Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Очікувана вартість
6 479 429,90 UAH
UA-2021-12-16-001547-b 45cae07661ef47ffa723d948fceff1d6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андреєв Владимир Володимирович

+380442494696 v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 35756919
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6
Контактна особа: Андреєв Владимир Володимирович
+380442494696
v.andreev@kpsolor.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331. Основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому комплексне обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики за принципом «єдиного вікна».
Система «Єдине вікно» визнана найкращим інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто, всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування Споживачів, відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»). Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві, організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну.
Концерн має сервісні центри по 10 районах міста Києва. Концерном реалізовано попередній запис споживача через сайт https://cks.com.ua/equery.
Концерн має інструменти, за допомогою яких Споживачі м. Києва мають змогу сплатити за житлово-комунальні послуги:
1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/;
2) банківською карткою через POS-термінали.
На даний час встановлено POS-термінали у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, платіжні термінали для оплати житлово-комунальних послуг готівкою.
У зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном здійснюється також в дистанційному режимі.
Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування:
- особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання;
- електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua;
- зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо;
- сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань;
- безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.);
- мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів;
- Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів);
- 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим;
- скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів.
Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на:
- зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень;
- вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки);
-розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну;
-офіційній сторінці Концерну у Facebook;
-друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва».

Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками:
-реєстрація в особистому кабінеті;
-передача показань квартирних лічильників води та опалення;
-оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт;
-створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників;
-оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок;
-оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії).
У Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, в т.ч. на умовах виключної ліцензії, за допомогою якого забезпечується підтримка алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, здійснюються формування, зберігання, та актуалізація даних щодо характеристики об’єктів, за якими надаються Замовником послуги споживачам, інформація, необхідна для щомісячного виконання нарахування плати за послуги, виконання перерахунків, облік здійснених оплат, облік заборгованостей споживача, формування звітної інформації, а також виконання інших дій, що випливають із відносин Замовника та споживачів.
Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів.
Інших суб’єктів господарювання, які мають можливість надавати послуги з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», не виявлено. Відсутність конкуренції – це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо.
Згідно з абзацом четвертим пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відсутність конкуренції з технічних причин на ринку послуг з актуалізації даних про споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, управління багатоквартирним будинком тощо із застосуванням відповідного програмно-апаратного комплексу, а також комплексного обслуговування споживачів (населення) житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 – Послуги з обробки даних підтверджена Висновком відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» від 05.11.2021 № 025/АНО/21.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2021 10:05
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 грудня 2021 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2021 10:03
Експ. висновок.pdf
16 грудня 2021 10:03
Лист гарантія та РВ ЦКС.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
Переможець 6 479 429,90
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 10:05

Документи

16 грудня 2021 10:05
Електронний підпис
16 грудня 2021 10:05
Протокол ТК2 ЦКС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 10:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
6 479 429,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 10:05
Електронний підпис
16 грудня 2021 10:05
Протокол ТК2 ЦКС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2023 10:00
Звіт.pdf укладений
24 лютого 2023 09:59
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 15:15
довіріність 351.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 15:14
ЛистЦКС.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 15:14
порядок 2704.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 15:14
Протокол 0304.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:34
Договір 156-2021.part1.rar укладений
31 грудня 2021 08:26
Договір 156-2021.part2.rar укладений
31 грудня 2021 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651-654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, часті 3 пункту 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.10 договору від від 30.12.2021 року №156/2021 про надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 156/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 546 503,15
UAH (в тому числі ПДВ 924 417,19 UAH)