Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ІТП по вул. Марії Литвиненко - Вольгемут, 19 у м. Вінниця.
Очікувана вартість
963 283,00 UAH
UA-2021-12-14-005712-c fc82cb8f456141c38a05ab36b053d652
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Берднікова

+380674024476 oberdnikova29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Олена Берднікова
+380674024476
oberdnikova29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2021 17:00
Очікувана вартість: 963 283,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 816,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку. Строк дії забезпечення пропозиції закінчується: Укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; Закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції Розмір забезпечення тендерної пропозиції 4 816,00 грн. ( чотири тисячі вісімсот шістнадцять гривень 00 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4816 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Покупця (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. Строк дії банківської гарантії до 31.03.2022 року.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ІТП по вул. Марії Литвиненко - Вольгемут, 19 у м. Вінниця.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Марії Литвиненко - Вольгемут, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи на умовах: 100% оплати протягом 365 календарних днів після підписання актів виконаних робіт та пусконалагоджувальних робіт. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку. Строк дії забезпечення пропозиції закінчується: Укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; Закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції Розмір забезпечення тендерної пропозиції 4 816,00 грн. ( чотири тисячі вісімсот шістнадцять гривень 00 копійок).

Сума забезпечення: 4816 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Покупця (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. Строк дії банківської гарантії до 31.03.2022 року.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ" 963 028,00
UAH з ПДВ
963 028,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 грудня 2021 16:29
Електронний підпис
22 грудня 2021 16:28
Цінова пропозиція_.pdf
22 грудня 2021 16:10
Електронний підпис
22 грудня 2021 16:08
2. Документи.rar
22 грудня 2021 16:08
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2021 16:08
15.1. Сертифікат 2020 р..pdf
22 грудня 2021 16:08
Банківська гарантія.zip
22 грудня 2021 16:08
Технічні хар-ки шаф.pdf
22 грудня 2021 16:08
11. Теплообменник.rar
22 грудня 2021 16:08
16. Прилади обліку.rar
22 грудня 2021 16:08
14. Обладнання_.rar
22 грудня 2021 16:08
13. Насосне обладнання.rar
22 грудня 2021 16:08
15. Шарові крани JIP Danfoss.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"
#42817901
Переможець 963 028,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"
#42817901
963 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2022 09:34
ДУ №3 до дог.№123-21 від 18.01.2022_(Кап. рем. ІТП Литв-Вольгемут,19).pdf укладений
20 жовтня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2022 14:42
ДУ до дог123.21 з протокол.pdf зміни до договору
11 квітня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 11:30
ДУ 1 від 22.02.22 до Дог. 123.21 від 18.02.2022 литвиненко вольгемут 19.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 11:26
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:55
Календарн.графік робіт литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:19
Банк.Гарант. до дог. литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:19
дод.3 до дог. литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЗВВ литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЛК 2.1.6 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЛК 2.1.5 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЛК 2.1.4 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЛК 2.1.3 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЛК 2.1.2 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ЛК 2.1.1 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
ПВР литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
обєктний кошторис литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
Договірна ціна литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18
Дог.123.21 від 18.01.2022 литвиненко вольгемут,19 кап.ремонт ітп.pdf укладений
18 січня 2022 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): огодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 123/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 123/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість виконання умов договору через порушення логістичного ланцюга, що пов'язано з введенням в Україні воєнного стану.