Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання системи керування електронною чергою
Очікувана вартість
487 819,00 UAH
UA-2021-12-16-008895-b c50007d009f045f394238d29d131bf13
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Оксана Володимирівна

dpsr@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468472
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
Контактна особа: Кондратенко Оксана Володимирівна
dpsr@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
З метою виконання наданих повноважень щодо організації надання адміністративних послуг згідно з чинним законодавством України, Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (надалі - Департамент) закуплено різне обладнання та устаткування системи керування електронною чергою (надалі - обладнання) з програмним забезпеченням у складі. Функціонування обладнання забезпечено програмним продуктом - комп’ютерною програмою «Система керування чергою «QMotion Suite».
Виключні майнові авторські права на комп’ютерну програму «Система керування чергою «QMotion Suite» (надалі – КП СКЧ) належать ТОВ «КЮЛОДЖІК», що підтверджено Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 48699 від 10.04.2013 р., виданим Державною службою інтелектуальної власності України. До теперішнього часу ТОВ «КЮЛОДЖІК» залишається єдиним володільцем майнових авторських прав на зазначений програмний продукт.
Для забезпечення функціонування обладнання системи керування електронною чергою, яке встановлено в Управлінні адміністративних послуг та його відділах (Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП)), ТОВ «КЮЛОДЖІК» надало Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради невиключні ліцензії (щодо кожної одиниці обладнання системи керування чергою) на використання охоронюваного авторського твору КП СКЧ у власних господарських цілях шляхом підписання Ліцензійних угод від 15 січня 2017 року №№ 170206-01, 170206-02, 170206-03, 170206-04, 170206-05, 170206-06, від 14 грудня 2017 року № 171126-01 та сімох Додаткових угод № 1 від 25.09.2020 р до кожної з перерахованих Ліцензійних угод.
Згідно з Ліцензійними угодами та Додатковими угодами № 1 від 25.09.2020 р. до Ліцензійних угод від 15 січня 2017 року №№ 170206-01, 170206-02, 170206-03, 170206-04, 170206-05, 170206-06, від 14 грудня 2017 року № 171126-01, Департамент забезпечує функціонування поставленого обладнання способом установки та перестановки програм на обладнанні системи керування електронною чергою, а також має право на зберігання, установку і запуск копії програми з загальнодоступного пристрою зберігання даних, в тому числі, сервера мережі, право зберегти оригінал програми без її модулів, за умови, що він буде використовуватися тільки як один архів або одна резервна копія. Права, не визначені Ліцензійними угодами, є такими, що не надані правоволодільцем.
Обладнання, яке функціонує як система керування електронною чергою із відповідним програмним забезпеченням, є технічно і технологічно складним предметом, обслуговування якого потребує відповідної фахової підготовки та спеціальних знань стосовно всіх аспектів роботи програмного продукту.
Науково-правовим висновком Науково-дослідного інституту правового забезпечення інноваційного розвитку Національної академії правових наук України (лист Науково-дослідного інституту правового забезпечення інноваційного розвитку Національної академії правових наук України від 18.11.2021 р. вих. № 138) (надалі – Науково-правовий висновок) визначено, що саме розробник програмного продукту здатний належним чином і з найбільшою ефективністю здійснювати обслуговування обладнання шляхом усунення недоліків, технічної підтримки та модернізації. Натомість, втручання в роботу комп’ютерної програми «Система керування чергою «QMotion Suite» третіх осіб створює цілу низку додаткових ризиків технічного, фінансового та правового характеру. В тому числі, це може призвести до порушення роботи системи, припинення гарантійних зобов’язань постачальника обладнання, та призведе до дострокового припинення дії Ліцензійних угод, порушення авторських прав на програмний продукт з ймовірними вимогами про стягнення компенсації згідно з авторським законодавством, в решті решт, викликати необґрунтовані додаткові витрати.
Викладене свідчить, зазначено у Науково-правовому висновку, про необхідність обслуговування спеціального обладнання, постачання якого здійснено розробником програмного продукту саме для цього обладнання, з метою підтримки в актуальному стані програмного забезпечення, технічного обслуговування та ремонту електронного обладнання.
Враховуючи зазначені обставини, будь-яка інша особа, крім суб'єкта виключних майнових авторських прав на комп'ютерну програму «Система керування чергою «QMotion Suite», яким є ТОВ «КЮЛОДЖІК», не вправі здійснювати переробку, оновлення, модифікацію та інше втручання в програму, що обумовлено технічною підтримкою та модернізацією програмного продукту. В іншому разі такі дії кваліфікуватимуться як порушення майнових авторських прав, що створює умови для застосування цивільної та кримінальної відповідальності.
На підставі вищевикладеного, захист прав інтелектуальної власності є необхідним, вказано у Науково-правовому висновку.
У даному випадку, враховуючи вищенаведене, має місце саме специфіка предмета закупівлі та можливі економічні переваги від закупівлі у певного учасника, який є правоволодільцем щодо комп’ютерної програми «Система керування чергою «QMotion Suite», обслуговування якої і обумовлює специфіку предмета закупівлі послуг.
Необхідно звернути увагу на економічні та правові чинники, врахування яких є обов’язковим при продовженні господарських відносин.
Викладений зв’язок між договором про надання послуг та Ліцензійними договорами при його ігноруванні (не врахуванні в поточної діяльності) може привести до негативних наслідків та недоцільних витрат бюджетних коштів. Така ситуація неминуче може виникнути якщо уповноваженими особами замовника буде укладено новий договір із іншим постачальником, незважаючи на відсутність прав на користування програмним забезпеченням та необхідністю у зв’язку з цим додаткових бюджетних витрат при заміні програмного забезпечення.
Враховуючи зазначені обставини, у Науково-правовому висновку вказано, що на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, існування необхідності захисту прав інтелектуальної власності, з метою укладення договору щодо надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання системи керування електронною чергою на 2022 рік між ТОВ «КЮЛОДЖІК» та Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради по переліченим у ліцензійних угодах об’єктах, передбачена вищевказаним законом переговорна процедура закупівель є можливою та доцільною.
Керуючись статтею 3, частиною 2 статті 13, пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами), враховуючи Науково-правовий висновок Науково-дослідного інституту правового забезпечення інноваційного розвитку Національної Академії Правових Наук України (лист Науково-дослідного інституту правового забезпечення інноваційного розвитку Національної Академії Правових Наук України від 18.11.2021 р. вих. № 138) щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «КЮЛОДЖІК», існування необхідності захисту прав інтелектуальної власності ТОВ «КЮЛОДЖІК», тендерним комітетом прийнято рішення провести процедуру закупівлі ДК 021:2015 код 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання системи керування електронною чергою) із застосуванням переговорної процедури з ТОВ «КЮЛОДЖІК».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання системи керування електронною чергою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 26 (Управління адміністративних послуг Департаменту та його відділи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2021 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЮЛОДЖІК»
#38205909
Переможець 487 819,00
UAH
16 грудня 2021 16:11

Документи

16 грудня 2021 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЮЛОДЖІК»
#38205909
487 819,00
UAH
Документи

Документи

16 грудня 2021 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 13:31
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 11:35
Додаткова угода 3 до Договору 211228_514.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 11:33
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:29
ДУ 02 514.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:30
дод угода 211228 514.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:22
211228 514.pdf укладений
28 грудня 2021 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 211228/514
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено п. 1.3, 10.3 Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 211228/514
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 211228/514
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 486 817,80
UAH