Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання системою автоматичної адресної пожежної сигналізації, системою мовного оповіщення про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень приміщення Білопільського дитячого будинку інтернату, за адресою: Сумська обл., Білопільський р-н, м. Білопілля , вул. 3 вересня, будинок 23
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2021-12-14-006893-b ● 7f7ce1fe40614a5998aaceddce39aa34
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Сумської обласної ради Білопільський дитячий будинок - інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189334 |
Місцезнаходження: | 41800, Україна , Сумська обл., Білопілля, вул. 3 Вересня 23 |
Контактна особа: |
Турчин Володимир Іванович +380544392893 detdom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2022 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обладнання системою автоматичної адресної пожежної сигналізації, системою мовного оповіщення про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень приміщення Білопільського дитячого будинку інтернату, за адресою: Сумська обл., Білопільський р-н, м. Білопілля , вул. 3 вересня, будинок 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41800, Україна, Сумська область, м. Білопілля, вул. 3 вересня, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 11:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 11:12 |
Перелік змін у тендерну документацію за рішенням АМКУ.docx | |
18 січня 2022 11:12 |
Тендерна документація зі змінами за рішенням АМКУ.docx | |
30 грудня 2021 08:48 |
Перелік змін у тендерну документацію.docx | |
30 грудня 2021 08:48 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
14 грудня 2021 16:02 |
Тендерна документація Білоп.docx | |
14 грудня 2021 15:46 |
Додаток 1.1. Специфікація обладнання та матеріалів_.pdf |
18 січня 2022 11:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2022 11:12 |
Перелік змін у тендерну документацію за рішенням АМКУ.docx
|
||||||
18 січня 2022 11:12 |
Тендерна документація зі змінами за рішенням АМКУ.docx
|
||||||
30 грудня 2021 08:48 |
Перелік змін у тендерну документацію.docx
|
||||||
30 грудня 2021 08:48 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
14 грудня 2021 16:02 |
Тендерна документація Білоп.docx
|
||||||
14 грудня 2021 15:46 |
Додаток 1.1. Специфікація обладнання та матеріалів_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 грудня 2021 09:28
Дата відповіді: 15 грудня 2021 16:42
У додатку № 1 Технічні вимоги і якісні характеристикам тендерної пропозиції зазначена вимога «2.1. З метою ознайомлення та повного розуміння специфіки та об'ємів предмету закупівлі, учасники повинні обстежити об'єкт. На підтвердження чого Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Замовника та відбитком печатки. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.»
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, повідомляємо Вас про те, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно статті 22 ( п. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації), замовник розмістив вимогу, «2.1. З метою ознайомлення та повного розуміння специфіки та об'ємів предмету закупівлі, учасники повинні обстежити об'єкт. На підтвердження чого учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи замовника та відбитком печатки». Дана вимога застосована замовником для того, щоб учасник мав можливість якісно та у повному обсязі скласти кошторисну документацію своєї тендерної пропозиції та з метою ознайомлення та повного розуміння специфіки та об'ємів предмету закупівлі. Врахувати у своїй пропозиції умови виконання робіт, відстані перевезення робітників до місця ведення робіт, відстань до місця складування матеріалів, можливість харчування та розміщення робітників на ночівлю, відрядження ці та багато інших витрат об’єктивно впливають на вартість виконання робіт і не можуть бути проігноровані при складанні тендерної пропозиції учасником. Ці вимоги є необхідними і важливими для замовника, так як не дають можливості, при підписанні договору та договірної ціни, посилатись учаснику на виникнення додаткових робіт, яких вони не бачили і інших витрат, про які вони не знали, та не уникати взятих на себе зобов’язань відповідно до своєї тендерної пропозиції.
Замовник уважно вивчивши Ваші аргументи дійшов до наступного висновку про те, що діє виключно в правовому полі та врахувавши Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», не вбачає жодних дискримінаційних вимог для виконання данної умови тендерної документації. Для замовника є не менш важливим і той факт, який показує комунікативні та мобільні можливості учасника. Якщо учасник не має ресурсів дістатись до об’єкту виконання робіт/надання послуг і провести його обстеження, виникають сумніви щодо спроможності такого учасника щодо ефективнної співпрацї в подальшому, з огляду на порядок здійснення розрахунків – післяоплата 100%. Отже, можливість обстеження об’єкту замовника, насамперед спрямоване на збереження та економію коштів потенційних учасників і в жодному разі не направлене на максимізацію їх збитків.
Також звертаємо увагу учасника, що тендерною документацією не вимагається «отримати акт з підписом керівника закладу», документ може бути підписаний іншою відповідальною особою замовника, вимоги щодо підпису саме керівником закладу – відсутня. Замовник гарантує, що не створюватиме штучних перешкод для відвідування об’єку тому, що проводить закупівлю виключно на принципах ефективності та максимальної економії.
Також наголошуємо, що тендерна документація даної процедури закупівлі не містить вимогу «щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення», як Вами зазначено у питанні в електронній системі закупівель. Дана закупівля проводиться згідно процедури відкритих торгів, тому поняття «період уточнення» згідно Закону –відсутнє і не використовується. Замовник не обмежує потенційних учасників у строках проведення обстеження об’єкту до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Через відсутність порушень норм законодавства Замовником, вимушені відмовити Вам у задоволенні вашої вимоги. Дякуємо за розуміння.
Замовник уважно вивчивши Ваші аргументи дійшов до наступного висновку про те, що діє виключно в правовому полі та врахувавши Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», не вбачає жодних дискримінаційних вимог для виконання данної умови тендерної документації. Для замовника є не менш важливим і той факт, який показує комунікативні та мобільні можливості учасника. Якщо учасник не має ресурсів дістатись до об’єкту виконання робіт/надання послуг і провести його обстеження, виникають сумніви щодо спроможності такого учасника щодо ефективнної співпрацї в подальшому, з огляду на порядок здійснення розрахунків – післяоплата 100%. Отже, можливість обстеження об’єкту замовника, насамперед спрямоване на збереження та економію коштів потенційних учасників і в жодному разі не направлене на максимізацію їх збитків.
Також звертаємо увагу учасника, що тендерною документацією не вимагається «отримати акт з підписом керівника закладу», документ може бути підписаний іншою відповідальною особою замовника, вимоги щодо підпису саме керівником закладу – відсутня. Замовник гарантує, що не створюватиме штучних перешкод для відвідування об’єку тому, що проводить закупівлю виключно на принципах ефективності та максимальної економії.
Також наголошуємо, що тендерна документація даної процедури закупівлі не містить вимогу «щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення», як Вами зазначено у питанні в електронній системі закупівель. Дана закупівля проводиться згідно процедури відкритих торгів, тому поняття «період уточнення» згідно Закону –відсутнє і не використовується. Замовник не обмежує потенційних учасників у строках проведення обстеження об’єкту до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Через відсутність порушень норм законодавства Замовником, вимушені відмовити Вам у задоволенні вашої вимоги. Дякуємо за розуміння.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-14-006893-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 24 грудня 2021 17:16
Дата подання: 24 грудня 2021 17:16
Скарга в АМКУ на незаконні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга в АМКУ на незаконні та дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2021 20:16
рішення від 29.12.2021 № 28503.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2021 20:15
інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2022 № 580.pdf
Дата публікації: 13 січня 2022 13:03
рішення від 12.01.2022 № 580.pdf
Дата публікації: 17 січня 2022 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: 18.01.2022 року Замовником внесено зміни у тендерну документацію, що усувають порушення, зазначені у мотивувальній частині рішення № 580-р/пк-пз від 12.01.2022 та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 26 січня 2022
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2022 11:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1 399 325,89
UAH з ПДВ
|
1 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
1 398 965,10
UAH з ПДВ
|
1 398 965,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Переможець |
1 385 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 09:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2022 10:31 |
Кінець періоду оскарження: | 23 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 12 квітня 2022 10:31 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили (військова агресія Російської Федерації проти України) та скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
12 квітня 2022 10:31
|
Електронний підпис |
12 квітня 2022 10:30
|
Протокол |
12 квітня 2022 10:30
|
Протокол |