Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телекомунікаційні послуги
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-12-15-015980-c e512f01b6ad14012b4f7c2293140d123
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Гадомський

+380512539414 hadomskyi_s@energy.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 23399393
Вебсайт: http://www.energy.mk.ua/
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛ. ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Станіслав Гадомський
+380512539414
hadomskyi_s@energy.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Законом України «Про телекомунікації» встановлено правову основу діяльності у сфері телекомунікацій, визначено повноваження держави щодо управління та регулювання зазначеної діяльності, а також права, обов'язки та засади відповідальності фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у даній діяльності або користуються телекомунікаційними послугами. Частиною 1 та 2 статті 3 Закону України «Про телекомунікації» передбачено, що сфера телекомунікацій є складовою частиною галузі зв'язку України, а також телекомунікації є невід'ємною частиною виробничої та соціальної інфраструктури України і призначені для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, органів державної влади в телекомунікаційних послугах.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 11 квітня 2012 р. № 295 обумовлено порядок отримання телекомунікаційних послуг. Послуги, що повинні надаватись для АТ «Миколаївобленерго», є послугами передачі даних, фіксованого та мобільного зв’язку. Для надання таких послуг оператор повинен мати розгалужену мережу покриття та відповідне комутаційне обладнання. АТ «Миколаївобленерго» здійснює передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами, забезпечує потреби споживачів в електроенергії, тому стабільна робота товариства безпосередньо залежить від забезпечення працівників безперебійним зв`язком по всій Україні.
ПрАТ «ВФ Україна» є оператором з надання телекомунікаційних послуг – послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку, має розгалужену карту покриття мобільним зв`язком стандарту GSM території України, зокрема у Миколаївській області, власну службу технічної підтримки, та забезпечений аварійними бригадами з автотранспортом, що дає можливість швидкого реагування на аварійні ситуації, тощо.
АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку, мобільного зв’язку, а саме:
- кількість номерів, які використовуються працівниками Товариства для иконання службових обов’язків становить 662 штук;
- послуги доступу до мережі інтернет для передачі даних за допомогою технології 2G, 3G, 4G при формуванні та виконанні завдань з використанням мобільного телефону або мобільного комп’ютера (планшету);
- послуги з передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS каналами зв’язку в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS каналами зв’язку. Кількість каналів зв’язку складає 4307 по Миколаївській області через велику географічну розосередженість об’єктів електроспоживання по всій Миколаївській області;
- послуги з передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA для керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією). Кількість кінцевих об’єктів складає 88 з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області;
- послуги з передачі даних в програмно-інформаційній системі «Рекон» для оперативного управління диспетчером технологічними процесами та обладнанням релейного захисту (моніторингу, аналізу станів комутаційних апаратів та функціонування систем релейного захисту, візуалізації інформації про об’єкт керування, передачі інформації про координати аварійних процесів і нормальних режимів об’єктів електроенергетичних систем) Кількість кінцевих об’єктів складає 28 з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області.
- послуги з передачі даних в програмно-інформаційній системі охоронної сигналізації. Кількість кінцевих об’єктів складає 170 з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області.
ПрАТ «ВФ Україна» надає АТ «Миколаївобленерго»:
- послуги доступу до мереж операторів рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку;
- послуги доступу до мережі інтернет за допомогою технології 2 G, 3G, 4 G;
- послуги передачі даних (IoT, SIP TRUNK);
- послуги за допомогою технології CSD та GPRS VPN SMALL з шифруванням через IPSEC з використанням методу авторизації MSCHAP2 та спеціальних точок доступу АРN;
- онлайн управління точками доступу/IP адресами карток GSM.
Зміна існуючого оператора ПрАТ "ВФ Україна" на іншого оператора телекомунікацій призведе до:
- зміни номерного ресурсу мобільних телефонів, які повідомлені всім взаємодіючим структурам АТ «Миколаївобленерго»;
- зміни номерного ресурсу телефонів, які внесені в програмно-технічні комплекси АТ «Миколаївобленерго» та проведення відповідних пере налаштувань, що спричинить неможливість фіксації показів за електроенергію комерційних споживачів, точки обліку яких заведені в автоматизовану систему обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» по всій Миколаївській області, проведення розрахунків за електроенергію АТ «Миколаївобленерго» з постачальником та розрахунків за електроенергію споживачів електроенергії;
- переривання зв`язку при переключенні абонентів на нову нумерацію, що створить перешкоди у роботі і, зважаючи на важливість завдань, які покладаються на АТ «Миколаївобленерго», як електропостачальника;
- втрати оперативного зв’язку диспетчерсько-технологічного процесу передачі даних, некерованої ситуації з моніторингу обладнання на підстанціях, що зашкодить нормальній роботі підприємства;
- виникнення негативних наслідків, що пов’язані із заміною існуючих телефонних номерів, що внесенні в ліцензійні угоди та дозволи, призведе до порушення налагодженої системної діяльності диспетчерсько-технологічного зв’язку передачі даних АТ «Миколаївобленерго»;
- проведення переналаштувань стандартів, які дозволяють об’єднати і створити з’єднання між телефонними мережами АТ «Миколаївобленерго, що призведе до збою забезпечення безперервної та надійної роботи;
- фінансових витрат на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів;
- додаткових необґрунтованих витрат (фінансових та трудових) на виїзди працівників підприємства по об’єктах місцезнаходження обладнання АТ «Миколаївобленерго» для виконання монтажних, налагоджувальних та комутаційних робіт по заміні карток GSM, пере опломбування розрахункових точок обліку, пере налаштування обладнання як з боку серверів, так і з боку віддалених GSM/GPRS модемів, що не може бути виконано в короткий термін зважаючи на велике територіальне розосередження обладнання по всій області та вимагає наявності великого проміжку часу для їх реалізації, що призведе до тимчасового припинення передачі інформації;
- не може бути виконано в короткий термін і призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації, моніторингу обладнання на підстанціях АТ «Миколаївобленерго», що є не припустимим.
Повна добірка технологій для надання відповідних послуг: UMTS, GPRS, EDGE, CSD, SMS захищених каналів, дозволяє надійно забезпечити передачу даних між різними пристроями. UMTS технологія мобільного зв'язку забезпечує телекомунікаційне середовище для побудови тунельних з’єднань по протоколу L2TP, який в свою чергу забезпечує шифрування трафіку IPSec, з підтримкою методу авторизації MSCHAP2 та дає можливість побудови захищених з’єднань через мережі інтернет передачу об’ємних протоколів в мережі L2TP.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021 15:22
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Телекомунікаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги та авансові внески Абонент сплачує будь-яким доступним способом відповідно до законодавства. За наявності авансу рахунки повинні бути сплаченими в строк до 15 числа місяця, наступного за розрахунковим, але в будь-якому разі до моменту фактичного використання авансу. Аванс 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 грудня 2021 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2021 15:17
Обгрунтування.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-26-000016 ● 709887cddeea4c55942db53ddb604d1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2022 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.01.2022 № 61

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.01.2022.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 26.01.2022 № 61

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 2 UA-2021-12-15-015980-c 15.12.2021

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-27 13:06:24

Запит щодо надання пояснень (інформації, документів) замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації.
Згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюдненим в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-015980-c, обрана умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» – відсутність конкуренції з технічних причин. Водночас в повідомленні відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, якими Замовник (АТ «Миколаївобленерго») документально підтверджує наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, пропоную надати документи, що підтверджують наявність умов для застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-31 16:55:45

Відповідь на запит щодо надання пояснень

ПрАТ «ВФ Україна» з 2004 року, що підтверджується Угодою про надання послуг мобільного зв’язку №5.25050 від 04 серпня 2004 року, є оператором з надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» – послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку.
На сьогоднішній день в АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку та мобільного зв’язку ПрАТ «ВФ Україна», а саме:
- 662 номери, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків;
- послуги доступу до мережі інтернет для передачі даних за допомогою технології 2G, 3G, 4G при формуванні та виконанні завдань з використанням мобільного телефону або мобільного комп’ютера (планшета);
- 4307 каналів передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS (один канал – один лічильник електроенергії);
- 88 каналів передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA для керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією);
- 28 каналів передачі даних в програмно-інформаційній системі «Рекон» для оперативного управління диспетчером технологічними процесами та обладнанням релейного захисту (моніторингу, аналізу станів комутаційних апаратів та функціонування систем релейного захисту, візуалізації інформації про об’єкт керування, передачі інформації про координати аварійних процесів і нормальних режимів об’єктів електроенергетичних систем);
- 170 каналів з передачі даних в програмно-інформаційній системі охоронної сигналізації.
Всі вказані вище послуги надаються через обладнання, яке встановлене з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області.
Перед тим як налаштувати та включити в роботу будь-яку послугу за допомогою оператора ПрАТ "ВФ Україна" фахівцями АТ «Миколаївобленерго» проводиться ретельний аналіз географічного та рельєфного розташування об’єкта по офіційним картам покриття (офіційний сайт), якості та безперебійності зв’язку в даній місцевості. Під час проведення аналізу обов’язково береться до уваги тип обладнання з вбудованим GSM/GPRS модемом (2G,3G або 4G).
На вимогу постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 14 березня 2018 року № 310 п.12.17 «У випадку облаштування вузла обліку споживача зі встановленням засобу обліку, який забезпечує можливість дистанційного зчитування даних (показів засобу обліку), ОСР має забезпечити щодобову передачу даних стосовно величин погодинного споживання електричної енергії споживачем постачальнику електричної енергії, який у свою чергу має відобразити в особистому кабінеті споживача надану інформацію. Така інформація оновлюється постачальником електричної енергії щодобово» в автоматизованій системі обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» використовуються лічильники з вбудованим GSM/GPRS модемом та GSM/GPRS модеми різних виробників, які працюють на різних частотах передачі даних (2G,3G або 4G) в залежності від технічних характеристик.
Порівнюючи карти покриття Миколаївської області віддається перевага оператору у якого якість сигналу стабільна, тому що перерви в роботі каналів зв’язку призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації. В багатьох точках покриття навіть відсутня можливість розглядати декількох операторів із-за відсутності базових станцій або дуже низької якості сигналу.
Зміна існуючого оператора ПрАТ "ВФ Україна" на іншого оператора телекомунікацій призведе до:
- зміни номерного ресурсу мобільних телефонів, які повідомлені всім взаємодіючим структурам АТ «Миколаївобленерго»;
- зміни номерного ресурсу телефонів, які внесені в програмно-технічні комплекси АТ «Миколаївобленерго» та проведення відповідних пере налаштувань, що спричинить неможливість фіксації показів за електроенергію комерційних споживачів, точки обліку яких заведені в автоматизовану систему обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» по всій Миколаївській області, проведення розрахунків за електроенергію АТ «Миколаївобленерго» з постачальником та розрахунків за електроенергію споживачів електроенергії;
- переривання зв`язку при переключенні абонентів на нову нумерацію, що створить перешкоди у роботі і, зважаючи на важливість завдань, які покладаються на АТ «Миколаївобленерго», як електропостачальника;
- втрати оперативного зв’язку диспетчерсько-технологічного процесу передачі даних, некерованої ситуації з моніторингу обладнання на підстанціях, що зашкодить нормальній роботі підприємства;
- виникнення негативних наслідків, що пов’язані із заміною існуючих телефонних номерів, що внесенні в ліцензійні угоди та дозволи, призведе до порушення налагодженої системної діяльності диспетчерсько-технологічного зв’язку передачі даних АТ «Миколаївобленерго»;
- проведення переналаштувань стандартів, які дозволяють об’єднати і створити з’єднання між телефонними мережами АТ «Миколаївобленерго, що призведе до збою забезпечення безперервної та надійної роботи;
- фінансових витрат на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів;
- додаткових необґрунтованих витрат (фінансових та трудових) на виїзди працівників підприємства по об’єктах місцезнаходження обладнання АТ «Миколаївобленерго» для виконання монтажних, налагоджувальних та комутаційних робіт по заміні карток GSM, пере опломбування розрахункових точок обліку, пере налаштування обладнання як з боку серверів, так і з боку віддалених GSM/GPRS модемів, що не може бути виконано в короткий термін зважаючи на велике територіальне розосередження обладнання по всій області та вимагає наявності великого проміжку часу для їх реалізації, що призведе до тимчасового припинення передачі інформації;
- не може бути виконано в короткий термін і призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації, моніторингу обладнання на підстанціях АТ «Миколаївобленерго», що є не припустимим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-02 10:12:10

Запит щодо надання пояснень (інформації, документів) замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації.
Згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюдненим в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-015980-c, обрана умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону – відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до умов пункту 2 частини другої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, серед іншого – обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У поясненнях, наданих АТ «Миколаївобленерго» (далі – Замовник) 31.01.2022 через електронну систему закупівель, відсутні інформація та документи, які б підтверджували відсутність конкуренції саме з технічних причин.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-12-15-019651-c, Замовник уклав договір про закупівлю послуг за тим же предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» з ПрАТ «Київстар» з тотожним обґрунтуванням.
Враховуючи наведене, вдруге пропоную надати документи, що підтверджують наявність умов для застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі саме за відсутністю конкуренції з технічних причин.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-07 10:57:51

Відповідь на звернення

ПрАТ «ВФ Україна» з 2004 року, що підтверджується Угодою про надання послуг мобільного зв’язку №5.25050 від 04 серпня 2004 року, є оператором з надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» – послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку.
На сьогоднішній день в АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку та мобільного зв’язку ПрАТ «ВФ Україна», а саме:
- 662 номери, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків;
- 4307 одиниць обладнання, яке встановлене у абонентів АТ «Миколаївобленерго» з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області та відповідно каналів передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS (один канал – один лічильник електроенергії);
- 88 каналів передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA для керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією);
- 28 каналів передачі даних в програмно-інформаційній системі «Рекон» для оперативного управління диспетчером технологічними процесами та обладнанням релейного захисту (моніторингу, аналізу станів комутаційних апаратів та функціонування систем релейного захисту, візуалізації інформації про об’єкт керування, передачі інформації про координати аварійних процесів і нормальних режимів об’єктів електроенергетичних систем);
- 170 одиниць обладнання з каналами з передачі даних в програмно-інформаційній системі охоронної сигналізації, яке встановлене на об’єктах АТ «Миколаївобленерго» з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області;
Перед тим як налаштувати та включити в роботу будь-яку послугу за допомогою оператора ПрАТ "ВФ Україна" фахівцями АТ «Миколаївобленерго» проводиться ретельний технічний аналіз географічного та рельєфного розташування об’єкта по офіційним картам покриття (офіційний сайт), якості та безперебійності зв’язку в даній місцевості. Під час проведення технічного аналізу обов’язково береться до уваги тип обладнання оператора ПрАТ "ВФ Україна" та АТ «Миколаївобленерго» з вбудованим GSM/GPRS модемом (2G,3G або 4G).
Порівнюючи карти покриття Миколаївської області віддається перевага оператору у якого якість сигналу стабільна, тому що перерви в роботі каналів зв’язку призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації. Також виявляється багато точок де покриття мережі ПрАТ "ВФ Україна" відсутня та технічно не можлива (дивитись карти покриття операторів). Тому розглядаються технічні можливості декількох операторів із-за відсутності базових станцій або дуже низької якості сигналу.
Зміна існуючого оператора ПрАТ "ВФ Україна" на іншого оператора телекомунікацій призведе до:
- зміни номерного ресурсу мобільних телефонів, які повідомлені всім взаємодіючим структурам АТ «Миколаївобленерго»;
- зміни номерного ресурсу телефонів, які внесені в програмно-технічні комплекси АТ «Миколаївобленерго» та проведення відповідних пере налаштувань, що спричинить неможливість фіксації показів за електроенергію комерційних споживачів, точки обліку яких заведені в автоматизовану систему обліку електроенергії АТ «Миколаївобленерго» по всій Миколаївській області, проведення розрахунків за електроенергію АТ «Миколаївобленерго» з постачальником та розрахунків за електроенергію споживачів електроенергії;
- переривання зв`язку при переключенні абонентів на нову нумерацію, що створить перешкоди у роботі і, зважаючи на важливість завдань, які покладаються на АТ «Миколаївобленерго», як електропостачальника;
- втрати оперативного зв’язку диспетчерсько-технологічного процесу передачі даних, некерованої ситуації з моніторингу обладнання на підстанціях, що зашкодить нормальній роботі підприємства;
- виникнення негативних наслідків, що пов’язані із заміною існуючих телефонних номерів, що внесенні в ліцензійні угоди та дозволи, призведе до порушення налагодженої системної діяльності диспетчерсько-технологічного зв’язку передачі даних АТ «Миколаївобленерго»;
- проведення переналаштувань стандартів, які дозволяють об’єднати і створити з’єднання між телефонними мережами АТ «Миколаївобленерго, що призведе до збою забезпечення безперервної та надійної роботи;
- фінансових витрат на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів;
- додаткових необґрунтованих витрат (фінансових та трудових) на виїзди працівників підприємства по об’єктах місцезнаходження обладнання АТ «Миколаївобленерго» для виконання монтажних, налагоджувальних та комутаційних робіт по заміні карток GSM, пере опломбування розрахункових точок обліку, пере налаштування обладнання як з боку серверів, так і з боку віддалених GSM/GPRS модемів, що не може бути виконано в короткий термін зважаючи на велике територіальне розосередження обладнання по всій області та вимагає наявності великого проміжку часу для їх реалізації, що призведе до тимчасового припинення передачі інформації;
- не може бути виконано в короткий термін і призведе до тимчасового призупинення обладнання та не керованої ситуації, моніторингу обладнання на підстанціях АТ «Миколаївобленерго», що є не припустимим.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-02-21 17:01:40

Щодо надання роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку

Відповідно до вимог п. 8 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000016).

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2022-02-22 16:15:48

Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі АТ «Миколаївобленерго» UA-2021-12-15-015980-c, повідомляє наступне.
Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-15-015980-c відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують застосування зазначеної переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Разом з тим, а ні в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), а ні в поясненнях, наданих АТ «Миколаївобленерго» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель, не представлено документального підтвердження того, що тільки ПрАТ «ВФ Україна» здатне надавати телекомунікаційні послуги за предметом «ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних», і це пов’язано з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Відповідно до положень частини третьої статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за застосування переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом, передбачена адміністративна відповідальність.
При цьому, відповідно до умов частини дев’ятої статті 8 Закону, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Зважаючи на наведене, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області підтвердить усунення порушення, викладеного у висновку, у разі припинення зобов’язань за Договором про надання телекомунікаційних послуг від 28.12.2021 № 295380282405, укладеного з ПрАТ «ВФ Україна», оскільки така дія усуне наслідки незаконного застосування переговорної процедури, застосованої Замовником для закупівлі телекомунікаційних послуг.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку Відповідно до абз. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з чим, АТ «Миколаївобленерго» надає аргументовані заперечення до висновку опублікованого 16.02.2022. АТ «Миколаївобленерго» повторно наголошує, як вже неодноразово зазначалось, що ПрАТ «ВФ Україна» з 2004 року, відповідно до Угоди про надання послуг мобільного зв’язку №5.25050 від 04 серпня 2004 року, є оператором з надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» – послуг мобільного зв’язку, передавання даних, послуг фіксованого зв’язку. На сьогоднішній день в АТ «Миколаївобленерго» використовуються послуги передачі даних, фіксованого зв’язку та мобільного зв’язку ПрАТ «ВФ Україна», а саме: - 662 номери, які використовуються працівниками Товариства для виконання службових обов’язків; - послуги доступу до мережі інтернет для передачі даних за допомогою технології 2G, 3G, 4G при формуванні та виконанні завдань з використанням мобільного телефону або мобільного комп’ютера (планшета); - 4307 каналів передачі даних в автоматизованій системі обліку електроенергії з GSM/GPRS (один канал – один лічильник електроенергії); - 88 каналів передачі даних в програмно-інформаційній системі SCADA для керування в режимі реального часу технологічними процесами диспетчером обладнанням телемеханіки, розташованим на електричних підстанціях (збору, обробки, відображення та архівування інформації про підстанцію, в тому числі дистанційного керування комутаційними апаратами, телесигналізацією, телевимірами, аварійною пожежною сигналізацією, проти зламною сигналізацією); - 28 каналів передачі даних в програмно-інформаційній системі «Рекон» для оперативного управління диспетчером технологічними процесами та обладнанням релейного захисту (моніторингу, аналізу станів комутаційних апаратів та функціонування систем релейного захисту, візуалізації інформації про об’єкт керування, передачі інформації про координати аварійних процесів і нормальних режимів об’єктів електроенергетичних систем); - 170 каналів з передачі даних в програмно-інформаційній системі охоронної сигналізації. Всі вказані вище послуги надаються через обладнання, яке встановлене з великою географічною розосередженістю по всій Миколаївській області (понад 800 населених пунктів). Відповідно до даних з карт покриття (які вже раніше надавались) та пояснень ПрАТ «ВФ Україна» від 21.02.2022 № ООТ-SD-22-02061 (сканована копія листа додається до заперечення), мережа ПрАТ «ВФ Україна» охоплює більше 98 % території України, на якій проживає 99% населення, якість покриття залежить від рельєфу місцевості, технічних характеристик споруд та властивостей кінцевого обладнання. Безпосередньо у Миколаївській області мережа складається з 404 базових станцій. Згідно з даними отриманими з офіційного сайту Українського державного центру радіочастот (скриншот з сайту додається) на території Миколаївської області найбільша кількість базових станцій у операторів стільникового зв’язку, яким є ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар» Таким чином, забезпечити надійне безперебійне покриття інтернетом стандарту GSM-900/1800, 3G, 4G може лише два оператори стільникового зв’язку, яким є ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар». Детально розглянувши карти покриття Миколаївської області стільникового зв’язку (інтернету стандарту GSM-900/1800, 3G, 4G) цих двох операторів стільникового зв’язку та зіставивши їх можна дійти висновку, що покриття інтернету цих операторів є найбільш надійним. Тому, договори про надання телекомунікаційних послуг АТ «Миколаївобленерго» може та повинно укладати лише з операторами стільникового зв’язку, якими є – ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар». Інші оператори стільникового зв’язку не надають надійного, стабільного, безперебійного та якісного покриття. Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі», переговорна процедура у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин проводиться у разі, якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, у тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи. Отже, для цілей застосування Закону про закупівлі відсутність конкуренції може бути: об’єктивною, якщо йдеться про природні монополії (наприклад, розподіл електричної енергії, розподіл природного газу трубопроводами, транспортування теплової енергії тощо) чи інші монополістичні структури, зокрема технологічну (тобто лише один постачальник, який володіє унікальною технологією чи товаром-новинкою, буде монополістом, допоки на ринку не з’явиться товар-аналог) чи локальну (наприклад, пасажирських перевізників в Україні сотні, однак на території конкретного населеного пункту працює лише один) монополію; умовною, якщо на ринку, що в цілому є конкурентним, конкретний предмет закупівлі в силу певних умов може бути поставлений тільки одним суб’єктом господарювання. Також, одночасно зазначаємо, що жоден державний орган в Україні не уповноважений видавати довідки/висновки/консультації і т. д. щодо відсутності на конкретному ринку конкуренції з технічних причин. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Таким чином, АТ «Миколаївобленерго» керуючись нормами чинного законодавства, інформацією розміщеною на офіційному сайті ПрАТ «ВФ Україна» та письмовими роз’ясненнями ПрАТ «ВФ Україна», висновками та дослідженнями виконаними суб’єктами господарювання які здійснюють діяльність щодо дослідження ринків стільникового зв’язку прийняло рішення про проведення переговорної процедури з учасником ПрАТ «ВФ Україна» на підставі абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження вищезазначеної інформації АТ «Миколаївобленерго» двічі надавало до відповіді на запит щодо надання пояснень від 31.01.2022 та від 07.02.2022 скріншот з офіційного сайту ПрАТ «ВФ Україна» з картою 3G та 4G покриття. АТ «Миколаївобленерго» наголошує, що Законом України «Про публічні закупівлі» чітко не визначено, яким саме документом має бути підтверджено відсутність конкуренції. Одночасно маємо зазначити, що в разі ігнорування вищезазначених обставин наведених у запереченні щодо висновку, АТ «Миколаївобленерго» буде змушене звернутись до суду з метою оскарження висновку та поновлення своїх порушених прав та законних інтересів.

2022-02-23 16:05:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 15:22

Документи

15 грудня 2021 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 15:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2022 16:47
додаткова угода ВФ.pdf укладений
18 квітня 2022 16:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:16
ПАТ ВФ Україна.pdf укладений
28 грудня 2021 14:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 193 152,39
UAH (в тому числі ПДВ 32 192,06 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до висновку Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області