Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43375352 |
Місцезнаходження: | 45201, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Киричука, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ольга Лойко +380666302884 olhalloiko1994@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2022 12:48 |
Очікувана вартість: | 1 199 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 997,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 14:18 |
ТД бензин.doc | |
28 грудня 2021 14:18 |
додаток 1.docx | |
28 грудня 2021 14:18 |
Таблиця внесених змін (1).doc | |
14 грудня 2021 14:17 |
додаток 2.docx | |
14 грудня 2021 14:17 |
додаток 3.docx |
28 грудня 2021 14:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2021 14:18 |
ТД бензин.doc
|
|||
28 грудня 2021 14:18 |
додаток 1.docx
|
|||
28 грудня 2021 14:18 |
Таблиця внесених змін (1).doc
|
|||
14 грудня 2021 14:17 |
додаток 2.docx
|
|||
14 грудня 2021 14:17 |
додаток 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000039 ● abeea6d323624f518ce6d043f1160002
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2022 № 50
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2022 №50
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-14-012506-c від 14.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:44:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нафта і дистиляти(код ДК 021:2015 - 09130000-9), (бензин А-92, дизельне паливо, рідина AdBlueдля системи SCR)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-012506-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-02 09:05:36
Пояснення на запит по закупівлі «Нафта і дистиляти(код ДК 021:2015 - 09130000-9), (бензин А-92, дизельне паливо, рідина AdBlueдля системи SCR) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-14-012506-c)(ID моніторингу: UA-M-2022-01-27-000039)
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого та погодженого з Ківерцівською міською радою кошторису гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради на 2022 рік.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений пунктом 1 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торгівельних майданчиках. Під час збору інформації про ціни враховувалась можливість співставлення параметрів запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки) з умовами закупівель, інформацію про які було використано з відкритих джерел для розрахунку очікуваної вартості, а також можливі коливання цін на предмет закупівлі. За кожною номенклатурною позицією з вищезазначених джерел інформації було сформовано масив цінових даних (по 3 ціни за кожною позицією закупівлі), які було приведено до передбачених у закупівлі умов поставки та оплати, і які суттєво (на 30% і більше) не відрізнялися в меншу/більшу сторону від найближчої
ціни. Після цього за кожною номенклатурною позицією було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. На підставі отриманих значень очікуваних цін за одиницю та кількості товарів, що закуповуються, було розраховано сумарну очікувану вартість предмета закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту гуманітарного відділу https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради 14 грудня 2021 року було оголошено закупівлю товару «Нафта і дистиляти(код ДК 021:2015 - 09130000-9), (бензин А-92, дизельне паливо, рідина AdBlueдля системи SCR)» (ідентифікатор закупівлі UA-M-2022-01-27-000039). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник пунктом 12 Додатку №1 до тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону. Однак, на підтвердження пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону, учасником-переможцем було надано довідку про несудимість видана Міністерством внутрішніх справ України департамент інформатизації. Оскільки порушення дійсно було допущено. Уповноваженій особі необхідно взяти до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, відповідно до якого зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.. Зважаючи на викладене вище, Вирішила: 1. За результатами висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за результатами моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти(код ДК 021:2015 - 09130000-9), (бензин А-92, дизельне паливо, рідина AdBlueдля системи SCR)» (ідентифікатор закупівлі UA-M-2022-01-27-000039) було притягнено до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу. 2. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. 3. Протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за результатами моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти(код ДК 021:2015 - 09130000-9), (бензин А-92, дизельне паливо, рідина AdBlueдля системи SCR)» оприлюднити через електронну систему закупівель даний протокол.
2022-02-22 09:39:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2022 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" |
1 034 520,00
UAH з ПДВ
|
1 034 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОВА КОМПАНІЯ "АВЕТРА" |
1 072 680,00
UAH з ПДВ
|
1 072 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД МТК" |
1 167 480,00
UAH з ПДВ
|
1 167 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" #42726537 |
Рішення скасоване |
1 034 520,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 14:39
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" #42726537 |
Відхилено |
1 034 520,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 14:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОВА КОМПАНІЯ "АВЕТРА" #39274438 |
Відхилено |
1 072 680,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 08:24
|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Переможець |
1 167 480,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2022 09:58
|
додаткова угода 1.pdf | укладений |
07 червня 2022 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 10:31
|
договір 17.pdf | укладений |
08 лютого 2022 10:30
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з встановленням наступних обставин непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану. |