Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

матеріал (електронна обкладинка для бланку паспорта, в яку імплантовано безконтактний електронний носій: чіп з антеною), необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000 7 – «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
28 092 722,40 UAH
UA-2021-12-16-006959-c 38d06d2515a04a63a8f2eb2bdea70be9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): дата укладення додаткової угоди № 2 - 15 грудня 2021р. до договору від 11.11.2021
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода № 2 до договору № 1-ПКУ/1-2021/237.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка 64, м. Київ, 02088.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал (електронна обкладинка для бланку паспорта, в яку імплантовано безконтактний електронний носій: чіп з антеною), необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000 7 – «Офісне устаткування та приладдя різне».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: електронні обкладинки (згідно специфікації, додаток 1 до договору) – 192 300 штук.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія замовника, яка знаходиться за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 з дати підписання договору.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 28 092 722,40 грн. (двадцять вісім мільйонів дев’яносто дві тисячі сімсот двадцять дві гривні 40 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.12.2022.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація:

Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору та вирішили викласти Специфікацію (додаток 1 до Договору) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №2.
Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору та вирішили викласти пункт 4.2 розділу 4 «ЦІНА,ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору в такій редакції:
«4.2. Загальна вартість Матеріалу, що постачається за цим Договором, визначається сумою вартості всіх поставлених за Договором Матеріалів у відповідності до Специфікації (Додатку 1 до Договору) та на дату надання Постачальником комерційної пропозиції (02.11.2021) становить 28 092 722,40 грн. (двадцять вісім мільйонів дев’яносто дві тисячі сімсот двадцять дві гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ 4 682 120,40 грн. (чотири мільйони шістсот вісімдесят дві тисячі сто двадцять гривень 40 копійок)».
Ця Додаткова угода №2 набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін.
Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №2, залишаються без змін і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Ця Додаткова угода №2 складена українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192300 аркуш
Електронні обкладинки, E-Cover 1*2 Blue 186x264 мм (2 чип-модуля на 1 аркуші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 40 % загальної вартості матеріалів за договором, здійснюється покупцем впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами договору та отримання покупцем відповідного рахунку-фактури постачальника Аванс 10 Робочі 40
Поставка товару 60 % вартості партії матеріалів, визначеної у підписаному сторонами замовленні на поставку партії матеріалів, сплачується покупцем впродовж 5 (п’яти) робочих днів від дати поставки партії матеріалів та отримання відповідного рахунку-фактури від постачальника, виставленого на підставі документів прийому-передачі матеріалів та з урахуванням вже здійснених платежів Пiсляоплата 5 Робочі 60

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЛІ-СЕРВІС"
#32912338
Переможець 28 092 722,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:32