Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція поліклініки (літера Г) з проектуванням заходів термомодернізації КНП «Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Є. Коновальця,132 в м. Івано-Франківську (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
341 474,00 UAH
UA-2021-12-14-004616-a 875b12790cec4db390427579886109af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2021 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2021 14:40
Очікувана вартість: 341 474,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 707,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівліна зукупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція поліклініки (літера Г) з проектуванням заходів термомодернізації КНП «Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Є. Коновальця,132 в м. Івано-Франківську (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1700,00 (сім тисяч) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція поліклініки (літера Г) з проектуванням заходів термомодернізації КНП «Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Є. Коновальця,132 в м. Івано-Франківську (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця 132, літера Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівліна зукупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція поліклініки (літера Г) з проектуванням заходів термомодернізації КНП «Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Є. Коновальця,132 в м. Івано-Франківську (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1700,00 (сім тисяч) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.

Сума забезпечення: 1700 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія (більш детально див. п. 3 п. 4 розділ ІІІ Інструкція з підготовки пропозиці, Додаток 7 до документації до оголошення)
14 грудня 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 14:36
Проект договору (1) (10).docx
14 грудня 2021 14:36
документація до оголошення.pdf
14 грудня 2021 14:36
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ 299 539,38
UAH з ПДВ
299 539,38
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 грудня 2021 14:18
Електронний підпис
23 грудня 2021 14:17
9 Банківська гарантія.zip
23 грудня 2021 14:17
15 Стаття 17.pdf
23 грудня 2021 14:17
17 Статут.pdf
23 грудня 2021 14:17
6.7 Акт готовності.pdf
23 грудня 2021 14:17
2 Пропозиція.pdf
23 грудня 2021 14:17
5.2 Накази та ЦПУ.pdf
23 грудня 2021 14:17
14 Довідка огляд.pdf
23 грудня 2021 14:17
4.1 Інвентарні картки.pdf
23 грудня 2021 14:17
16 Довідка санкції.pdf
23 грудня 2021 14:17
19 Наказ на директора.pdf
23 грудня 2021 14:17
3.3 Календарний графік.pdf
23 грудня 2021 14:17
6.3 Відгук.pdf
23 грудня 2021 14:17
9.1 Договір банк.pdf
23 грудня 2021 14:17
8 Довідка субпідряд.pdf
23 грудня 2021 14:17
6.1 Аналогічний договір.pdf
23 грудня 2021 14:17
1 Заява учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ
#38330723
Переможець 299 539,38
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 09:14

Документи

28 грудня 2021 09:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2021 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ
#38330723
299 539,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2021 09:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 08:57
9/д.pdf зміни до договору
28 січня 2022 08:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:04
договір 52п укладений
29 грудня 2021 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна описка при публікуванні договору.
Номер договору про закупівлю: 52п
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML