Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування для закладу середньої освіти)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-12-14-012242-c e2ae04dad6ea4e39ac7766ea9d21ac44
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МЛИНЕЦЬКА Роксолана

+380684388245 lemakn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЯЧІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25449161
Вебсайт: http://tch2school.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Партизанська, буд. 26
Контактна особа: МЛИНЕЦЬКА Роксолана
+380684388245
lemakn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Місцезнаходження замовника: 90500 Закарпатська обл. м. Тячів, вул. Партизанська, буд. 26. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування для закладу середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул. Партизанська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після пред'явлення виконавцем рахунку на оплату послуг раз на місяць (в кінці місяця) протягом десяти днів після виставлення виконавцем рахунку. Інша інформація: вид закупівлі – спрощена закупівля; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – ціна з ПДВ – 100%; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до додатку № 2 до оголошення. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 14:09
55520000-1_Кейтерингові_послуги_ЗОШ_№2_2022 рік.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦОНИНЕЦЬ ІРИНА ІВАНІВНА" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2021 18:22
Електронний підпис
22 грудня 2021 18:11
Електронний підпис
22 грудня 2021 18:08
Пояснювальна записка.pdf
22 грудня 2021 18:08
Додаток 2.pdf
22 грудня 2021 18:08
Документи Цонинець.pdf
22 грудня 2021 18:08
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2021 18:08
Довiдка_з_банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦОНИНЕЦЬ ІРИНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦОНИНЕЦЬ ІРИНА ІВАНІВНА"
#2301109907
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 18:58

Документи

23 грудня 2021 18:58
Електронний підпис
23 грудня 2021 14:23
протокол Цонинець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦОНИНЕЦЬ ІРИНА ІВАНІВНА"
#2301109907
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2021 18:58
Електронний підпис
23 грудня 2021 14:23
протокол Цонинець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 12:10
додаткова розірвання.pdf укладений
05 вересня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 20:03
Дог харчув.2022.pdf укладений
11 січня 2022 20:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2022 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 14 317,50
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку не передбачувальним продовженням терміну з строку дії форс - мажору