ТОВ «Лізоформ Медікал» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА", а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Невідповідність вимогам встановленим у тендерній документації замовника полягає в тому, що згідно п.3.3 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника (Надати лист згоду з переліком формальних помилок).».
Проте, переможцем не надано лист згоду з переліком формальних помилок, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, Додатком 2 Тендерної документації встановлено: «5. Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.»
Знов ж таки переможцем не наданий сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, що є порушенням вимог технічної частини тендерної документації.
Також переможцем не надано документ, що вимагавсь Додатком 3 тендерної документації: «Медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні згідно з законодавством України. Для підтвердження учасник надає копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту.». Жодного пояснення щодо відсутності даних документації переможцем не надано. Тож, фактично переможець не виконав вимоги тендерної документації.
Ще однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця є те, що учасники мають надати: «Декларація виробника щодо виявлення останнього варіанту Omicron Sars-Cov-2 (B.1.1.529)». натомість переможцем на надано такий документ, і не надано жодного пояснення причин відсутності такого документу.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації щодо Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests| Модель: B291-20 вимагалось: «Чутливість не менше 98,1%
специфічність не менше 99,6% і
загальна збіжність не менше 99,2%».
Відповідно до протоколу верифікації ,який виданий лабораторним центром МОЗ України встановлено: Чутливість – 98%; Тобто, чутливість є меншою ніж у технічним вимогах замовника, а тому не мав права визнавати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА", оскільки пропозиція не відповідає вимогам. Таким чином запропонований товар не відповідає технічним вимогам.
Тож, відповідно до п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому замовник мав би бути послідовним і відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"
Вимагаємо від уповноваженої особи дотримуватись принципів публічних закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.01.2022р.), оскільки тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" не відповідає вимогам викладеним тендерній документації, а рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
З рішенням уповноваженої особи ТОВ «Лізоформ Медікал» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА", а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Невідповідність вимогам встановленим у тендерній документації замовника полягає в тому, що згідно п.3.3 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника (Надати лист згоду з переліком формальних помилок).».
Проте, переможцем не надано лист згоду з переліком формальних помилок, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, Додатком 2 Тендерної документації встановлено: «5. Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.»
Знов ж таки переможцем не наданий сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, що є порушенням вимог технічної частини тендерної документації.
Також переможцем не надано документ, що вимагавсь Додатком 3 тендерної документації: «Медичні вироби повинні бути зареєстрованими в Україні згідно з законодавством України. Для підтвердження учасник надає копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту.». Жодного пояснення щодо відсутності даних документації переможцем не надано. Тож, фактично переможець не виконав вимоги тендерної документації.
Ще однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця є те, що учасники мають надати: «Декларація виробника щодо виявлення останнього варіанту Omicron Sars-Cov-2 (B.1.1.529)». натомість переможцем на надано такий документ, і не надано жодного пояснення причин відсутності такого документу.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації щодо Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests| Модель: B291-20 вимагалось: «Чутливість не менше 98,1%
специфічність не менше 99,6% і
загальна збіжність не менше 99,2%».
Відповідно до протоколу верифікації ,який виданий лабораторним центром МОЗ України встановлено: Чутливість – 98%; Тобто, чутливість є меншою ніж у технічним вимогах замовника, а тому не мав права визнавати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА", оскільки пропозиція не відповідає вимогам. Таким чином запропонований товар не відповідає технічним вимогам.
Тож, відповідно до п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому замовник мав би бути послідовним і відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"
Вимагаємо від уповноваженої особи дотримуватись принципів публічних закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.01.2022р.), оскільки тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" не відповідає вимогам викладеним тендерній документації, а рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2022 17:36
Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" (надалі –Замовник) розглянуто вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" (надалі – Учасник) від 12 січня 2022 р. №UA-2021-12-16-010742-b.c1 та повідомляємо наступне: закупівлю здійснено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі – Закон).
Метою Замовника при проведенні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників можуть бути скасовані лише на підставі рішення органу оскарження.
Метою Замовника при проведенні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників можуть бути скасовані лише на підставі рішення органу оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-16-010742-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 20 січня 2022 14:20
Дата подання: 20 січня 2022 14:20
Скарга
щодо незаконного визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2022 16:57
Рішення від 24.01.2022 №1312.pdf
Дата публікації: 24 січня 2022 16:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2022 № 2151.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2022 15:01
Рішення від 02.02.2022 №2151.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2022 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №2151-р/пк-пз від 02.02.2022 виконано
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2022 10:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
266 750,00
UAH з ПДВ
|
266 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" |
290 910,40
UAH з ПДВ
|
290 910,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Рішення скасоване |
266 750,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" #41065510 |
Рішення скасоване |
290 910,40
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 10:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Відхилено |
266 750,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 10:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА" #41065510 |
Відхилено |
290 910,40
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 10:49
|
Інформація про відміну
Дата відміни
08 лютого 2022 10:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі