Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Бахмацької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44102192 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталья Цупко +380463521742 osvitab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 20:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 грудня 2021 20:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 20:39 |
-звіт від 07.11.2021.pdf | |
14 грудня 2021 20:39 |
звіт про відміну 1rt.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000050 ● 5f4bc9d36240420084e1a3a3ee97e368
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.04.2023 № 22
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-12-14-021612-c 14.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 09:55:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221113-1 Цибуля (цибуля ріпчаста, цибуля зелена), 03221112-4 Морква (морква свіжа), 03221410-3 Капуста качанна (капуста качанна свіжа), 03221111-7 Буряк (буряк столовий свіжий), 03221270-9 Огірки (огірки свіжі), 03221240-0 Помідори (помідори свіжі), 03222310-9 Ягоди (гарбуз) столовий) 03222321-9 Яблука (яблука свіжі), 03222111-4 Банани (банани), 03222220-1 Апельсини (апельсини), 03222240-7 Мандарини (мандарини), 03222210-8 Лимони (лимони)», код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 342 255,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-021612-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 11.1 розділу XI «Строк дії договору» Договору про закупівлю від 28.12.2021 № 509 укладеного між Замовником та ФОП Бикадорова Марина Юріївна він набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за переданий товар – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати документи, що підтверджують повне виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
3. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи зазначене, просимо повідомити чи укладалась додаткова угода на продовження строку дії вищезазначеного договору?
Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання Договору про закупівлю від 28.12.2021 № 509.
Якщо так, то надати копію додаткової(их) угод(и) та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої(их) додаткової(их) угод(и).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БИКАДОРОВА МАРИНА ЮРІЇВНА #3366511667 |
Переможець |
327 654,50
UAH
|
14 грудня 2021 20:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:52
|
IMG_0001.pdf | укладений |
28 грудня 2021 14:51
|