Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості
Очікувана вартість
165 640,00 UAH
UA-2021-12-16-004446-a d85db476c4cb47bd9aeda234cf7cca1b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Покора Іван Олегович

+380953637364 stzbur.internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Старозбур'ївська спеціальна школа Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22756655
Вебсайт: https://stzburinternat.ks.gov.ua/
Місцезнаходження: 75630, Україна , Херсонська обл., Село Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Контактна особа: Покора Іван Олегович
+380953637364
stzbur.internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2021 14:21
Очікувана вартість: 165 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кг
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кг
Пластівці вівсяні 
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1200 кг
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
900 кг
Горох половинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, с. Стара Збур'ївка, Провулок Шкільний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 15:47
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 18:40
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 грудня 2021 18:40
Додаток _5 обробка персональних даних.docx
16 грудня 2021 18:40
Додаток _4 Проект договору.doc
16 грудня 2021 18:40
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
16 грудня 2021 18:40
Додаток _1 Специфікація.doc
21 грудня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 15:47
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 18:40
Додаток _3 Технічне завдання.docx
16 грудня 2021 18:40
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 грудня 2021 18:40
Додаток _5 обробка персональних даних.docx
16 грудня 2021 18:40
Додаток _4 Проект договору.doc
16 грудня 2021 18:40
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
16 грудня 2021 18:40
Додаток _1 Специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВМИО. ПРИВЕДЕННЯ ТД У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА
Дата подання: 21 грудня 2021 14:07
Дата відповіді: 21 грудня 2021 15:45
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо,- 1) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 5 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності - транспортування предмету тендеру;» Однак, Вами не враховано положення ст.25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", а саме "Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл". Тобто, в такому випадку, транспортні засоби можуть бути орендованими, тобто не належати оператору ринку на праві власності, однак використовуватись для транспортування харчових продуктів зі складського приміщення, на яке видано реєстрацію потужності та/або експлуатаційний дозвіл. Просимо врахувати даний факт в вимогах Тендерної документації та надати роз'яснення щодо необхідності надавати Лист-роз'яснення з даного питання в складі тендерної пропозиції. Дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмету закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним, т.я. воно обмежує коло учасників. Шановний Замовнику ви закуповуєте не транспортні послуги, а «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості », відповідно приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. 2) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 5 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») якщо таке виробництво наявне». Надайте роз’яснення , яку довідку повинен надати потенційний учасник, якщо він не здійснює виробництво, та відповідно таке виробництво в нього не наявне ? Складається враження, що всі ці вимоги вами прописано під «свого» учасника, щоб відсіяти інших учасників. 3) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», стор. 5 вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «- Довідка в довільній формі, що учасник має можливість постачати продукцію власним транспортом…» Просимо вас надати роз’яснення, як бути потенційному учаснику, якщо він не має ВЛАСНОГО ТРАНСПОРТУ, а працює з іншими приватними підприємствами та підприємцями на договірних умовах, відповідно укладено договори оренди та договір надання транспортних послуг? Вважаємо, що вимога , щодо наявності ВЛАСНОГО ТРАНПОРТУ є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже пропозиція учасника, що не має власного транспорту, може бути вами відхилена за цією вимогою. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначену вимогу, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 4) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання» пункт 1.2, 1.3,1.4,1.5 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «1.2. Протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів по даному виду продукції, видані на ім’я учасника;» 1.3. Протоколи випробувань на відсутність ГМО по даному виду продукції, видані на ім’я учасника; 1.4. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) по даному виду продукції на показники хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів (токсичні елементи, пестициди, мікотоксини, антибіотики, мікробіологічні показники, радіаційну безпеку), видані на ім’я учасника; 1.5. Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину.» Шановний Замовнику, по перше у вас закупівля «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості», а вимагаєте протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів, по-друге , як потенційний учасник нам не зрозуміло, чому всі вищезазначені документи повинні бути видання саме на ім’я учасника? Чи є законодавчо встановлення вимоги, що експертний висновок /протокол випробувань повинен бути виданий на учасника закупівель (для не виробника продукції), за наявності експертизи/випробування проведеної на замовлення виробника? Вважаємо , що вимагаючи зазначені вище документи є дискримінацією щодо учасників та нерівне ставлення до них, оскільки повторне проведення експертизи та випробувань потребує додаткових коштів, що призводить до порушення принципу економічної конкуренції. Щодо експертних висновків (п.1.4, п.1.5). Дані вимоги є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначені експертні висновки, оскільки, учасники які не є виробниками, а є постачальниками готової продукції, відповідно не є власником вищевказаного висновку , а виробник не зобов`язаний надавати копії експертних висновків (протоколи лабораторних досліджень) на сировину третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. 5) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання» пункт 1.6 , вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «1.6. Посилання в технічній специфікації тендерної документації, на інформацію (документи) пов’язану з якісними показниками предмета закупівлі Замовника, погоджуються з виробником.» Який документ потенційний учасник повинен надати , виходячи з вимог цього пункту? 6) файл назва «Додаток _3 Технічне завдання», вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: п.1.8 дублюється два рази , останній п.1.8 в наступній редакції «1.8.Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів для постачання продуктів харчування», відповідно виходячи з предмету закупівлі, просимо вас надати відповідь які вимоги до транспортних засобів вами встановлено, маючі на увазі спеціалізований? 7) «Додаток _3 Технічне завдання», вами вимагається надання, далі мовою оригіналу: «2. Для підтвердження безпечності та якості запропонованого товару Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: «2.1. Сертифікат постачальника на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 ISO 22000: 2005);» Звертаємо вашу увагу. По-перше в зв’язку з виходом нової версії стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) з кінця грудня 2020 року сертифікати на стару версію стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) не видаються (Наказ ДП"УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" № 340 від 31.10.2019). Також всі планові нагляди за сертифікованими системами управління за старою версією стандарту не проводяться. Сертифікати, видані на попередню версію стандарту ISO 22000 діють до червня 2021 року. Відповідно вами вимагається документ який на сьогодні не чинний. По-друге , якщо припустити , що вами вимагається Документ (довідка) , що підтверджує відповідність товару вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018 IDT), то надання такого сертифікату, не є обов`язковою згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 (Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ». Відповідно на сьогодні , виходячи з вимог чинного законодавства документом який підтверджує відповідність товару вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» є Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур , заснованих на принципах ХАССР. Акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо надати пояснення: 1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікату на систему безпечністю харчових продуктів, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції? 2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів? 2.2. Сертифікат виробника на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:22000:2007). Шановний Замовнику зазначаємо, що вказаний сертифікат можуть надати лише ті учасники, які є виробниками товару-предмету закупівлі. Отже, дана вимога є дискримінаційною, незаконною та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже учасники, що не є виробниками предмету закупівлі, не зможуть надати вищезазначений сертифікат, оскільки, учасники які не є виробниками, не є власником вищевказаного сертифікату, а виробник не зобов`язаний надавати копію сертифікату третім особам. Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Тому, для недопущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас, видалити зазначені вимоги, та відповідно привести тендерну документацію у відповідність до чинних вимог законодавства, зокрема до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші вимоги враховано, документацію змінено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-16-004446-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 04 січня 2022 11:53
ВИМОГА
Шановний Замовнику!!!


Поясніть будь-ласка, чим ви керувалися при визначенні переможцем Закупівлі ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА, якщо нею, як учасником взагалі не зававантажено жодного документу, які вимагалися вами, як Замовником , та яким чином ВАМИ приймалося рішення щодо визначенні зазначеного учасника Переможцем
.
Вважаємо, що вами при визначені переможцем ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА порушено вимоги тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"

Вимагаємо:
Скасувати рішення про визначення переможця ФОП Чорна Людмила Віталіївна
Перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2022 18:40
Для роз'яснення про відсутність документів ми звернулися до ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА. Вона повідомила що через технічну помилку документи не завантажились. Всі необхідні документи були надані потім в повному обсязі в електронному вигляді.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-12-16-004446-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 06 січня 2022 19:54
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА
Шановний Замовник,яка технічна помилка???!!! Учасник не має права цього робити (подавати пропозицію іншим чином документи ,на яку електронку?!!!) після завершення аукціону виходячи з вимог частини 9 статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі ,адже всі документ пропозиції мають бути завантажені до завершення строку подання пропозиції . Просимо все-таки прийняти правильне рішення беручи до уваги вимоги діючого законодавства та відповідно прийняти правильне , а не упереджене, дискримінаційне та незаконне рішення,в противному випадку будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів та суду ,для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 січня 2022 10:31
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 січня 2022 10:31
Для уникнення можливих порушень законодавства рішення про визнанна переможцем торгів ФОП Чорна Людмила Віталіївна скасовано і прийнято до розгляду пропозицію наступного учасника.
Номер вимоги: UA-2021-12-16-004446-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 10 січня 2022 16:18
НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 68 від 10.01.2022, пропозицію ФОП Степанькова Л.О. відхилено, як таку що не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Шановний Замовнику , щодо підстав відхилення ФОП Степанькова Л.О., звертаємо вашу увагу -
П 1.1. Згідно з технічним завданням у складі пропозиції надано копії етикеток.
Щодо «.. за погодженням з виробником , не раніше дати оголошення тендеру», звертаємо вашу увагу, що копії етикеток , не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих примірників чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Враховуючи викладене, наведена вище умова Документації не узгоджується з вимогами статті 31 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, при відхиленні пропозиції ФОП Степанькова Л.О.

П. 1.2. ФОП Степанькова Л.О. надано Довідку на санітарну обробку автотранспорту, файл «сан обробка авто.» надано на стор.2, а саме обробку авто ВТ 0998АН.

П.1.3. ФОП Степанькова Л.О. надано файл під назвою «тех.паспорт 0998» ,який містить технічне свідоцтво на зазначений автомобіль.
П. 1.4. Вами, як замовником вимагалося, далі мовою оригіналу «- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі (не менше 2-х), складена на фірмовому бланку учасника, а також долучити Копії зазначених у довідці аналогічних договорів (якщо Учасник мав договірні відносини із замовником то копії договорів не надаються)».
Відповідну довідку щодо аналогічних договорів ФОП Степанькова Л.О. надано, ВАМИ НЕ ВИМАГАЛОСЯ ЗА УМОВАМИ ОГОЛОШЕННЯ (ДОДАТКОМ 3) ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ ( видаткові накладні )

Відповідно звертаємо вашу увагу, що учасником ФОП Степанькова Л.О. , надано весь перелік документів, довідок, гарантійних листів та інформації, як того вимагало оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника.

Таким чином можна стверджувати , що вказані підстави зазначені в Протоколі № 68 від 10.01.2022, щодо відхилення Учасника ФОП Степанькова Л.О. є безпідставними .

Також звертаємо увагу, уповноваженої особи Замовника, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Томарова О.А. , яка Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 68 від 10.01.2022 визначено переможцем, а саме:
1) відповідно до вимог Замовника файл «Додаток _3 Технічне завдання» встановлено техічні вимоги до предмету закупівлі, а саме щодо « Крупи пшеничні» Зовнішній вигляд Крупи пшеничні шліфовані поділяють на п'ять номерів — від 1 до 5. П'ятий номер круп має назву Артек. Крупи від № 2 до № 5 являють собою подрібнене зерно…» , тобто вами ,як Замовником встановлено чітку вимогу, щодо закупівлі крупи із пшениці твердих сортів, наданий в складі пропозиції учасником ,якого вами визнано переможцем файл « С 5 Декларац виробників.FR12» , стор. 6 «рід крупи- пшенична», вид «з мякої».
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
2) ФОП Томарова О.А. не виконано вимоги п.1.4. Додатку 3 Оголошення, а саме не надано копію зразку упаковки (етикетки) предмету закупівлі, за погодженням з виробником, не раніше дати оголошення тендеру.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
3) ФОП Томарова О.А. у складі пропозиції не надано видаткові накладні, що може свідчити про відсутність виконання договору у повному обсязі, саме це для вас, як Замовника стало однією з підстав відхилення пропозиції ФОП Степанькова Л.О., але щодо цього учасника, то у вас питань не має при визначенні його Переможцем.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
4) ФОП Томарова О.А. не виконано вимоги « Додаток №5 до Оголошення ФОРМА ЗАЯВИ УЧАСНИКА ПРО ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ», відсутні ЛИСТИ -Згоди обробки даних - Богдан Євген Максимович, Зіман Сергій Сергійович
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
5) ФОП Томарова О.А. не виконано вимоги Додатку 3 Оголошення , «7.Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника.»
Наданий в складі пропозиції файл під назвою «С 20 Автомобиль яким буде зд доставка.FR12» договір оренди автомобілю , по-перше відсутня згода Орендодавця на передачу автомобілю, що є предметом оренди в суборенду, по-друге- відсутній акт прийому-передачі автомобілю саме в суборенду ФОП Томарова О.А.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
До того ж завантажені документи учасника ФОП Томарова О.А. , частково непридатні для читання мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково скановані документи та інше.
З урахуванням вищевикладеного, від уповноваженої особи Замовника ВИМАГАЄМО:
1. Надати обґрунтовані відповіді на питання поставленні вимогою;
2.Скасувати Протокол № 68 від 10.01.2022 в частині відхилення пропозиції ФОП Степанькова Л.О.;
3. Скасувати Протокол 68 від 10.01.2022 , в частині визначення переможцем ФОП Томарова О.А.
4.Визнати ФОП Степанькова Л.О. переможцем закупівлі UA-2021-12-16-004446-a


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2022 18:00
Вимоги до замовника
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 68 від 10.01.2022, пропозицію ФОП Степанькова Л.О. відхилено, як таку що не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Шановний Замовнику , щодо підстав відхилення ФОП Степанькова Л.О., звертаємо вашу увагу -
П 1.1. Згідно з технічним завданням у складі пропозиції надано копії етикеток.
Щодо «.. за погодженням з виробником , не раніше дати оголошення тендеру», звертаємо вашу увагу, що копії етикеток , не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих примірників чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Враховуючи викладене, наведена вище умова Документації не узгоджується з вимогами статті 31 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, при відхиленні пропозиції ФОП Степанькова Л.О.
Відповідь замовника:
Згідно з вимогами статті 31 Закону, на яку ви посилаєтесь чітко зазаначено – що у разі неможливості надання учасником торгів будь-якої інформації щодо можливості виконання вимог замовника, він повинен надати пояснення щодо відсутності можливості наданих документів. а саме:
Учасник ФОП Степанькова, згідно Закону «Про публічні закупівлі» мав можливість у період обговорення , який визнанний електронною системою закупівель, до початку періоду прийому пропозицій , надати замовнику торгів запитання щодо усунення або пояснення вимог.
Враховуючи вищезазначене, вимога учасника не має підстав, та відхилена, як невідповідна вимогам статті 31 Закону.
1. Для підтвердження якості запропонованого товару Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
1.4. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію зразку упаковки (етикетки) предмету закупівлі, за погодженням з виробником, не раніше дати оголошення тендеру.
- учасник ФОП Степанькова надає до складу своєї пропозиції копії етикеток запропонованого товару на яких відсутне погодження виробника а з цим, відсутне підтвердження наданого документу самим учасником (відсутність підпису та печатки учасника). Окрім цього у пропозиції відсутне жодне пояснення від учасника, за якими причинами він не виконує вимогу замовника, отже пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.


П. 1.4. Вами, як замовником вимагалося, далі мовою оригіналу «- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі (не менше 2-х), складена на фірмовому бланку учасника, а також долучити Копії зазначених у довідці аналогічних договорів (якщо Учасник мав договірні відносини із замовником то копії договорів не надаються)».
Відповідну довідку щодо аналогічних договорів ФОП Степанькова Л.О. надано, ВАМИ НЕ ВИМАГАЛОСЯ ЗА УМОВАМИ ОГОЛОШЕННЯ (ДОДАТКОМ 3) ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ ( видаткові накладні )
Відповідь замовника:
Учасником надані видаткові накладні, які не вимагалися Замовником, але враховуючи що суми наданних накладних не відповідають сумам вказаних договорів, а також враховуючи, що у складі пропозиції учасником торгів не надано жодного документу, які підтверджують виконання аналогічних договорів у повному обсязі, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.


Відповідно звертаємо вашу увагу, що учасником ФОП Степанькова Л.О. , надано весь перелік документів, довідок, гарантійних листів та інформації, як того вимагало оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника.
Відповідь Замовника:
Саме відсутність повного переліка документів , є причиною відхилення пропозиції учасника ФОП Степанькова Л.О.. Підставою відхилення пропозиції є вимога, зазначена в п.п. 1 ч.13 статті 14 Закону україни «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмету закупівлі.


Також звертаємо увагу, уповноваженої особи Замовника, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Томарова О.А. , яка Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 68 від 10.01.2022 визначено переможцем, а саме:
1) відповідно до вимог Замовника файл «Додаток _3 Технічне завдання» встановлено техічні вимоги до предмету закупівлі, а саме щодо « Крупи пшеничні» Зовнішній вигляд Крупи пшеничні шліфовані поділяють на п'ять номерів — від 1 до 5. П'ятий номер круп має назву Артек. Крупи від № 2 до № 5 являють собою подрібнене зерно…» , тобто вами ,як Замовником встановлено чітку вимогу, щодо закупівлі крупи із пшениці твердих сортів, наданий в складі пропозиції учасником ,якого вами визнано переможцем файл « С 5 Декларац виробників.FR12» , стор. 6 «рід крупи- пшенична», вид «з мякої».
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
Відповідь замовника:
1) Зазначена Вимога не відповідає дійсності – учасником ФОП Томарова О.А. у складі пропозиції Ст 3.1 надано Гарантійний лист та пояснення щодо надання документів, що є достатнім та відповідним Закону «Про публічні закупівлі».

2) ФОП Томарова О.А. не виконано вимоги п.1.4. Додатку 3 Оголошення, а саме не надано копію зразку упаковки (етикетки) предмету закупівлі, за погодженням з виробником, не раніше дати оголошення тендеру.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
Відповідь замовника:
2) Зазначена Вимога не відповідає дійсності – учасником ФОП Томарова О.А. у складі пропозиції Ст 3.1 надано Гарантійний лист та пояснення щодо надання документів, що є достатнім та відповідним Закону «Про публічні закупівлі».

3) ФОП Томарова О.А. у складі пропозиції не надано видаткові накладні, що може свідчити про відсутність виконання договору у повному обсязі, саме це для вас, як Замовника стало однією з підстав відхилення пропозиції ФОП Степанькова Л.О., але щодо цього учасника, то у вас питань не має при визначенні його Переможцем.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
Відповідь Замовника:
3) Зазначена вимога є безпідставною та невідповідає дійсності, а саме:
Згідно Додатку 3 Замовником зазначено надати : « Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі (не менше 2-х), складена на фірмовому бланку учасника, а також долучити Копії зазначених у довідці аналогічних договорів (якщо Учасник мав договірні відносини із замовником то копії договорів не надаються)».
Учасник, ФОП Томарова О.А. мала успішні договірні відносини із замовником торгів, тому не надала копії договорів, використовуя свій досвід та співпрацю з замовником.

4) ФОП Томарова О.А. не виконано вимоги « Додаток №5 до Оголошення ФОРМА ЗАЯВИ УЧАСНИКА ПРО ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ», відсутні ЛИСТИ -Згоди обробки даних - Богдан Євген Максимович, Зіман Сергій Сергійович
Відповідь Замовника:
4) Зазначена вимога є безпідставною та не відповідає дійсності, а саме:
ФОП Томарова О.А. виконано вимоги « Додаток №5 до Оголошення ФОРМА ЗАЯВИ УЧАСНИКА ПРО ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ – сторінка 6 пропозиції учасника.

Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
5) ФОП Томарова О.А. не виконано вимоги Додатку 3 Оголошення , «7.Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника.»
Наданий в складі пропозиції файл під назвою «С 20 Автомобиль яким буде зд доставка.FR12» договір оренди автомобілю , по-перше відсутня згода Орендодавця на передачу автомобілю, що є предметом оренди в суборенду, по-друге- відсутній акт прийому-передачі автомобілю саме в суборенду ФОП Томарова О.А.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Томарова О.А. не відповідає умовам, визначеним в технічному завданні вимогам, та вимогам до предмета закупівлі та повинна бути відхилена, з підстав зазначених вище.
Відповідь Замовника:
5) Зазначена вимога є безпідставною та невідповідає дійсності, а саме:
Шановний учасник, Уважно перегляньте зміст документації ФОП Томарова О.А., сторінки 19.1, 20 – документи учасника відповідають кваліфікаційним критеріям.

До того ж завантажені документи учасника ФОП Томарова О.А. , частково непридатні для читання мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково скановані документи та інше.
Відповідь Замовника:
6) Зазначена вимога є безпідставною та невідповідає дійсності - надані документи ФОП Томарова О.А. мають чіткі та придатні до перегляду зображення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА 110 100,00
UAH з ПДВ
110 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 147 800,00
UAH з ПДВ
146 971,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Томарова Олена Анатоліївна 165 470,00
UAH з ПДВ
147 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 165 180,00
UAH з ПДВ
165 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2021 09:45
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2021 17:36
Електронний підпис
28 грудня 2021 17:35
щодо саныимоги.pdf
28 грудня 2021 17:35
Додаток 1 спецфікація.pdf
28 грудня 2021 17:35
лист згода 4.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо пакування.pdf
28 грудня 2021 17:35
лист згода 2.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо персоналу.pdf
28 грудня 2021 17:35
сертифікати.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо транспортування.pdf
28 грудня 2021 17:35
сан обробка авто.pdf
28 грудня 2021 17:35
лист згода 5.pdf
28 грудня 2021 17:35
мат тех база.pdf
28 грудня 2021 17:35
лист згода 1.pdf
28 грудня 2021 17:35
Договор оренди складу.pdf
28 грудня 2021 17:35
сан книжка Пермінов.pdf
28 грудня 2021 17:35
паспорт.pdf
28 грудня 2021 17:35
етикетки.pdf
28 грудня 2021 17:35
етикетка горох.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо підпису.pdf
28 грудня 2021 17:35
тех.паспорт 0998.pdf
28 грудня 2021 17:35
сертифікат горох.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо доставки 2.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо захисту довкілля.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо ГМО.pdf
28 грудня 2021 17:35
код.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо кваліфік вимог.pdf
28 грудня 2021 17:35
лист згода 3.pdf
28 грудня 2021 17:35
Додаток 2 цінова.pdf
28 грудня 2021 17:35
щодо якості.pdf

Публічні документи

27 грудня 2021 17:58
Електронний підпис
27 грудня 2021 17:56
С 34 Договір аналог 2.FR12.pdf
27 грудня 2021 17:56
С 33 Договір аналог 1.FR12.pdf
27 грудня 2021 17:56
С 3 Техн спец.FR12.pdf
27 грудня 2021 17:56
С 25 Медичні книжки.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА

ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Томарова Олена Анатоліївна

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА
#2221817803
Рішення скасоване 110 100,00
UAH з ПДВ
07 січня 2022 10:31
ФОП ЧОРНА ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА
#2221817803
Відхилено 110 100,00
UAH з ПДВ
07 січня 2022 12:16
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2474102649
Відхилено 146 971,80
UAH з ПДВ
10 січня 2022 14:09
ФОП Томарова Олена Анатоліївна
#2823616121
Переможець 147 700,00
UAH з ПДВ
10 січня 2022 14:11

Документи

04 січня 2022 10:52
Електронний підпис
04 січня 2022 10:51
Протокол.jpg

Документи

07 січня 2022 12:16
Електронний підпис
07 січня 2022 12:13
Протокол

Документи

10 січня 2022 14:09
Електронний підпис
10 січня 2022 14:08
Протокол

Документи

10 січня 2022 14:11
Електронний підпис
10 січня 2022 14:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2022 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Томарова Олена Анатоліївна
#2823616121
147 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2022 14:11
Електронний підпис
10 січня 2022 14:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 23:31
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 10:40
ДУ 1 зміни до договору
23 лютого 2022 10:39
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 09:37
Договір укладений
13 січня 2022 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Неможливість подальшого виконання зобов'язань