Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221113-1 Цибуля (цибуля ріпчаста, цибуля зелена), 03221112-4 Морква (морква свіжа), 03221410-3 Капуста качанна (капуста качанна свіжа), 03221111-7 Буряк (буряк столовий свіжий), 03221270-9 Огірки (огірки свіжі), 03221240-0 Помідори (помідори свіжі), 03222310-9 Ягоди (гарбуз)столовий) 03222321-9 Яблука (яблука свіжі), 03222111-4 Банани (банани), 03222220-1 Апельсини (апельсини), 03222240-7 Мандарини (мандарини), 03222210-8 Лимони (лимони)
Очікувана вартість
342 255,00 UAH
UA-2021-12-14-021612-c a3d9a74c3cb84e30b2ddc5f83c117901
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Цупко

+380463521742 osvitab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Бахмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44102192
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, буд. 42
Контактна особа: Наталья Цупко
+380463521742
osvitab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
переговорна процедура застосовується на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону, як виняток у разі якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у т.ч. частково ( за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повині відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відділом освіти , сім’ї, молоді та спорту Бахмацької міської ради були відмінені процедури закупівлі " Відкриті торги" з причини подання для участі в торгах меньше двох тендерних пропозицій відповідно до звітів сформованих електронною системою державних закупівель Ідентифікатори закупівлі " Відкриті Торги" : 1) UA-2021-10-01-005902-b від 17 жовтня 2021 року та 2) UA-2021-10-23-002978-b від 07листопада 2021 року . Замовником було прийнято рішення про необхідність закупівлі товару для забезпечення безперебійного харчування вихованців та здобувачів освіти( учнів) за переговорною процедурою закупівлі та запрошення для участі у процедурі учасника -ФОП Бикадорову М.Ю.( 3366511667)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 20:43
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Мова українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограми
03221113-1 Цибуля (цибуля ріпчаста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладівза заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12 кілограми
цибуля зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограми
03221112-4 Морква (морква свіжа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів освіти за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
03221410-3 Капуста качанна (капуста качанна свіжа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладівза заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограми
03221111-7 Буряк (буряк столовий свіжий),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограми
03221270-9 Огірки (огірки свіжі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
180 кілограми
03221240-0 Помідори (помідори свіжі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
30 кілограми
03222310-9 Ягоди (гарбуз)столовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2200 кілограми
03222321-9 Яблука (яблука свіжі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладівза заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2600 кілограми
03222111-4 Банани (банани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2800 кілограми
03222220-1 Апельсини (апельсини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладівза заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
123 кілограми
03222240-7 Мандарини (мандарини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти та дошкільних закладів за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
109 кілограми
03222210-8 Лимони (лимони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, дрібними партіями до закладів загальної середньої освіти за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

14 грудня 2021 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 20:39
-звіт від 07.11.2021.pdf
14 грудня 2021 20:39
звіт про відміну 1rt.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-21-000050 ● 5f4bc9d36240420084e1a3a3ee97e368
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2023 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.04.2023 № 22

Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-12-14-021612-c 14.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-02 09:55:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221113-1 Цибуля (цибуля ріпчаста, цибуля зелена), 03221112-4 Морква (морква свіжа), 03221410-3 Капуста качанна (капуста качанна свіжа), 03221111-7 Буряк (буряк столовий свіжий), 03221270-9 Огірки (огірки свіжі), 03221240-0 Помідори (помідори свіжі), 03222310-9 Ягоди (гарбуз) столовий) 03222321-9 Яблука (яблука свіжі), 03222111-4 Банани (банани), 03222220-1 Апельсини (апельсини), 03222240-7 Мандарини (мандарини), 03222210-8 Лимони (лимони)», код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 342 255,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-021612-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 11.1 розділу XI «Строк дії договору» Договору про закупівлю від 28.12.2021 № 509 укладеного між Замовником та ФОП Бикадорова Марина Юріївна він набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за переданий товар – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати документи, що підтверджують повне виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
3. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи зазначене, просимо повідомити чи укладалась додаткова угода на продовження строку дії вищезазначеного договору?
Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання Договору про закупівлю від 28.12.2021 № 509.
Якщо так, то надати копію додаткової(их) угод(и) та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої(их) додаткової(их) угод(и).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БИКАДОРОВА МАРИНА ЮРІЇВНА
#3366511667
Переможець 327 654,50
UAH
14 грудня 2021 20:43

Документи

14 грудня 2021 20:43
Електронний підпис
14 грудня 2021 20:42
IMG_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 20:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БИКАДОРОВА МАРИНА ЮРІЇВНА
#3366511667
327 654,50
UAH
Документи

Документи

14 грудня 2021 20:43
Електронний підпис
14 грудня 2021 20:42
IMG_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:52
IMG_0001.pdf укладений
28 грудня 2021 14:51