Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні)(Додаткові роботи)
Очікувана вартість
6 569 267,20 UAH
UA-2021-12-14-020912-c 7ef9117126c74e03875a266b68674cbc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Коршун-Самчук

+380509254175 anna.ks13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44026651
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Ярослава Мудрого, 45
Контактна особа: Ганна Коршун-Самчук
+380509254175
anna.ks13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» зі змінами Оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-07-21-010003-b) Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2021-07-21-010003-b) Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (UA-2021-07-21-010003-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 19:01
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні)(Додаткові роботи)

ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні)(Додаткові роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні)(Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, сквер «Потьомкінський»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника по факту виконання робіт протягом п’яти робочих днів з дня підписання Сторонами Актів виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 грудня 2021 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 18:54
Намір про укладання договору.PDF
14 грудня 2021 18:54
UA-2021-07-21-010003-b-active-awards.pdf
14 грудня 2021 18:54
UA-2021-07-21-010003-b-open.pdf
14 грудня 2021 18:54
UA-2021-07-21-010003-b-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-21-000092 ● 707c7b36a3ea4b11a0f8fb068870a23e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
21.02.2022 71
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-14-020912-c 14.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.І.С. БУД»
#40587730
Переможець 6 569 267,20
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 19:01

Документи

14 грудня 2021 19:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 19:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.І.С. БУД»
#40587730
6 569 267,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 19:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:05
Договір_236.pdf укладений
28 грудня 2021 10:05