Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015 79940000-5 - ПОСЛУГИ КОЛЕКТОРСЬКИХ АГЕНТСТВ (ПОСЛУГИ АГЕНТСТВ ЩОДО СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗА ПОСЛУГИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ)»
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 15:32 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених ч.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49001, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Надані учасником послуги оплачуються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури, виданих на підставі актів приймання-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів в розмірі, зазначеному в рахунку-фактурі, на банківський рахунок учасника, зазначений в реквізитах сторін у договорі. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2021 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 11:52 |
оголошення.docx | |
16 грудня 2021 11:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
16 грудня 2021 11:52 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 17 грудня 2021 08:50
Дата відповіді: 17 грудня 2021 09:59
Добрый день!
Подскажите, это повторный тендер? В разделе документации указаны старые даты.
Нужно опять готовить документацию свежими датами или можно повторно выложить, то что готовили первый раз?
Відповідь: Добрий день. Так, це новий тендер. В якому саме розділі документації Ви бачите старі дати?
Тендер
Дата подання: 17 грудня 2021 10:12
Дата відповіді: 21 грудня 2021 11:29
Нужно заново актуализировать все справки с банков\МВС и т.д.?
Подскажите, почему не состоялся пррошлый тендер?
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації. В оприлюдненому протоколі про прийняття рішення про скасування попереднього тендеру зазначена причина його скасування.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 грудня 2021 14:39
Дата відповіді: 21 грудня 2021 12:17
Доброго дня, у договорі зазначено: "п. 2.1.3. заохочувати Боржника до виконання зобов’язань перед Замовником шляхом надсилання Боржнику
та іншим особам повідомлень (в тому числі, але не виключно: IVM, SMS), листів, телеграм, претензій, а
також здійснення зустрічей з Боржником та (або) його представниками;
2.1.4. вчиняти в межах наданих повноважень інші не заборонені чинним законодавством України дії,
спрямовані на належне виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором та необхідні для такого
виконання.
Питання: на основі чого вимагається технологічний
комплекс для блокування квартирного випуску в каналізаційний стояк житлового будинку, адже виходячи з договору, такі обов'язки не покладаються на виконавця та не надається право на вчинення дій із блокування каналізації. Також у випадку вчинення дій із блокування каналізації боржників самого обладнання недостатньо, необхідно відповідний транспорт та відповідна кваліфікація працівників для блокування, які знаходяться у м. Дніпро, що не зазначено у вимогах. Також не зазначене питання відповідальності у випадку некоректного блокування квартирного випуску в каналізаційний стояк: порушення цілісності системи, спричинення незручностей іншим споживачам, я вірно розумію, що виконавець не несе відповідальність в разі настання таких подій ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Направили Ваше запитання до ініціатора закупівлі (управління водозбут), який прописав дану вимогу в технічному завданні. У разі прийняття рішення щодо видалення зазначеної вимоги, зміни до тендерної документації буде оприлюднено найближчим часом.
Уточнення стосовно ТД
Дата подання: 21 грудня 2021 14:59
Дата відповіді: 22 грудня 2021 11:32
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна складатись з файлів, які містять наступні документи та інформацію, зокрема листа-згоди учасника з проектом договору та заповненим зі сторони учасника Проектом договору (з зазначенням цінових показників), що викладений в Додатку 1 до тендерної документації (не включаючи додатку до договору).
Просимо замовника надати роз’яснення на наступні питання:
1. Зазначати цінові показники необхідно лише в проекті договору чи і в додатках до проекту договору?
2. Заповнювати зі сторони учасника необхідно лише проект договору чи й додатки до проекту договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації учасник має надати проект договору НЕ включаючи додатки до нього.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-16-008131-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Юнівак Груп, Код ЄДРПОУ:32384857
Дата подання: 20 січня 2022 14:25
Дата подання: 20 січня 2022 14:25
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА
на рішення Замовника
Комунальним підприємством «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради, (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю: Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення, ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІВАК ГРУП», (надалі – ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» або Скаржник) подало тендерну пропозицію для участі у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року та Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-12-16-008131-c
тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» була відхилена та зазначено наступне: ‘Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації’’
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника стосовно відхилення ТОВ «ЮНІВАК ГРУП», та користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) повідомляє наступне:
1. Стосовно того, що ‘’Відповідно до ч. IV Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати серед іншого Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі тендерної пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення. Учасник ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" в складі тендерної пропозиції надає довідку №19/28/12-2021 від 28 грудня 2021 р., в якій зазначає, що він не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" відсутній відповідний лист-пояснення, як того вимагалось умовами тендерної документації, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.’’
Відповідно до умов тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі тендерної пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення.
Повідомляємо, що ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку.
Зазначаємо, що на виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації, Скаржник в складі своєї тендерної пропозиції надав саме ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ №19/28/12-2021 від 28 грудня 2021р., в якій зазначає, що він не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку. Наданий документ є саме ЛИСТОМ-ПОЯСНЕННЯМ, як це вимагав Замовник, не довідкою чи будь-яким іншим документом, а тому Скаржником були виконані вимоги тендерної документації у даній частині та тендерна пропозиція Скаржника не може бути відхилення із вище вказаної підстави.
Стосовно того, що: ‘’відповідно до ч.6 Розділу ІІІ тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), ЯКУ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАЗНАЧЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ, ЗАПРОПОНОВАНИХ НИМ ПОСЛУГ, ВИЗНАЧЕНІ У ДОДАТКУ 4 ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ. Невідповідність запропонованих Учасником послуг встановленим технічним вимогам (Додаток 4 до Документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Учасник ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" надає інформацію, відповідно до якої, серед іншого, зазначено: «У вартість послуг повинно входить: робота з боржниками спрямована до заохочення ними до виконання зобов’язань перед КП «Дніпроводоканал», а саме сплата заборгованості за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, шляхом надсилання боржнику та іншим особам повідомлень (в тому числі, але виключно: IVM, SMS), листів, телеграм, претензій, а також здійснення зустрічей з боржником та (або) його представниками». Зазначений опис не підтверджує інформацію, що у вартість послуг, що пропонує учасник ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" дійсно входить: робота з боржниками спрямована до заохочення ними до виконання зобов’язань перед КП «Дніпроводоканал», а саме сплата заборгованості за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, шляхом надсилання боржнику та іншим особам повідомлень (в тому числі, але виключно: IVM, SMS), листів, телеграм, претензій, а також здійснення зустрічей з боржником та (або) його представниками, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. (З аналогічним рішенням колегії АМКУ можливо ознайомитись по закупівлі UA-2021-07-09-003458-c).’’
По-перше, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» наявний Лист-згода № 01/28/12-2021 від 28 грудня 2021 р. в якому Скаржник підтвердив відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі технічній специфікації (технічному завданню), встановленій у Додатку 4 до Документації.
Таким чином, наявність даного документа свідчить про те, що Учасник ознайомлювався з усіма положеннями, що викладені в Додатку 4 до Документації та підтверджує, що послуги, що ним запропоновані відповідають усім зазначеним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
По-друге, відповідно до вимог тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним послуг, визначені у Додатку 4 до Документації.
В Додатку 4 до Документації наявні лише дві вимоги щодо надання інформації/документів, яку повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним послуг, а саме: учасник повинен надати договір оренди на технологічний комплекс для тимчасового перекриття трубопроводів або документи, що підтверджують право власності технологічного комплексу для тимчасового перекриття трубопроводів та надати лист-згоду про те, що відсоток винагороди за надані послуги, буде розрахований у відповідності з Додатком 6 до Технічного завдання, за результатами аукціону.
Договір оренди на технологічний комплекс для тимчасового перекриття трубопроводів та лист-згоду про те, що відсоток винагороди за надані послуги, буде розрахований у відповідності з Додатком 6 були надано ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» у складі його тендерної пропозиції, чим і було виконано вимоги стосовно надання інформації, визначеної у Додатку, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Жодних інших вимог стосовно надання будь-якої інформації та/або документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі Додаток 4 Документації не містить.
А також жодних вимог стосовно зобов’язання учасником надати в будь-якому вигляді текст Додатку 4, а тим паче якимось чином ще його і перефразовувати, тендерна документація не містить.
В тому числі і вимоги, про те, що Учасник якимось чином, у будь-якому вигляді зобов’язаний надати інформацію про те, що до вартості послуг, що пропонує дійсно входить: робота з боржниками, спрямована до заохочення ними до виконання зобов’язань перед КП «Дніпроводоканал», а саме сплата заборгованості за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, шляхом надсилання боржнику та іншим особам повідомлень (в тому числі, але виключно: IVM, SMS), листів, телеграм, претензій, а також здійснення зустрічей з боржником та (або) його представниками не зазначено в тендерній документації.
Якщо, за переконаннями Замовника зазначення вище вказаної інформації має якесь значення при визначенні переможця та якимось чином може впливати на якість, своєчасність виконання зобов’язань учасником, то необхідно було включити таку вимогу до тендерної документації, яку Замовник самостійно складав та самостійно прописував в ній вимоги, які вважав за потрібне зазначити для даного предмету закупівлі.
Надання Скаржником в складі тендерної пропозиції Додатку 4 Документації, завіреного підписом та печаткою уповноваженої особи ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» було виключно власною ініціативою Скаржника, наданий ним за власним розсудом та завантажений лише в якості додаткового документу.
Відповідно до тендерної документації даної процедури закупівлі Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
А тому, Замовник не має права, діючи в рамках положень власної тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника з підстави невідповідності документу, надання якого не вимагалось, більш того, опираючись на вище зазначене, Замовник навіть був не зобов’язаний розглядати наданий Скаржником Додаток 4 та встановлювати будь-які, на його думку, невідповідності.
Крім того, посилання на те, що ‘’З аналогічним рішенням колегії АМКУ можливо ознайомитись по закупівлі UA-2021-07-09-003458-c’’ не може бути застосоване так як чинне законодавство України не побудоване на системі прецедентного права, та кожна ситуація розглядається окремо, лише відповідно до норм чинного законодавства України, без застосування при прийнятті рішень аналогії. Більш того, колегія АМКУ в своїх рішеннях, при наявності посилання на інші процедури закупівлі, окрім тієї в рамках якої розглядається скарга, зазначає, що інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду.
Враховуючи вище зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» була відхилена Замовником з надуманих, необгрунтованих підстав та є виключно наслідком упередженого ставлення Замовника до конкретного учасника, а не є правомірним відхиленням учасника з підстав, що визначені тендерної документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1.Прийняти дану скаргу до розгляду.
2.Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю: Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення, ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» у процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю: Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення, ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863.
Додатки:
Документальні підтвердження положень викладених в Скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 січня 2022 09:45
рішення від 24.01.2022 № 1308.pdf
Дата публікації: 25 січня 2022 09:44
інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2022 № 2121.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2022 15:40
рішення від 02.02.2022 № 2121.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2022 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №2121-р/пк-пз від 02.02.2022р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «КОД ДК 021:2015 79940000-5 - ПОСЛУГИ КОЛЕКТОРСЬКИХ АГЕНТСТВ (ПОСЛУГИ АГЕНТСТВ ЩОДО СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗА ПОСЛУГИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ)»
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2022 12:01
Номер скарги: UA-2021-12-16-008131-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Юнівак Груп, Код ЄДРПОУ:32384857
Дата подання: 17 лютого 2022 13:33
Дата подання: 17 лютого 2022 13:33
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА
на рішення Замовника
Комунальним підприємством «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради, (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю: Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення, ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІВАК ГРУП», (надалі – ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» або Скаржник) подало тендерну пропозицію для участі у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року та Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-12-16-008131-c.
тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» була відхилена та зазначено наступне: ‘Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації’’
Скаржник не погодився з вище вказаним рішенням Замовника стосовно відхилення ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» та користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 20.01.2022 р. подав Скаргу щодо свого неправомірного відхилення. Дана Скарга була задоволена та відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2121-р/пк-пз від 02.02.2022 дана Скарга була задоволена та Замовника зобов’язали скасувати рішення щодо відхилення ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» та тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» була відправлена на повторний розгляд.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 лютого 2022 року та Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-12-16-008131-c тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» була знову відхилена та зазначено наступне: ‘’відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" з причини, визначеної у п.1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації’’.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника стосовно відхилення ТОВ «ЮНІВАК ГРУП», та користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає наступне:
1. Стосовно того, що: ‘’Відповідно до ч. IV Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати серед іншого Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також, відповідно до умов тендерної документації: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Учасник ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" в складі тендерної пропозиції надає довідку №18/28/12-2021 від 28 грудня 2021р., в якій зазначає, що для провадження такого виду господарської діяльності/для надання послуг по даній процедурі закупівлі отримання документів дозвільного характеру або ліцензії не передбачено законом. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" відсутня інформація з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, якими саме законами не передбачено отримання ліцензії/документа дозвільного характеру при провадженні такого виду господарської діяльності, як надання послуг за предметом закупівлі, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.’’
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Відповідно до Закону Україну ‘’Про ліцензування видів господарської діяльності’’ та Закону України ‘’Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності’’ надання послуг, що є предметом даної процедури закупівлі не віднесено до переліку таких видів господарської діяльності, для провадження яких передбачено отримання ліцензії та/або будь-яких документів дозвільного характеру.
У тендерній документації наявна чітка вимога надати такі документи лише у разі, якщо їх отримання для провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо отримання таких документів не здійснюється відповідно до чинного законодавства, вище вказані документи не надаються у складі тендерної пропозиції.
А також положення тендерної документації стосовно надання ‘’або аналогу документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти’’ не відноситься до даної вимоги та не може застосовуватись у даному випадку, так як у тендерній документації чітко зазначено про те, вище вказані документи надаються лише у випадку, якщо їх отримання обов’язкове для надання даних послуг. Таке положення може бути застосоване лише у разі, якщо існує пряма вимога щодо надання певного документу або інформації без застережень ‘’у випадку наявності’’, ‘’у разі якщо передбачено чинним законодавством’’ тощо.
Зазначаємо, що надання Довідки №18/28/12-2021 від 28 грудня 2021р. було особистою ініціативою Скаржника, надано її лише як додатковий документ, на власний розсуд учасника.
Відповідно до тендерної документації даної процедури закупівлі Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Замовник не має права, діючи в рамках положень власної тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника з підстави невідповідності документу, надання якого не вимагалось, більш того, опираючись на вище зазначене, Замовник навіть не був зобов’язаний розглядати надану Скаржником Довідку №18/28/12-2021 від 28 грудня 2021 р. та встановлювати будь-які, на його думку, невідповідності.
А також, наголошуємо на тому, що відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, навіть, якщо припустити те, що Замовник бажав отримання від учасників будь-якого підтвердження на те, що ліцензії та дозвільні документи не надаються на вище вказану вимогу, то текст даної Довідки №18/28/12-2021 від 28 грудня 2021р. повністю скопійований з вимоги ‘’… якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.’’ та зазначено, що для провадження такого виду діяльності/ для надання послуг по даній процедурі закупівлі отримання документів дозвільного характеру або ліцензії не передбачено законом (текст довідки повністю повторює вимогу Замовника). Ніяких прямих вимог стосовно надання такого пояснення тендерна документація не містить, тим паче не містить і вимог щодо форми та змісту такого пояснення.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з вище вказаної підстави.
2. Стосовно того, що: ‘’технічними вимогами (Додатком 4 до Документації) вимагалось наступне: «В учасника в наявності (у власності, або в оренді, або в іншій формі власності) має бути технологічний комплекс для блокування квартирного випуску в каналізаційний стояк житлового будинку. На підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір оренди на технологічний комплекс для тимчасового перекриття трубопроводів або документи підтверджуючи право власності технологічного комплексу для тимчасового перекриття трубопроводів». Учасник ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" надає договір оренди №15/12/21 від 15 грудня 2021р. В пункті 2.2 частини 2 даного договору зазначено, що передача обладнання, що орендується, здійснюється за актом прийманням-передачі обладнання в оренду. Але, зазначеного акту учасник не надає в складі своєї пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" міститься акт приймання-передачі обладнання в оренду по іншому (невідомому Замовнику) договору оренди, а саме Договору оренди обладнання №26/11/21 від 26 листопада 2021р., про що зазначено в самому акті (даного договору учасник не надає в складі своєї пропозиції). Тобто, учасник ТОВ "ЮНІВАК ГРУП" не підтвердив інформацію щодо наявності в нього (у власності, або в оренді, або в іншій формі власності) технологічного комплексу для блокування квартирного випуску в каналізаційний стояк житлового будинку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації’’.
Відповідно до вимог тендерної документації в учасника в наявності (у власності, або в оренді, або в іншій формі власності) має бути технологічний комплекс для блокування квартирного випуску в каналізаційний стояк житлового будинку. На підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір оренди на технологічний комплекс для тимчасового перекриття трубопроводів або документи, що підтверджують право власності технологічного комплексу для тимчасового перекриття трубопроводів.
На виконання даної вимоги Скаржник надав у складі тендерної пропозиції Договір оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року, за яким Скаржнику було передано в тимчасове платне користування технологічний комплекс (без доступу в приміщення) тимчасового обмеження водовідведення з приміщень у кількості 1 штука.
Зазначаємо, що Замовником вимагалось на підтвердження наявності в учасника надання лише ‘’договору оренди на технологічний комплекс для тимчасового перекриття трубопроводів’’ без жодних вимог, що договір необхідно надавати з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями. Жодних положень про додаткове надання актів приймання-передачі, видаткових накладних, податкових накладних на підтвердження виконання даного договору, тендерна документація не містить.
Відповідно до ст. 204 Цивільного кодексу України закріплена презумпція правомірності правочину та встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. В ст. 203 Цивільного кодексу України зазначені загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину, які були дотриманні при укладенні Договору оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року:
1. Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам (зміст Договору оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року не суперечить вище вказаному);
2. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності (Сторони, що уклали Договір оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року мають необхідні на це повноваження);
3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі (Волевиявлення Сторін при укладенні Договору оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року було вільним і відповідало їх внутрішній волі);
4. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом (Договір оренди обладнання вчиняється в письмовій формі, Договір оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року укладено в письмовій формі, містить підписи та печатки, за наявності, Сторін);
5. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним (Зобов’язання, що визначені в Договорі оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року були виконані та продовжують виконуватись Сторонами);
6. Правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей. (Дане положення не застосовується до Договору оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року).
А тому, для Договору оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року відсутні підстави, за якими даний договір міг вважатися недійсним та не визначено те, що Акт приймання-передачі обладнання в оренду є його невід’ємною частиною чи якимось чином його наявність впливає на чинність даного Договору. В Договорі в п. 2.1. закріплено обов’язок за Орендодавцем передати в оренду, а за Орендарем (Скаржник) прийняти обладнання протягом одного робочого дня з моменту підписання даного Договору, що і було здійснено в день укладення (підписання обома Сторонами) даного Договору - 15 грудня 2021 року.
Крім того, відзначимо, що посилання на номер і дату договору в Акті приймання-передачі обладнання в оренду не є обов’язковою вимогою чинного законодавства України та допущення технічної помилки у разі його зазначення жодним чином не впливає на факт передачі обладнання. Акт містить дату передачі (15 грудня 2021 року), найменування обладнання, що передано, його кількість та стан та засвідчений підписами Сторін.
Надання Акту приймання-передачі обладнання в оренду разом з Договором оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року було виключно власною ініціативою Скаржника, наданий ним за власним розсудом та завантажений лише в якості додаткового документу.
Відповідно до тендерної документації даної процедури закупівлі Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Замовник не має права, діючи в рамках положень власної тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника з підстави невідповідності документу, надання якого не вимагалось, більш того, опираючись на вище зазначене, Замовник навіть був не зобов’язаний розглядати наданий Скаржником Акт приймання-передачі обладнання в оренду та встановлювати будь-які, на його думку, невідповідності.
А також, аналогічна підстава для відхилення була предметом оскарження у процедурі закупівлі UA-2021-09-30-000399-a та Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 25115-р/пк-пз від 08.11.2021 було визначено, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
А тому, наданий Договір оренди обладнання № 15/12/21 від 15 грудня 2021 року повністю підтверджує те, що у Скаржника наявності (у власності, або в оренді, або в іншій формі власності) має бути технологічний комплекс для блокування квартирного випуску в каналізаційний стояк житлового будинку та його тендерна пропозиція не може бути відхилена із вище вказаної підстави.
Враховуючи вище зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» була відхилена Замовником з надуманих, необгрунтованих підстав та є виключно наслідком упередженого ставлення Замовника до конкретного учасника, а не є правомірним відхиленням учасника з підстав, що визначені тендерної документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1.Прийняти дану скаргу до розгляду.
2.Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю: Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення, ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «ЮНІВАК ГРУП» у процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю: Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення, ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-008131-c ● 55a200fb9cdc49dda22f2db8061b0863.
Додатки:
Документальні підтвердження положень викладених в Скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2022 16:14
рішення від 21.02.2022 № 3452.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2022 16:10
інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 1002.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2022 12:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2022 № 4367.pdf
Дата публікації: 04 травня 2022 14:34
рішення від 03.05.2022 № 4367.pdf
Дата публікації: 04 травня 2022 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №4367-р/пк-пз від 03.05.2022р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «КОД ДК 021:2015 79940000-5 - ПОСЛУГИ КОЛЕКТОРСЬКИХ АГЕНТСТВ (ПОСЛУГИ АГЕНТСТВ ЩОДО СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗА ПОСЛУГИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ)».
Дата виконання рішення замовником: 02 червня 2022 14:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Юнівак Груп |
2 175 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 827 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІАМАНТ" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" #42420828 |
Рішення скасоване |
2 827 500,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 12:34
|
|
ТОВ Юнівак Груп #32384857 |
Рішення скасоване |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 11:58
|
|
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" #42420828 |
Рішення скасоване |
2 827 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 12:40
|
|
ТОВ Юнівак Груп #32384857 |
Рішення скасоване |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2022 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2022 12:22
|
ТОВ Юнівак Груп #32384857 |
Очікує рішення |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2022 14:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 червня 2022 14:40 |
Кінець періоду оскарження: | 13 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 02 червня 2022 14:40 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Оскільки відпала необхідність в закупівлі «КОД ДК 021:2015 79940000-5 - ПОСЛУГИ КОЛЕКТОРСЬКИХ АГЕНТСТВ (ПОСЛУГИ АГЕНТСТВ ЩОДО СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗА ПОСЛУГИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-008131-c) прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по закупівлі: «КОД ДК 021:2015 79940000-5 - ПОСЛУГИ КОЛЕКТОРСЬКИХ АГЕНТСТВ (ПОСЛУГИ АГЕНТСТВ ЩОДО СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗА ПОСЛУГИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ)». |
Документи:
02 червня 2022 14:40
|
Електронний підпис |
02 червня 2022 14:30
|
Протокол щодо відміни торгів.doc |