Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штушної вентиляції легенів HAMILTON-C1
Очікувана вартість
1 430 000,00 UAH
UA-2021-12-15-005224-a 9d92d284ab374e74ac899ba85bdd5cdf
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бережна Наталя Сергіївна

+380674995612 n.s.bereznaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Бережна Наталя Сергіївна
+380674995612
n.s.bereznaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Замовник є закладом охорони здоров'я, що надає допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19 (згідно переліку закладів охорони здоров'я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, затв. Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 від 07.10.2021 №64, https://moz.gov.ua/kerivnik-robit-z-likvidacii-nadzvichajnoi-situacii-covid-19) Відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19), затв. Наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)" зі змінами, внесеними згідно з Наказами МОЗ України, наявна потреба в закупівлі медичного обладнання для надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Відповідно до пункту 3-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами такої закупівлі в електронній системі закупівель замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Апарат штушної вентиляції легенів HAMILTON-C1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В.,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 грудня 2021 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 1 430 000,00
UAH
15 грудня 2021 18:33

Документи

15 грудня 2021 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2022 11:45
Звіт Апарат штушної вентиляції легенів HAMILTON-C1.pdf укладений
25 лютого 2022 11:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:55
Додаткова угода _2 до договору _202 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:54
повідомлення про внесення змін до договору _ 202 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:59
Повідомлення про внесення змін до договору _ 202 від 15 .12.2021 доп _1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:58
Додаткова угода _1 до Договору _202 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 18:35
Договір _202 від 15.12.2021 Апарат штушної вентиляції легенів HAMILTON-C1.pdf укладений
15 грудня 2021 18:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Апарат штушної вентиляції легенів HAMILTON-C1 2 комплекти 715 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 1.1. Договору у наступній редакції: «.1.1. Постачальник зобов’язується поставити Покупцеві товар Апарат штучної вентиляції легенів HAMILTON-C1 згідно з кодом ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) відповідно до умов даного Договору (далі - Товар), а Покупець прийняти та оплатити його. Товар є медичним обладнанням для надання медичної допомоги хворим на COVID-19, необхідним для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Покупець є закладом охорони здоров’я, що надає допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19 (згідно переліку закладів охорони здоров'я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, затв. Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 від 07.10.2021 №64) Відповідно до пункту 31 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами такої закупівлі в електронній системі закупівель замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону.» 2. Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.2 Договору у наступній редакції «4.2. Оплата здійснюється Покупцем по факту поставки підписання видаткової накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника.» 3. Сторони дійшли згоди викласти пункт 10.1 Договору у наступній редакції 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх фінансових зобов’язань, в т.ч. і щодо повної оплати Товару у порядку, передбаченому Розділом IV цього Договору. Закінчення строку Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору. 4. Сторони дійшли згоди викласти пункт 11.3 Договору у наступній редакції 11.3. Істотні умови даного Договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « ….. 1.Сторони погодились виключити п. 11.3. Договору. 2.Інші умови Договору, не передбачені даною додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3.Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими особами Сторін та діє до 31.12.2021року. 4.Дана додаткова угода складена в двох однакових примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін….»
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Апарат штушної вентиляції легенів HAMILTON-C1 2 комплекти 715 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 430 000,00
UAH