Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021:2015 - 90610000-6- Street-cleaning and sweeping services - Services of comprehensive cleaning of the territory of Halystckyi District of Lviv City
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Halytskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 20847537 |
Contact point: |
Kushlyak Danylo Volodymyrovych 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 13:26 |
Очікувана вартість: | 47 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 грудня 2021 14:22 |
Enquiries until: | 04 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 47 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 235 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі акту(актів) про надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 15:10 |
Перелік_Змін_ТД.doc | |
05 січня 2022 15:09 |
Додаток 4_Технічне_завдання.doc | |
05 січня 2022 15:08 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
05 січня 2022 15:08 |
Додаток 2_Пропозиція.doc | |
05 січня 2022 15:08 |
Додаток 3_Проєкт_Договору.doc | |
05 січня 2022 15:08 |
Тендерна_Документація.doc | |
14 грудня 2021 15:03 |
Додаток 2_Пропозиція.doc | |
14 грудня 2021 15:03 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
14 грудня 2021 15:02 |
Додаток 4_Технічне_завдання.doc | |
14 грудня 2021 15:02 |
Додаток 3_Проєкт_Договору.doc | |
14 грудня 2021 15:01 |
Тендерна_Документація.doc |
05 січня 2022 15:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2022 15:10 |
Перелік_Змін_ТД.doc
|
|||
05 січня 2022 15:09 |
Додаток 4_Технічне_завдання.doc
|
|||
05 січня 2022 15:08 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx
|
|||
05 січня 2022 15:08 |
Додаток 2_Пропозиція.doc
|
|||
05 січня 2022 15:08 |
Додаток 3_Проєкт_Договору.doc
|
|||
05 січня 2022 15:08 |
Тендерна_Документація.doc
|
|||
14 грудня 2021 15:03 |
Додаток 2_Пропозиція.doc
|
|||
14 грудня 2021 15:03 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx
|
|||
14 грудня 2021 15:02 |
Додаток 4_Технічне_завдання.doc
|
|||
14 грудня 2021 15:02 |
Додаток 3_Проєкт_Договору.doc
|
|||
14 грудня 2021 15:01 |
Тендерна_Документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000089 ● f59ccb1ac9f44d0cab4b74968920bfd7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 15:26 |
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-12-14-004957-b 14.12.2021 Галицька районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ
20847537) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 09:14:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова, ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-004957-b), яку проведено Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/20847537/profile) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:53:19
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 16.02.2022 о 09:14:23 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2022-02-11-000089 від 11.02.2022 надаємо пояснення:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані, забезпечення функціонування району в цілому (враховуючи показники минулих років) та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України.
Відповідно до Ухвали Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова» (зі змінами)
роботи з прибирання території міста проводяться відповідно до цих Правил, інших нормативно-правових актів, технологічних рекомендацій відповідних галузей міського господарства.
Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Прибирання території міста проводиться двічі на добу відповідно до п.4.2.10 цих Правил;
Період весняно-літнього та осінньо-зимового прибирання території міста встановлюється розпорядчим документом Львівської міської ради. На головних магістралях та вулицях з інтенсивним рухом транспорту роботи з прибирання територій виконуються у нічний час з 23-00 год. до 6-00 год.;
Роботи з прибирання території дитячих, спортивних, господарських майданчиків, садів, дворів, доріг, тротуарів, внутрішньоквартальних проїздів здійснюються спеціалізованою малогабаритною (самохідною або ручною) прибиральною технікою з робочою шириною охоплення до 1,5 м. Тротуари шириною понад 3,5 м, а також внутрішньоквартальні проїзди і двори, здійснюється прибирання машинами, призначеними для прибирання проїжджої частини вулиць (при задовільній несучій спроможності покриттів). Місця, які недоступні для прибиральної техніки, прибираються вручну до початку роботи прибиральної техніки на вулицях міста;
В літній період прибирання, підмітання, миття та поливання території проводиться вручну (зі спеціальних водогінних систем) чи за допомогою спецмашини у ранкові або пізні вечірні години;
Після закінчення миття та поливання проїжджої частини здійснюється миття тротуарів. Час прибирання повинен бути узгоджений з графіком роботи поливально-мийних машин;
Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами.
Також, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» в редакції від 20.08.2021 № 2807-IV:
Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
- утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію;
- у процесі утримання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися відповідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, регулярно здійснювати заходи щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані;
Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»:
- роботи з утримання вулиць та доріг у літній період поділяють на такі групи: підмітання, поливання, миття;
- роботи, виконувані у зимовий період, поділяються на такі групи: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 15.12.2021 року о 09:36 за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 19:27:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова, ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-004957-b), яку проведено Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 Розділу VI тендерної документації Замовником визначено, що зазначені основні умови договору не є остаточними і вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 20:49:42
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 16.02.2022 о 19:27:41 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2022-02-11-000089 від 11.02.2022 надаємо пояснення:
Встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, оскільки:
Умовами Тендерної документації передбачено: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України істотними умовами договору є ціна (за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі), предмет (найменування, кількість, вимоги до якості товарів (робіт, послуг)) і строк дії договору.»
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Включення Замовником певних умов у проект договору є, виходячи з абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами, щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Отже, Замовником чітко визначені істотні умови договору. Під основними умовами договору розуміється усі інші умови, що не визначені як істотні. Фактично у законодавстві немає визначення основних/неістотних умов договору. Втім основними/неістотними умовами можна вважати все те, що не було визначено, як істотні. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже зважаючи на вищевикладене, під умовами пункту 3 Розділу VI тендерної документації «Зазначені основні умови договору не є остаточними і вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель» слід розуміти, що у даному випадку мова йде про умови договору, які не є істотними, наприклад зміна реквізитів або зміна підписанта та інші, та які Замовник може змінювати у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель, тому такі умови Тендерної документації не суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Також слід зазначити, що оголошення про проведення процедури закупівлі розміщене 14.12.2021 року – до прийняття Львівською міською радою бюджету Львівської територіальної громади на 2022 рік (від 20.12.2021 року №1794 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік»), тому процедура закупівлі оголошена на очікувану вартість відповідно до бюджетних запитів на 2022р. У проекті договору передбачено, що Замовник має право зменшувати обсяг надання послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків, отже у такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору, оскільки у разі, якщо пропозиція переможця торгів буде перевищувати бюджетні призначення на вказані цілі, укладення такого Договору може призвести до порушення бюджетного кодексу (взяття зобов’язань без відповідних бюджетних призначень), одночасно з основним договором буде укладена додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням реального фінансування видатків замовника згідно планового кошторису.
В свою чергу зазначаємо, що Договір про закупівлю укладений 10.02.2022 року відповідно до умов тендерної документації та в строки, передбачені частинами 5 і 6 статті 33 Закону з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "Паркбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” |
46 300 000,00
UAH з ПДВ
|
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Паркбуд" |
46 500 250,10
UAH з ПДВ
|
45 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” #03349022 |
Переможець |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 10:42
|
ДУ_6_7_зменшення_20%_прибирання.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 10:05
|
ДУ_6_6_20%_прибирання_ШРП.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:02
|
Додаткова_угода_продовження_дії_договору_6_5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:56
|
ДУ_6_4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2022 16:15
|
Додаткова_угода_ШРП_прибирання.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 12:02
|
Калькуляції_до_договору№6.pdf | укладений |
10 лютого 2022 11:51
|
Договір№6_ШРП.pdf | укладений |
10 лютого 2022 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість додаткового обсягу не перевищує 20% суми договору за 2022 рік та становить 8000000,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |