Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052531 |
Вебсайт: | http://www.zhrkrog.gov.ua |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Подакова Алла Василівна 0984306938 A.PODAKOVA@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 1 800 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 003,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 14:20 |
ТД.doc | |
14 грудня 2021 14:20 |
Додаток 6-проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-25-000023 ● e1757da2d2274092a77303e90f27562f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2022 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.10.2022 № 314
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2022 № 314.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-14-004443-a, 14.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-25 17:07:21
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-14-004443-a, здійсненої Виконавчим комітетом Покровської районної в місті ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 14:25:19
Відповідь на запит про надання пояснення у межах моніторингу UA-M-2022-10-25-000023
1. У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) виконавчий комітет Покровської районної в місті ради (надалі – Замовник) надає пояснення на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з прокату пасажирських транспортних засобів із водієм – транспортні послуги» за ID: UA-2021-12-14-004443-a.
Враховуючи вимоги ч. 1 ст. 10 Закону у системі електронних закупівель Замовником 14.12.2021 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з прокату пасажирських транспортних засобів із водієм – транспортні послуги» за ДК 021:2015:60170000-0: «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм» (далі – Закупівля). Номер закупівлі за ID: UA-2021-12-14-004443-a.
У відповідності до ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема й інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація предмету закупівлі), визначені Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, потреб у даних послугах на 2022 рік. Для забезпечення безперебійної, ефективної роботи працівників виконкому Покровської районної в місті ради у межах своїх посадових обов’язків під час проведення різнопланових заходів та виконання завдань, враховуючи обсяг повноважень, кількість посадових осіб, розташування установ, організацій, закладів, тощо, з якими співпрацює Замовник у різних районах міста Кривий Ріг, довжина якого складає понад 126 км, була визначена оптимальна кількість транспортних засобів 4 (чотири) одиниці.
З метою забезпечення безпеки руху, збереження життя та здоров’я посадових осіб Замовника під час виконання делегованих повноважень, для якісної та безперебійної роботи транспортних засобів, їх належного технічного оснащення були встановлені відповідні вимоги в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація предмету закупівлі) щодо року випуску, обладнання автомобільних засобів, тощо.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено, виходячи із цін попереднього бюджетного періоду, орієнтованого пробігу автомобілів на день та орієнтовної кількості відпрацьованих годин і днів, з урахуванням прогнозного індексу інфляції на 2022 рік.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), повідомляємо наступне.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, на офіційному вебсайті виконавчого комітету Покровської районної в місті ради (http://pokrovkr.gov.ua) інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, яка стала підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовженим згідно Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 та від 12.08.2022 №573/2022 станом на 27.10.2022 офіційна сторінка виконавчого комітету Покровської районної в місті ради, з метою захисту інформації, що підлягає оприлюдненню, працює у режимі обмеженого доступу для користувачів.
Враховуючи зазначене, надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі за ID: UA-2021-12-14-004443-a не вбачається можливим.
3. З питання надання інформації (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника повідомляємо наступне.
Замовником в частині 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
ФОП Курочка Едуард Станіславович, переможець закупівлі по предмету: «Послуги з прокату пасажирських транспортних засобів із водієм – транспортні послуги» за ID: UA-2021-12-14-004443-a, під час укладання договору надано Замовнику довідку щодо повноваження права підпису документів ФОП Курочка Едуард Станіславович та ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності (сканкопія відповідних документів додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (надалі – Порядок), з уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель по виконавчому комітету Покровської районної в місті ради – головним спеціалістом відділу бухгалтерського обліку виконкому районної в місті ради проведена роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Станом на теперішній час при проведенні процедур закупівель після внесення виконавчим комітетом Покровської районної в місті ради інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація) на них, з дотриманням вимог пункту 3 Порядку, накладається кваліфікований електронний підпис (тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований) посадової особи Замовника.
2022-11-04 09:34:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 3 Порядку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ |
1 562 471,00
UAH з ПДВ
|
1 562 471,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДИШЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ #2856205459 |
Переможець |
1 562 471,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 14:40
|
ДУ №7.pdf | зміни до договору |
26 січня 2023 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2023 09:32
|
ДУ 5 до №9.pdf | зміни до договору |
09 січня 2023 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:58
|
ДУ 4 до №9.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 08:55
|
ДУ 3 до №9.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2022 12:10
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
12 липня 2022 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 09:40
|
ДУ 1 до №9.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 09:23
|
Договір 9.pdf | укладений |
25 січня 2022 09:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прокату пасажирських транспортних засобів з водієм – транспортні послуги | 1 | посл. |
1 562 471,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в специфікацію надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прокату пасажирських транспортних засобів з водієм – транспортні послуги | 1 | посл. |
1 617 228,00
UAH
|