Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства)
CPV 021:2015: 77310000-6 - services for landscaping and maintenance of greenery (care for green facilities)
CPV 021:2015: 77310000-6 - services for landscaping and maintenance of greenery (care for green facilities)
Очікувана вартість
110 200 000,00 UAH
UA-2021-12-14-017502-c ● e9f7ac8c43b2490f81897720b913d462
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43978726 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина Олегівна 380577252385 hmr.sdo21@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Ecology and Landscaping of the Department of Housing and Communal Services of the Kharkiv City Council |
National ID: | 43978726 |
Contact point: |
Cherviakova Kateryna 380577252385 hmr.sdo21@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 14:49 |
Очікувана вартість: | 110 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 551 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пунктів 2, 3 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, додатку № 5 до тендерної документації та пункту 10 оголошення про проведення відкритих торгів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Publication date: | 14 грудня 2021 16:20 |
Enquiries until: | 22 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 110 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 551 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Scope of the procurement
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 300 000 грн. 00 коп. (триста тисяч грн. 00 коп.) Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (зі змінами) за затвердженою даним наказом формою забезпечення тендерної пропозиції (далі форма) відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації). Під час подання тендерної пропозиції учасник одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку-гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку-гаранта тoщo), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Разом з банківською гарантією обов’язково завантажується файл для можливості перевірки достовірності електронного підпису підписанта банківської гарантії. Файл для перевірки електронного підпису може надаватися як окремим файлом так і входити у склад файлу електронної банківської гарантії. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 43927048 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA838201720355119008000113955 Державна казначейська служба України, м. Київ Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції 1. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону (далі – гарантія), банком-гарантом (далі – Гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації), затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (із змінами), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії повинна бути зазначена наступна інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань– для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії : зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 5) щодо дати початку строку дії гарантії: зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 6) дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (відповідно до Додатку № 5 тендерної документації), не настане; 7) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 8) щодо тендерної документації: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі; 9) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Size, type and conditions of providing security for tender proposals. 300 000 hryvnias 00 kop. (three hundred thousands UAH 00 kopecks) Type of security of tender proposals (if the customer requires it). Bank guarantee. Terms of providing security for tender proposals. The Customer requires the Bidder to provide a tender offer in the form of an electronic bank guarantee (electronic document created in accordance with applicable law, taking into account the requirements for the tender offer, approved by the order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine from December 14, 2020 № 2628) changes) according to the form of securing the tender offer approved by this order (hereinafter the form in accordance with Annex № 5 to the tender documentation). When submitting a tender offer, the bidder shall simultaneously provide security for the tender offer. If the signatory is not the head of the guarantor bank (director / chairman of the guarantor bank, etc.), the authority of the person who signed the bank guarantee must be confirmed by a scanned copy of the relevant document of the guarantor bank (power of attorney, etc.). Along with the bank guarantee, a file must be downloaded to verify the authenticity of the electronic signature of the signatory of the bank guarantee. An electronic signature verification file can be provided as a separate file or as part of an electronic bank guarantee file. The guarantee cannot be revoked by the guarantor bank. All costs related to the submission of the tender offer shall be borne by the Bidder. Term of validity of the tender offer: not less than 120 days from the date of the deadline for submission of tender proposals. Customer details: Department of Housing and Communal Services of Kharkiv City Council USREOU: 43927048 61003, Kharkiv region, Kharkiv, Constitution Square, building 7 Current account: UA838201720355119008000113955 State Treasury Service of Ukraine, Kyiv Requirements for securing the tender offer 1. Requirements for securing the tender offer determine the mandatory requirements for the guarantee, which is provided as collateral for the tender offer provided for in paragraph 10 of the first part of Article 1 of the Law (hereinafter - the guarantee), the guarantor bank (hereinafter - the Guarantor). 2. Deadlines specified in these Requirements and the form of securing the tender offer (hereinafter - the form in accordance with Annex № 5 to the tender documentation), approved by the order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine dated December 14, 2020 № 2628 (as amended) , are used in the meanings defined by the Civil Code of Ukraine, the Law of Ukraine “On Public Procurement”, Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 N 639 “On Approval of Regulations on Banks Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of January 25, 2018 No. 5). 3. The details of the guarantee, determined in the form in accordance with Annex № 5 to the tender documents, are obligatory for drawing up the guarantee. 4. The details of the guarantee must contain the following information: 1) regarding the full name of the guarantor: - full name of the guarantor, his identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations; - bank code (if any); - address of location; - postal address for correspondence; - e-mail address of the guarantor to which documents are received; - SWIFT-address of the guarantor (if the guarantor is a bank); 2) regarding the full name of the principal, who is a participant in the procurement procedure: - full name - for a legal entity; - surname, name and patronymic (if any) - for an individual; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Associations - for the principal of a resident legal entity; - registration number of the taxpayer's registration card - for the principal of a resident individual (if any); - series (if any) and passport number (for an individual who, due to his / her religious beliefs, refuses to accept the registration number of the taxpayer's account card) or individual taxpayer's tax number (in the absence of a passport); - address of location; 3) regarding the full name of the beneficiary, which is the customer: - full name of the legal entity; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category; - address of location; 4) on the amount of the guarantee: indicated in numbers and words, the name of the currency - in words; the name of the currency in which the guarantee is provided shall indicate the currency in which the guarantee is provided and its numerical and alphanumeric code in accordance with the Classifier of Foreign Currencies and Bank Metals approved by the Board of the National Bank of Ukraine dated February 4, 1998 N 34; 5) regarding the date of commencement of the guarantee validity period: the date of issuance of the guarantee or the date of its entry into force shall be indicated; 6) the expiration date of the guarantee, if none of the events provided for in paragraph 4 of the form (in accordance with Annex № 5 of the tender documentation), does not occur; 7) the unique number of the announcement of the competitive procurement procedure, assigned by the electronic procurement system, in the format UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X and the name and website of the information and telecommunication system "PROZORRO"; 8) regarding tender documentation: - date of the customer's decision approving the tender documentation; - name of the subject of purchase; 9) the term of payment of funds under the guarantee is indicated in banking days. 5. The guarantee and the contract concluded between the guarantor and the principal may not contain additional conditions regarding: - requirements for the principal to provide letters or other documents (except in cases where the principal notifies the guarantor of the occurrence of circumstances in which the warranty period is considered expired, specified in the fourth paragraph of paragraph 4 of the form); - requirements for third parties to provide letters or documents confirming the occurrence of the warranty case; - the possibility of partial payment of the guarantee amount. 6. The guarantee shall be signed by affixing a qualified electronic signature (s) and a qualified electronic seal (if any), equivalent to the handwritten signature (s) of the authorized person (s) of the guarantor (s) and its seal, respectively. . 7. Changes to the guarantee may be made in the manner prescribed by the legislation of Ukraine, after which they become an integral part of this guarantee. Security of the tender offer is returned to the bidder in case: expiration of the tender offer and provision of the tender offer specified in the tender documentation; concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; withdrawal of the tender proposal before the deadline for its submission; termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the bidders who submitted bids. At the request of the bidder, who has been provided with the tender security, the customer notifies the institution that issued such a guarantee to the bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of Article 25 of the Law. Security of the tender offer is not returned in the case of: withdrawal of the tender proposal by the bidder after the deadline for its submission, but before the expiration of the period during which the tender proposals are considered valid; non-signing of the procurement contract by the bidder who won the tender; failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law within the period specified in part six of Article 17 of the Law; failure of the winner of the procurement procedure to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract. Funds received as security for the tender offer, if they are not returned to the bidder in cases specified by law, are subject to transfer to the appropriate budget.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, -
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
CPV 021:2015: 77310000-6 - services for landscaping and maintenance of greenery (care for green facilities)
CPV: 77310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі акта здачі-приймання наданих Послуг протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 11:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 11:54 |
Перелік змін.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Оголошення на англ мові.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Оголошення.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 5.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 4.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 3.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 2.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 1.1.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 1.pdf | |
24 січня 2022 11:54 |
Тендерна документація.pdf |
24 січня 2022 11:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Оголошення на англ мові.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Оголошення.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 5.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 4.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 3.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 2.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 1.1.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Додаток № 1.pdf
|
||||||
24 січня 2022 11:54 |
Тендерна документація.pdf
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 лютого 2022
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43978726 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
108 699 000,00
UAH з ПДВ
|
100 200 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
105 708 200,00
UAH з ПДВ
|
105 708 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03362152 |
Переможець |
100 200 576,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:29
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2022 15:15
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 14:42
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
23 травня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 16:03
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 15:53
|
Договір.pdf | укладений |
22 лютого 2022 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 92 797 200 грн. 00 коп. (дев’яносто два мільйони сімсот дев’яносто сім тисяч двісті грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 15 466 200 грн. 00 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 5). |
Номер договору про закупівлю: | 21-12-14-008266-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 82 797 200 грн. 00 коп. (вісімдесят два мільйони сімсот дев’яносто сім тисяч двісті грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 13 799 533 грн. 33 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 7). |
Номер договору про закупівлю: | 21-12-14-008266-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 8).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 82 797 000 грн. 00 коп. (вісімдесят два мільйони сімсот дев’яносто сім тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 13 799 500 грн. 00 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 9). |
Номер договору про закупівлю: | 21-12-14-008266-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 10).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 68 730 807 грн. 66 коп. (шістдесят вісім мільйонів сімсот тридцять тисяч вісімсот сім грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 11 455 134 грн. 61 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 11). |
Номер договору про закупівлю: | 21-12-14-008266-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |