Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
4 998 088,44 UAH
UA-2021-12-15-011933-c d8c309591b3e4172a74f321077aa3b21
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380313432351 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01992682
Вебсайт: https://www.facebook.com/Тячівська-Районна-Лікарня-101448985189429
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380313432351
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовнику необхідно провести закупівлю по предмету закупівлі – «Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція). Проте тендери автоматично відмінено електронною системою закупівель з причин подання менше двох тендерних пропозицій. За результатами проведених процедур сформовані звіти про результати за номерами: ID: UA-2021-11-19-005615-а; ID: UA-2021-11-03-016744-a.
Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено зокрема, що Уповноважена особа: 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі.
Частиною 10 статті 3 Закону 10. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Пунтом 1 частини 1 статті 3 Закону передбачено, цей Закон застосовується: до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Згідно з пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону…
Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених статею 13 Закону. Відповідно до умов частини 2 статті 13 Закону Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Так, статею 40 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Не укладення договору по предмету закупівлі – «Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) поставить під загрозу безперебійне виконання обов’язків покладених на Замовника, приведе до невиконання приписів та норм згідно чинного законодавства.
На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі – «Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція). З метою належного виконання покладених обов’язків Замовником, необхідно провести закупівлю по переговорній процедурі закупівлі. Оскільки, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовником було запрошено до переговорів учасника, який займається відповідним видом діяльності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС" (ТЗОВ "ІРБУДТРАНС").
Учасник подав документи, які були визначенні та встановленні Замовником у запрошенні до переговорів (та у вимогах до попередніх відкритих торгів), а саме:
- Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать виконання робіт, передбачених у документації.
- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.
- Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 1).
- Довідка (інформація) про відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами).
- Інші документи від Учасника:
Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ
Довідка про застосування Учасником заходів із захисту довкілля
Довідка з обслуговуючого банку учасника про відкритий поточний рахунок.
Зведений кошторисний розрахунок;
Об’єктний кошторис;
Локальні кошториси;
Договірна ціна;
Пояснювальна записка;
Відомість ресурсів до локальних кошторисів;
Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни;
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Розрахунок кошторисної заробітної плати
Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
Договірна ціна робіт є твердою.
Учасники процедури закупівлі повинні надати нижчезазначені документи:
- Ліцензію на будівельну діяльність з додатками до неї (перелік робіт провадження господарської діяльності).
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
- Календарний графік виконання робіт .
- тендерна пропозиція
- проект договору
- довідка про субпідрядні організації.
За результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС" (ТЗОВ "ІРБУДТРАНС").
У зв’язку з цим, оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення.

Вирішив:
Переговори проведенні з учасником вважати як такі, що проведенні.
У результаті проведених переговорів Замовником та учасником здійснена домовленість про наступне:
Назва предмета закупівлі: «Добудова діагностичного блоку з операційною Відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги КНП Тячівська РЛ» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель).
Строк виконання робіт: до 31.12.2021р.
Назва учасника переговорів: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС" (ТЗОВ "ІРБУДТРАНС")
Ідентифікаційний код юридичної особи 37406974
місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника, з яким проведено переговори; Україна, 90100, Закарпатська обл., Іршавський р-н, місто Іршава, ВУЛИЦЯ ФЕДОРОВА, будинок 29"А", +380978456494
Вартість пропозиції: 4998088. 44 грн. з ПДВ.
Строк виконання робіт: до 31.12.2021р.
Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі
Виконання робіт здійснюється на підставі Договору про закупівлю.
За результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС" (ТЗОВ "ІРБУДТРАНС") та оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення.
Документи що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі:
Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером: ID: UA-2021-11-19-005615-a
Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером: ID: UA-2021-11-03-016744-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021 13:56
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля робіт, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул. Нересенська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт строком на ____ місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-04-000046 ● 2b7fd3e4b17e4573962098f477aae919
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2022 18:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.04.2022 № 130

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-12-15-011933-c 15.12.2021
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 1992682) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС"
#37406974
Переможець 4 998 088,44
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС"
#37406974
4 998 088,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:46
Повідомлення.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 12:43
ДУ7.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 12:43
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 15:37
Лист.PDF зміни до договору
22 листопада 2022 15:29
Додаток 2.PDF зміни до договору
22 листопада 2022 15:29
Повідомлення.PDF зміни до договору
22 листопада 2022 15:29
ДУ6.PDF зміни до договору
22 листопада 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 15:44
Додаток 2.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 15:43
ДУ 5.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 15:43
Лист.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 15:43
Повідомлення.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 15:14
ДУ4.PDF зміни до договору
31 травня 2022 15:12
Повідомлення.PDF зміни до договору
31 травня 2022 15:12
Лист.PDF зміни до договору
31 травня 2022 15:12
Додаток 2.PDF зміни до договору
31 травня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 16:11
Додаток 2.PDF зміни до договору
03 березня 2022 16:09
Додаток 3.PDF зміни до договору
03 березня 2022 16:09
ДУ 3.PDF зміни до договору
03 березня 2022 16:09
Повідомлення.PDF зміни до договору
03 березня 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Повідомлення.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 18:06
ДУ 2.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 18:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:25
ДУ 1.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:23
Лист.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:23
Повідомлення.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:22
Договір 386.PDF укладений
28 грудня 2021 14:21
Додаток 2.PDF укладений
28 грудня 2021 14:21
Додаток 3.PDF укладений
28 грудня 2021 14:21
Додаток 1.PDF укладений
28 грудня 2021 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі п.4 ч.5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та Листа від 28.12.2021. № 23 щодо неможливості виконати роботи в зазначені терміні у з в’язку з підписанням договору тільки 28.12.2021 р., що унеможливлює виконання робіт, та пункту 2.4 Договору № 386 від 28.12.2021 року, сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 2.2 Розділу 2, пункт 19.2 Розділу 19 Договору, та викласти його в новій редакції: - 2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 31.05.2022р., або до повного виконання робіт. - 19.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.05.2022 року, а в частині невиконаних зобов’язань за цим Договором – до повного їх виконання Сторонами. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з змінами реквізитів Замовника та Підрядника сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 22 Договору, та викласти його в новій редакції: Замовник: Підрядник: Комунальне некомерційне підприємство «Тячівська районна лікарня Тячівської міської ради Закарпатської області» Місцезнаходження: 90500, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Нересенська, 48 Код ЄДРПОУ: 01992682 Тел: (0313) 432351 IBAN: UA 373005280000026006455074364 в АТ «ОТП Банк» МФО 300528 IBAN: UA 518201720344311011195052044 В ДКСУ м. Київ МФО 820172 IBAN: UA 268201720344311007170052044 В ДКСУ м. Київ МФО 820172 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРБУДТРАНС" 90100, Закарпатська область, Іршавський р-н, м. Іршава, вул. Федорова, буд. 29 “А” IBAN: UA 943052990000026009003601756 у Закарпатському АТ КБ «ПРИВАТБАНК» IBAN: UA 128201720355939107007710393 В ДКСУ м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299 Код ЄРДПОУ 37406974, email:irbudtrans19@gmail.com 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з продовженням робіт на 2022 рік та на підставі пункту 20.4 розділ 20 Договору «Будь-які зміни та доповнення Договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані (узгоджені) Сторонами» Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 та Додаток 3 та викласти їх в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених відповідною статтею. Зміни здійснюються згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з веденням воєнного стану на території України з 24.02.2022 року, Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» до 31.08.2022 року. 1. На підставі пункту 20.4 розділ 20 Договору «Будь-які зміни та доповнення Договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані (узгоджені) Сторонами» Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з продовженням воєнного стану на території України, Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» до 21.11.2022 року. 1. На підставі пункту 20.4 розділ 20 Договору «Будь-які зміни та доповнення Договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані (узгоджені) Сторонами» Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті; Згідно частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених відповідною статтею. Зміни здійснюються згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з продовженням воєнного стану на території України, Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи лікувального газопостачання в КНП «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області за адресом: м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48» до 31.12.2022 року. 1. На підставі пункту 20.4 розділ 20 Договору «Будь-які зміни та доповнення Договору та інших договірних документів вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовій формі та підписані (узгоджені) Сторонами» Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, Сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт на 51,42 грн. 1. На підставі пункту 18.1. розділ 18 Договору «Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди, про що в Договір вноситься відповідне застереження. 2. В пункт 3.1. розділу 3 Договору внести зміни «Ціна даного Договору становить 4 998 037,02 (чотири мільйона дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч тридцять сім грн. 02 коп.) в .т.ч. ПДВ 833 006 грн. 17 коп» 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 386
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 998 037,02
UAH (в тому числі ПДВ 833 006,17 UAH)