Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко пастеризоване (масова частка жиру, % – не менше 2,5 по масова частка жиру, % 3,2))
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2021-12-15-013499-c 42a6b3c5171f44219df3e951119d3cbd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2021 08:00
Початок аукціону: 28 грудня 2021 14:35
Очікувана вартість: 114 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою. Також допускається наявність в складі пропозиції Учасника договорів, заключених з іншими суб’єктами господарювання або фізичними особами на російській мові
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
код ДК 021:2015 15511100-4 Пастеризоване молоко (молоко пастеризоване (масова частка жиру, % – не менше 3,2)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі товару на свій рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2021 15:07
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 грудня 2021 14:25
Проект договору.doc
15 грудня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2021 15:07
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 грудня 2021 14:25
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 грудня 2021 14:25
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 87 600,00
UAH з ПДВ
85 919,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС" 110 400,00
UAH з ПДВ
85 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2021 18:36
Електронний підпис
23 грудня 2021 18:35
2.3 інформація про авто.rar
23 грудня 2021 18:35
7 витяг ЄДР.pdf
23 грудня 2021 18:35
5 Статут.pdf
23 грудня 2021 18:35
16 декларація молоко 2,5%.pdf
23 грудня 2021 18:35
4.4 Звіт про виконання.pdf
23 грудня 2021 18:35
20 захист довкілля.pdf
23 грудня 2021 18:35
4.3 відгук дог 3С молоко.pdf
23 грудня 2021 18:35
19 етикетка молоко 2,5%.pdf
23 грудня 2021 18:35
0 пропозиція.pdf
23 грудня 2021 18:35
9 витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2021 18:35
3.4 політика НАССР.rar
23 грудня 2021 18:35
8 відомості ЄДРПОУ.pdf
23 грудня 2021 18:35
Проект договору.pdf

Публічні документи

23 грудня 2021 14:27
Електронний підпис
23 грудня 2021 14:26
Додаток 2 таблиця 3.rar
23 грудня 2021 14:26
Додаток 2 таблиця 2.rar
23 грудня 2021 14:26
Інші довідки листи.rar
23 грудня 2021 14:26
Додаток 2 табл 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 85 919,00
UAH з ПДВ
05 січня 2022 10:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

05 січня 2022 10:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
85 919,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2022 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 16:29
ду дог 1 4 х.pdf укладений
30 листопада 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 16:27
ду дог 1 4 х.pdf зміни до договору
26 листопада 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 17:09
Протокол технічна помилка.docx зміни до договору
24 січня 2022 17:05
1 4 Х дог мол вер.pdf зміни до договору
24 січня 2022 17:05
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:32
Договір.pdf укладений
17 січня 2022 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 1-4-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1-4-Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника