Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 23990212 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, буд. 26-А |
Контактна особа: |
Малхазі Чхартішвілі +380674803028 ekoserviskp@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Chkhartishvili Malkhazi +380982869510 ekoserviskp@ukr.net YaremchukSvitlana +380982869510 YaremchukSvitlana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "EKOSERVIS" |
National ID: | 23990212 |
Contact point: |
Chkhartishvili Malkhazi +380674803028 ekoserviskp@ukr.net |
Additional contacts: |
Chkhartishvili Malkhazi +380982869510 ekoserviskp@ukr.net YaremchukSvitlana +380982869510 YaremchukSvitlana@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2022 15:05 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 13:40 |
Очікувана вартість: | 4 297 644,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 488,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 грудня 2021 15:36 |
Enquiries until: | 05 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 січня 2022 15:05 |
Information
Estimated total value: | 4 297 644 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 488 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 13:25 |
Тендерная Документация 20.12.2022.doc | |
15 грудня 2021 15:36 |
Проект Договору 2022.docx |
21 грудня 2021 13:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2021 13:25 |
Тендерная Документация 20.12.2022.doc
|
|||
15 грудня 2021 15:36 |
Проект Договору 2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 04 лютого 2022 13:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000045 ● 3d2c287dfe44488d9d3ae248c8800409
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 19:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2022 Одеса № 199
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.08.2022 № 199
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2021-12-15-016893-c 15.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-02 17:11:55
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 № 3366-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються в частині скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор енергії» переможцем процедури закупівлі?
3. Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 № 3366-р/пк-пз, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель? У разі оскарження зазначеного рішення просимо надати номер справи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 12:39:02
Пояснення у межах проведення моніторінгу процедури закупівлі електричної енергії.
КП «Екосервіс» надає пояснення у межах проведення моніторінгу процедури закупівлі електричної енергії з індентифікатором закупівлі UA-2021-12-15-016893-c в кількісті 830 559 кВт, на суму 4 297 644,49 грн. з ПДВ.
1.Розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі визначена виходячи з обсягів споживання електроенергії та шляхом порівняння ринкових цін, та застосована примірна методика, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі реальних потреб підприємства та з урахуванням вимог законодавства щодо якості аналогічних товарів. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі не розміщались на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника коштів.
2. На період розгляду скарги від ТОВ «ЕРНЕРІНГ» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вих. № 03021137 від 03.02.2022 р. КП «ЕКОСЕРВІС» уклав договір з ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» згідно п.7 п.п.3 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується.
Договір з ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» на повну суму очікуваної вартості, а саме 4 297 644,49 грн. з ПДВ не укладався, згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 № 3366-р/пк-пз, в частині скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор енергії» переможцем процедури закупівлі. Рішення про скасування переможця опубліковано на сайті «Прозоро» 22.02.2022р.
В зв'язку з введенням військового стану в Україні з 24 лютого на виконання розпорядження Одеської обласної військової адміністрації №170/А-2022 Про удосконалення виконання окремих заходів правового режиму воєнного стану, зовнішнє освітлення Южненського ОТГ не проводиться. Необхідність закупівлі електричної енергії запланованих обсягів відпала, тому договір з переможцем тендерної закупівлі Одеською обласною енергопостачальною компанією не складався. Також статус тендерної процедури UA-2021-12-15-016893-c на сайті «Прозоро» з моменту подачі скарги від ТОВ «ЕРНЕРІНГ» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель станом на 05.08.2022 р - «призупинено».
3. КП «Екосервіс» у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 № 3366-р/пк-пз не оскаржував.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа на здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель Південним офісом Держаудитслужби, прийняла рішення відмінити торги код ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія на підставі передбаченої ч.1 п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та опублікувала протокол №97 від 10.08.2022 р на сайті «Прозоро». Після опублікування протоколу змінити причину відміни торгів на ч.1 п. 2 ст. 32 не має технічної можливості. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» період осварження відміни торгів складає 10 днів. Статус процедури на «Закупівля скасована» зміниться з 22.08.2022р.
2022-08-15 16:26:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
.
2022-08-22 09:59:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 23990212 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, буд. 26-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" |
4 253 303,00
UAH з ПДВ
|
3 488 347,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
4 253 303,00
UAH з ПДВ
|
4 253 303,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
4 253 303,01
UAH з ПДВ
|
4 253 303,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" #43418783 |
Рішення скасоване |
3 488 347,80
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2022 10:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ" #43418783 |
Очікує рішення |
3 488 347,80
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2022 10:27
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 10 серпня 2022 15:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою, код ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: В зв'язку з введенням військового стану в Україні з 24 лютого на виконання розпорядження Одеської обласної військової адміністрації №170/А-2022 Про удосконалення виконання окремих заходів правового режиму воєнного стану, зовнішнє освітлення Южненського ОТГ не проводиться. Необхідність закупівлі електричної енергії запланованих об |
10 серпня 2022 14:58
|
Протокол 97.pdf |
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2022 15:04 |
Кінець періоду оскарження: | 21 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 21 серпня 2022 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: В зв'язку з введенням військового стану в Україні з 24 лютого на виконання розпорядження Одеської обласної військової адміністрації №170/А-2022 Про удосконалення виконання окремих заходів правового режиму воєнного стану, зовнішнє освітлення Южненського ОТГ не проводиться. Необхідність закупівлі електричної енергії запланованих обсягів відпала. |
10 серпня 2022 15:04
|
Електронний підпис |
10 серпня 2022 15:03
|
Протокол 97.pdf |