Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44277935 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6А |
Контактна особа: |
Дмитро Петиляк 380507289373 vo.zakupy-smr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Охоронні послуги | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 09:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 09:58 |
ТД охорона 2022 освіта.doc | |
14 грудня 2021 09:58 |
Оголошення охоронні послуги.pdf | |
14 грудня 2021 09:58 |
Протокол №236.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Щодо документів, які підтверджують, що працівники не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень (довідки про несудимість)
всі поліцейські, які будуть залучені учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, оскільки відповідно до наказів МВС та НПУ перед прийняттям на службу проходять спеціальні перевірки, в тому числі і на відсутність судимості.
Слід відзначити, що дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки дані відомості можуть стосуватися лише особи, яка має повноваження підпису ДКТ та договору, за результатами проведення процедури закупівлі та перемоги в ній.
Відповідно п.6 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922, підставою відмови в участі у процедурі закупівлі може бути: «службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довідка про наявність чи відсутність субпідряду в даній публічній закупівлі не є обов’язковою, оскільки Учасником погоджено проєкт договору про закупівлю, в п.6.5. розділу 6 якого вказано, що у разі необхідності, за згодою «Замовника», залучати для реагування на сигнал «Тривоги» та виконання інших завдань за даним Договором додаткові сили та засоби третіх осіб, з якими Договір про співпрацю. Також до нашої пропозиції додано скан-копію доручення ГУНП в Чернівецькій області від 17.03.2021 №114/123/01/11-2021 «Про взаємодію територіальних органів Національної поліції з управлінням поліції охорони в Чернівецькій області по забезпечення публічного порядку».
Щодо відсутності довідок по стану здоров’я поліцейських. Додатково повідомляємо, що всі поліцейські Управління поліції охорони в Чернівецькій області, проходять службу в лавах Національної поліції України (відповідно до ЗУ «Про Національну поліцію») та відповідно до Порядку проходження комплексного медичного огляду (диспансеризації) поліцейськими, затвердженого наказом від 10 грудня 2015 року № 1561 МВС України, огляд на стан здоров’я та профпридатність поліцейські проходять щорічно. У випадку наявності будь-яких обмежень за станом здоров’я, які не дозволяють в подальшому виконувати функційні обов’язки, поліцейські направляють на військо-лікарську комісію та звільнення за станом здоров’я. Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 61 Закону № 580-VIII, наявність в особи захворювання може бути перешкодою для проходження служби в поліції, а відповідно до п 2 ч. 1 ст. 77 цього Закону поліцейський звільняється зі служби в поліції, а служба в поліції припиняється через хворобу – за рішенням медичної комісії про непридатність до служби в поліції.
В Додатку 5 «Загальні відомості про учасника» містяться зразки підпису (див. файл «форму загальні відомості про Учасника», в поданій Пропозиції).
Ненадання Учасником листа-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією, термінологією та усіма вимогами, що в ній зазначені (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству), листа-підтвердження, що не має претензій та зауважень до вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації, згідно оголошення про закупівлю (зазначається ідентифікатор закупівлі), листа-погодження з переліком формальних помилок зазначених в п.1.2 розділу 3 тендерної документації вважаємо несуттєвим порушенням, зважаючи значну економію на бюджетних коштів - 1`019`000.00 грн. проти 1`421`999.00 грн. у «переможця». Фактично Замовник
Щодо довідки в довільній формі про наявність автомобілів GPS трекерів, яка не містить накладну або договір по відслідковування авто повідомляємо, що оскільки Учасник користується загальною системою Департаменту поліції охорони по відслідковуванню автомобілів, договору немає.
Щодо проектно-технічної документації, на всі об’єкти, монтажу сигналізації з кількістю обладнання, інформуємо, що оскільки форма такої документації не була зазначена Замовником, нами було надано Локальний кошторис на монтаж систем охоронної сигналізації, де вказано всю необхідну інформацію, з цього питання (див. файл «Кошторис», в поданій Пропозиції)
Щодо проектно-технічної документації, на патрулювання об’єктів охорони, інформуємо оскільки форма такої документації не була зазначена Замовником, нами було надано довідку в довільній формі (див. файл «довідка патрулювання об’єктів», в поданій Пропозиції ).
Слід зазначити, що відповідно до п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Таким чином, Вами не було надану, нам як Учаснику, вищевказаної можливості.
У випадку ігнорування Вами, як Замовником, основного принципу Публічних закупівель – економії Бюджетних коштів (ЗУ «Про публічні закупівлі» «питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків»), залишаємо за собою право звернутися у відповідні інстанції.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Щодо п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» у випадку якщо є невідповідності, а якщо учасник не надав таких документів то і виправляти немає що.
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП).».
За результатами перевірки підпису Переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify , встановлено відсутність саме кваліфікованого електродного підпису. А саме:
Шановний Замовнику! Відповідно до прийнятого рішення (ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 8 від 04.01.2022 р.) переможцем було обрано СЛУЖБА ОХОРОНИ ГЕТЬМАН ПП але звертаємо Вашу увагу на наступне але звертаємо Вашу увагу на наступне.
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП).».
За результатами перевірки підпису Переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify , встановлено відсутність саме кваліфікованого електродного підпису. А саме:
Підписувачі
Підписувач
ГОРЮК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
П.І.Б.
ГОРЮК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
РНОКПП
3434707878
Організація (установа)
СЛУЖБА ОХОРОНИ ГЕТЬМАН ПП
Код ЄДРПОУ
40278228
Посада
ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
23:47:32 10.01.2022
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA10400000089D18200AB7F7602
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи зазначене пропозиція Переможця не підписана кваліфікованим електронним підписом.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи інформацію розміщену на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv та лист Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020 р. (UA-2020-10-23-004024-c), № 3409-р/пк-пз від 24.02.2021 (UA-2021-01-15-006825-a), № 7092-р/пк-пз від 06.04.2021 (UA-2021-02-25-007607-b), № 11103-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-04-05-004869-c), № 11116-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-03-25-001381-c).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». На основі вище викладеного просимо переглянути рішення (ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 8 від 04.01.2022 р.) переможцем було обрано СЛУЖБА ОХОРОНИ ГЕТЬМАН ПП але звертаємо Вашу увагу на наступне щодо обрання переможцем ТОВ «Лігор сек’юріті люкс» та перейти до рогляду наступних пропозицій. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Враховуючи зазначене пропозиція Переможця не підписана кваліфікованим електронним підписом.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи інформацію розміщену на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv та лист Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020 р. (UA-2020-10-23-004024-c), № 3409-р/пк-пз від 24.02.2021 (UA-2021-01-15-006825-a), № 7092-р/пк-пз від 06.04.2021 (UA-2021-02-25-007607-b), № 11103-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-04-05-004869-c), № 11116-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-03-25-001381-c).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». На основі вище викладеного просимо переглянути рішення (ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 8 від 04.01.2022 р.) переможцем було обрано СЛУЖБА ОХОРОНИ ГЕТЬМАН ПП але звертаємо Вашу увагу на наступне щодо обрання переможцем ТОВ «Лігор сек’юріті люкс» та перейти до рогляду наступних пропозицій. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП).».
За результатами перевірки підпису Переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify , встановлено відсутність саме кваліфікованого електродного підпису. А саме:
Підписувачі
Підписувач
ГОРЮК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
П.І.Б.
ГОРЮК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
РНОКПП
3434707878
Організація (установа)
СЛУЖБА ОХОРОНИ ГЕТЬМАН ПП
Код ЄДРПОУ
40278228
Посада
ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
23:47:32 10.01.2022
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA10400000089D18200AB7F7602
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи зазначене пропозиція Переможця не підписана кваліфікованим електронним підписом.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи інформацію розміщену на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv та лист Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020 р. (UA-2020-10-23-004024-c), № 3409-р/пк-пз від 24.02.2021 (UA-2021-01-15-006825-a), № 7092-р/пк-пз від 06.04.2021 (UA-2021-02-25-007607-b), № 11103-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-04-05-004869-c), № 11116-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-03-25-001381-c).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». На основі вище викладеного просимо переглянути рішення (ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 8 від 04.01.2022 р.) переможцем було обрано СЛУЖБА ОХОРОНИ ГЕТЬМАН ПП. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)
На електронні документи накладено УЕП або КЕП на кожен документ окремо та на пропозицію в цілому, також відповідно до ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» довірчий список це перелік кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та інформації про послуги, що ними надаються.
Відповідно до наказу Міністерства цифрової трансформації України від 28 липня 2020року №112 «Про затвердження Порядку ведення реєстру чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів», зареєстрований в Міністерстві юстицій України 18.08.2020.року за № 798/35081 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» з підтверджуючими сертифікатами.
Замовник нікого не обмежує з Учасників в його діях. Кожен має право на захист своїх прав та інтересів.
Протокольним рішення уповноваженої особи № 8 від 04.01.2022 приватне підприємство ПП Гетьман було визнано переможцем публічних закупівель UA-2021-12-24-012627-c.
Звертаємо вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції учасника ряд документів а саме файли гімназія.pdf, зображення_viber_2021-12-25_16-32-34-506.jpg, зображення_viber_2021-12-25_16-32-34-778.jpg, зображення_viber_2021-12-25_16-32-57-812.jpg, зображення_viber_2021-12-25_18-34-38-353[760].jpg, тип.проек.гімназія.pdf
віднесено до складу конфеденційної інформації, у звязку з віднесенням цієї інформації до персональних даних.
Проаналізувавши надані документи вважаємо, що у зазанчених документах міститься інформаціїя яка вимагалась Додатком 1 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
1. Фото автомобільних транспортних засобів з чітким розпізнаванням знаків державної реєстрації;
2. Проектно технічна документація, на всі об’єкти, монтажу сигналізації з кількістю обладнання;
3. Проектно технічна документація, на патрулювання об’єктів охорони;
4. Наявність форменного одягу працівників, з розпізнавальними знаками учасника (фото);
Оскільки згідно ч. 7 п.1 ст. 31 Закону Про закупівлі інформація може бути визначена як конфіденційна лише відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону та зважаючи на приписи абзацу 2 ч. 2 ст. 28 якою встановлено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим тендерною документацією відповідно до статті 16 Закону
Вимагаємо скасувати рішення (протокол№ 8 від 04.01.2022 р.) про обрання переможцем ПП "Гетьман" та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-16-000028 ● 91f2dae85ec5446fa69ac51c0e55b87a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2023 19:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
16.02.2023 № 8-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 16.02.2023
№ 8-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.ВІДДІЛ ОСВІТИ СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2021-12-14-003068-c 14.12.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 16:01:17
питання дла надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-003068-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи виконані в повному обсязі свої зобов’язання обома сторонами за договором про закупівлю товару від 17.01.2022 № 16 з урахуванням всіх додаткових угод до нього?
3. Поясніть чому Вами спочатку було укладено додаткову угоду від 29.12.2022№01 до договору №16, якою подовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року а потім укладено додаткову угоду від 02.01.2023№02 до договору №16 де зазначено обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 10:04:17
ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик охоронних послуг у закладах освіти, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відділ освіти Сторожинецької міської ради місто Сторожинець, вул. Чернівецька 6а, Чернівецького району, Чернівецької області, ЄДРПОУ 44277935 Предмет закупівлі: «Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги». Відкриті торги: UA-2021-12-14-003068-c Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1500000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників. Був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro» та аналіз цін у профілі товару на Prozorro Market.. Розмір бюджетного призначення: 1500000,00 грн ( один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання по 31.12.2022р. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості послуг визначені з урахуванням реальних потреб закладів освіти Сторожинецької міської ради та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: предмет закупівлі: «Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги». Обгрунтування предмету закупівель не було оприлюднено на власному веб сайті, у зв’язку з відсутністю сайту, наразі опублікували на сайті stor-osvita.cv.ua надалі зобов’язуємося публікувати.
2. Зобов’язання по договору № 16 від 17.01.2022 року : на початку року було укладено додаткову угоду № 02 від 02.01.2023 року договору №16 на суму 20 відсотків від суми, на суму 284399,80 гривень, на сьогоднішній день Відділом освіти по цій додатковій угоді сплачено 236972,00 гривні за надані послуги.
3. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону, в якій зазначено, що: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Додаткова угода укладається на ще діючий договір. Якщо договір діє до 31.12.2022, то не можна укласти додаткову угоду 01.01.2023, її треба укладати до 31.12.2022 включно. Відділом освіти було прийнято рішення про продовження дії договору, у зв’язку з неперебійною роботою , охороною навчальних закладів, було укладено додаткову Угоду № 01 від 29.12.2022 року. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону, в якій зазначено, що: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, вартість в додатковій угоді не має перевищувати 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. При цьому 20 відсотків відраховується від остаточної (кінцевої) вартості укладеного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього (у разі наявності), так як не була визначена точна сума, було прийнято рішення для укладання додаткової угоди № 2 від 02.01.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернівецькій області |
1 437 000,00
UAH з ПДВ
|
1 019 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Абрамовський Іван Іванович |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ГЕТЬМАН" |
1 437 000,00
UAH з ПДВ
|
1 421 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП АЯКС 54 |
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернівецькій області #40108976 |
Відхилено |
1 019 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 09:39
|
ФОП Абрамовський Іван Іванович #3624309979 |
Відхилено |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 10:46
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ГЕТЬМАН" #40278228 |
Переможець |
1 421 999,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 10:25
|
Звіт про вик. дог. № 16.pdf | укладений |
03 квітня 2023 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 09:54
|
Додаткова угода №02 від 02.01.20223 року.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 08:49
|
Додаткова угода №02 від 02.01.20223 року.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:43
|
Додаткова угода 01 до говору №16.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:02
|
Договір №16.pdf | укладений |
17 січня 2022 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ст. 41 ч. 6 Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному у попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду на продовження дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону, в якій зазначено, що: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону, в якій зазначено, що: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |