Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та крісла
Очікувана вартість
220 098,00 UAH
UA-2021-12-15-019241-c dc545c1e8cbf48d49018a8a6adc200b7
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою забезпечення потреб Національного агентства з питань запобігання корупції та створення належних умов праці для працівників Національного агентства з питань запобігання корупції 18.10.2021 було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом Стільці та крісла (код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
UA-2021-10-18-015036-c, проте, закупівля не відбулась через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій – не було подано жодної тендерної пропозиції, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі
UA-2021-10-18-015036-c.
04.11.2021 було повторно оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом Стільці та крісла (код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
UA-2021-11-04-002780-b, але закупівля не відбулась через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій – в торгах взяв участь один учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж», (далі –
ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ»), (код ЄДРПОУ – 42999483) з ціновою пропозицією 220 098,00 грн з ПДВ. Через подання для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій тендер було автоматично відмінено електронною системою закупівель, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-04-002780-b.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника
процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, необхідно застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі за предметом закупівлі Стільців та крісел (код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону та закупити стільці та крісла у ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» за узгодженою ціною пропозиції 220 098,00 грн (двісті двадцять тисяч дев’яносто вісім гривень 00 копійок) з урахування ПДВ.
Тому, Стільці та крісла (код 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») для Національного агентства з питань запобігання корупції можуть бути поставлені виключно ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» через те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021 16:35
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Відповідальні за проведення процедури: Яковлева Галина Олександрівна, керівник сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
2 штуки
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
87 штуки
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у Договорі. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

15 грудня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2021 16:32
Звіти про результати проведення процедур закупівель.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОВОДСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 220 098,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 16:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОВОДСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ПРЕСТИЖ"
#42999483
220 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 січня 2022 14:01
Кінець періоду оскарження: 29 січня 2022 00:00
Дата відміни: 18 січня 2022 14:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.