Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу «Замкова гора» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-12-14-018952-c 349a92463ab14ef1b189e001c4ed9c3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2021 16:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2021 16:52
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу «Замкова гора» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, сквер "Замкова гора"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2022  —  01 травня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Замовник здійснює оплату Робіт на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт (далі – Акт), оформленого належним чином, підписаного уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2021 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 17:30
Оголошення зі змінами.docx
14 грудня 2021 16:56
Додаток 1.docx
14 грудня 2021 16:56
Оголошення.docx
14 грудня 2021 16:56
Додаток 3.docx
14 грудня 2021 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 17:30
Оголошення зі змінами.docx
14 грудня 2021 16:56
Додаток 1.docx
14 грудня 2021 16:56
Оголошення.docx
14 грудня 2021 16:56
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 16:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН" 467 996,00
UAH з ПДВ
467 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН"
#31052525
Переможець 467 996,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 09:10

Документи

29 грудня 2021 09:10
Електронний підпис
29 грудня 2021 09:10
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2021 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН"
#31052525
467 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2021 09:10
Електронний підпис
29 грудня 2021 09:10
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 16:27
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 16:24
Дод_угода № 5 від 13.12.2023.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 16:23
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2023 10:51
Дод_угода_4_від_06_06_2023.pdf зміни до договору
07 червня 2023 10:46
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2023 09:02
Дод.угода № 3 від 06.03.2023.pdf зміни до договору
07 березня 2023 09:01
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 10:59
Дод. угода № 2 від 20.12.2022.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 10:58
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2022 10:54
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 червня 2022 10:54
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 18:00
Договір № 3.pdf укладений
18 січня 2022 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п. 2.1. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 1.2., 11.1. та додатка 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 1.2. договору у зв'язку з виділенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п.1.2. та додатку № 2 до Договору у зв'язку з продовженням терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору за згодою сторін з підстав відсутності фінансування та виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за договором, у тому числі за обставин непереборної сили.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 467 996,00
UAH
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування та виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за договором, у тому числі за обставин непереборної сили.