Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31, Винники, Львівська область»
Очікувана вартість
1 339 252,80 UAH
UA-2021-12-14-008423-b 705fdcb9193c4a50bd578ad57893385c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, В.Івасюка, 31
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 339 252,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 696,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відповідно до ч.2.16 оголошення Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 6500.00 грн. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31, Винники, Львівська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Винники, В.Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

відповідно до ч.2.16 оголошення Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 6500.00 грн. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 6500 UAH
17 грудня 2021 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 16:32
Додаток №4 Проект договору_нова редакція.docx
14 грудня 2021 17:00
Додаток №4 Проект договору.docx
17 грудня 2021 16:28
Додаток №2 Інші вимоги_нова редакція.docx
14 грудня 2021 17:00
Додаток №2 Інші вимоги.docx
17 грудня 2021 16:28
Оголошення_нова редакція.docx
14 грудня 2021 17:00
Оголошення.docx
14 грудня 2021 17:00
Додаток №1 Пропозиція.docx
14 грудня 2021 17:00
Додаток №3 Технічна специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОПАЛ" 1 339 140,41
UAH з ПДВ
1 339 140,41
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 23:29
Електронний підпис
28 грудня 2021 23:28
цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2021 23:28
кошторис 1.pdf
28 грудня 2021 23:28
кошторис 2.pdf
28 грудня 2021 23:28
кошторис 3.pdf
28 грудня 2021 20:57
листи,довідки.pdf
28 грудня 2021 20:57
листи,довідки ч.2.pdf
28 грудня 2021 18:36
БанкЛьвів28.12..pdf
28 грудня 2021 17:46
Паспорт стр. 12-13, ІПН.jpg
28 грудня 2021 17:46
Гарантия 21073.zip
28 грудня 2021 17:46
Відгук 04.11..pdf
28 грудня 2021 17:46
Договір Липи.pdf
28 грудня 2021 17:46
статут оригінал.pdf
28 грудня 2021 17:46
Ліцензія АВК ОПАЛ.pdf
28 грудня 2021 17:46
витяг з ДРБ.zip
28 грудня 2021 17:46
СвідоцтвоПДВ.jpg
28 грудня 2021 17:46
виписка і опис новий.pdf
28 грудня 2021 17:46
Акти Липи..zip
28 грудня 2021 17:46
довідка з стастики.pdf
28 грудня 2021 17:46
Довідка банк Кредо.pdf
28 грудня 2021 17:46
Ліцензія_2017_m.pdf
28 грудня 2021 17:46
Баланс 2020.pdf
28 грудня 2021 17:46
Довідка ДПС 24.12..pdf
28 грудня 2021 17:46
Дозвіл_2017_m.pdf
28 грудня 2021 17:46
Наказ Годій І..pdf
28 грудня 2021 17:46
Свідоцтво.jpg
28 грудня 2021 17:46
довідка.pdf
28 грудня 2021 17:46
Наказ на директора.jpg
28 грудня 2021 17:46
Банківська Ліцензія.zip
28 грудня 2021 17:46
Довіреність.zip
28 грудня 2021 17:46
Довідка банк Кредо. 2pdf.pdf
28 грудня 2021 17:46
платежка.pdf
28 грудня 2021 17:46
Рейтинг.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПАЛ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПАЛ"
#22346348
Переможець 1 339 140,41
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 15:49

Документи

29 грудня 2021 15:48
Електронний підпис
29 грудня 2021 15:40
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2021 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПАЛ"
#22346348
1 339 140,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2021 15:48
Електронний підпис
29 грудня 2021 15:40
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2023 12:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:11
Дод.4 10_К-С.PDF зміни до договору
04 січня 2023 16:05
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 19:51
ДЦ.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 18:26
Дод.3 10-К-С.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 18:26
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 16:01
сканкопія додаткова угода.pdf зміни до договору
30 червня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:25
Додаткова Угода №1.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:08
Договір 10-К-С.PDF укладений
30 грудня 2021 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийняли рішення про перерахування Підряднику авансу для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 10/К-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 10/К-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10/К-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/К-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 1 113 948,13
UAH (в тому числі ПДВ 153 893,83 UAH)