Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне Bonro Manager 2 Стілець офісний ISO шкіряний
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-12-14-022362-c f8cf0358c4104844adf21dc9bdcd290c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Лисенко

+380671289614 dipdor2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпроінвестпроект" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 40746043
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. О. Поля, 2
Контактна особа: Надія Лисенко
+380671289614
dipdor2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


рісло офісне Bonro Manager 2
Стілець офісний ISO шкіряний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Стілець офісний ISO шкіряний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, проспект Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 штуки
Крісло офісне Bonro Manager 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, проспект Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

14 грудня 2021 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГВОЗДЕЦЬКИЙ МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ
#3201422798
Переможець 35 000,00
UAH
14 грудня 2021 22:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 23:01
21-59 (кресла).pdf укладений
14 грудня 2021 23:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець офісний ISO шкіряний 10 штуки 1 000,00
UAH
Крісло офісне Bonro Manager 2 10 штуки 2 500,00
UAH