Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фрукти тропічні та цитрусові (банан, апельсин, мандарин)
Очікувана вартість
36 750,00 UAH
UA-2021-12-16-007868-c 212528a147bc40cdbd4115a0a664c9e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Репа

+380638962676 dnz39vinnitza@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 39 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ (М. ВІННИЦЯ) НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08806317
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Марина Репа
+380638962676
dnz39vinnitza@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 23:59
Очікувана вартість: 36 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
200 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
150 кілограми
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору, протягом 7 банківських днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 11:46
Оголошення СЗ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Боднарчук Віталій Іванович" 35 400,00
UAH з ПДВ
35 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2021 11:45
Електронний підпис
27 грудня 2021 11:44
Витяг з ЄДР.pdf
27 грудня 2021 11:44
Проект договору.pdf
27 грудня 2021 11:44
Довідка про документи.pdf
27 грудня 2021 11:44
Щодо ПДВ.pdf
27 грудня 2021 11:44
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2021 11:44
Медичні книжки.pdf
27 грудня 2021 11:44
Паспорт+код.pdf
27 грудня 2021 11:44
Щодо сертифікації ISO.pdf
27 грудня 2021 11:44
Виписка з ЄДР.pdf
27 грудня 2021 11:44
Декларація.pdf
27 грудня 2021 11:44
Сертифікат (НАССР).pdf
27 грудня 2021 11:44
Витяг з реєстру ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Боднарчук Віталій Іванович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Боднарчук Віталій Іванович"
#2191518550
Переможець 35 400,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 13:07

Документи

30 грудня 2021 13:07
Електронний підпис
30 грудня 2021 13:06
ПРОТОКОЛ 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Боднарчук Віталій Іванович"
#2191518550
35 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 13:07
Електронний підпис
30 грудня 2021 13:06
ПРОТОКОЛ 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:09
ДУ №1 Д11.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:07
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:27
Д35400.pdf укладений
18 січня 2022 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст 41 Закону України " Про публічні закупівлі " та та пунктом 11.14 Договору №11/2022 від 18.01.2022р. зменшити ціну договору та об'єми закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 723,00
UAH