Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Канатна, будинок 83 |
Контактна особа: |
Копач Людмила Валеріївна 80487148508 lkopach@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 10:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
14 грудня 2021 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 10:02 |
Договір №60 від 30.09.2020.pdf | |
14 грудня 2021 10:02 |
Договірна ціна.PDF | |
14 грудня 2021 10:02 |
Додаток до експертного звіту.PDF | |
14 грудня 2021 10:02 |
експертний звіт.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-07-000013 ● 69effa4cc44248df994883df8096589a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 361
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-14-001507-a, 14.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 13:12:14
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-14-001507-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:57:21
Відповідь на запит
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 24.12.2021 № 1375/од-2021, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування»
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Департамент визначено Замовником робіт із здійснення робіт на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування». Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі: здійснення робіт на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування», за ДК 021:2015 - 45215000-7 — «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» відповідно до бюджетних зобов’язань ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів, кошторису Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації на 2021 рік. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет – 317 132,98 грн. та державний бюджет України 2 854 196,80 грн. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до Договірної ціни, зведеного кошторису розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту (позитивний) від 05 листопада 2021 року № ЕК-4378/09-21 ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проєктом: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування» та договору від 30.09.2020 № 60 - становить 3 171 329,78 (три мільйони сто сімдесят одна тисяча триста двадцять дев’ять гривень 78 копійок) з ПДВ, за КЕКВ 3122 — «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» при підписанні договору закупівлі було надано копію дійсної ліцензії, протокол на призначення директора, а також рішення засновників на право підпису договору від імені підприємства.
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п.1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і, відповідно до якої, замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або декількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 п.5 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову аналогічну закупівлю в того самого постачальника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера замовником. 30 вересня 2020 року, за результатами відкритих торгів № UA-2020-08-31-006556-b, між Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації та ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» було укладено договір підряду № 60 на виконання робіт на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво» на суму 7 366 194,55 грн. з ПДВ. Однак, у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту з закупівлі робіт на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво». Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підставі для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництві вказаного об’єкту наддасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівлі товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення її вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільний кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 рок; №3302-01/38216-06 у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівля таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтвердження обставин та умов, передбачених пунктом 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проєктом: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування» є необхідність виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено попереднім виконавцем цих робіт. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, загальна вартість додаткових робіт 3 171 329,78 грн. становить приблизно 43,05 відсотків від вартості головного (первинного) договору (7 336 194,55 грн.), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Тому, замовником прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно ч. 2 п. 5 ст. 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» має можливість виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ», що дозволить: - дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - забезпечити сумісність матеріалів, та дотримання технологічних правил, виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом, силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування» відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-13 16:26:30
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-14-001507-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що згідно пункту 3.1 укладеного договору від 28.12.2021 №66 (далі – Договір №66) договірна ціна на момент укладеного договору є твердою. Крім того, у Додатку №1 до Договору №66 вид договірної ціни- тверда.
Водночас, у пункті 3.2 Договору №66 зазначено, що відповідно до «Настанови визначення вартості будівництва», динамічна договірна ціна встановлюється відкритою і може уточнюватися протягом усього строку будівництва. Уточнення динамічної договірної ціни здійснюється з урахуванням обгрунтованих цін на матеріальні ресурси, що склались на момент уточнення.
Також, у пункті 3.3 підписаного договору №66 вказано, що уточнення динамічної договірної ціни здійснюється за згодою Сторін.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію з відповідним обгрунтуванням, яку саме ціну визначено у договорі №66 (тверда чи динамічна)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 14:09:53
відповідь на запит від 13.12.2022 16:26
Відповідно до пункту 3.1 укладеного договору від 28.12.2021 №66 (далі – Договір №66) договірна ціна на момент укладеного договору є твердою. Крім того, у Додатку №1 до Договору №66 вид договірної ціни- тверда.
Даний проект договору було складено з урахуванням Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – умов), відповідно до яких договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник.
Відповідно до п. 5 Умов договірна ціна є істотною умовою договору.
Оскільки даний договір укладено в поряду Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом додатково передбачено у п.15.7 Договору, що внесення у нього змін здійснюється, з урахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі» та зазначено у п. 15.7.1, що істотні умови Договору не можуть змінюватись після його підписання та до моменту повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Варто зазначити, що Сторони не застосовували п.3.2,3.3 під час виконання своїх зобов’язань, оскільки вони не поширюються на вид договірної ціни, визначеної Договором, а зазначені з метою конкретизації Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Переможець |
3 171 329,78
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 16:46
|
ДУ 1 до 66.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:25
|
Договір № 66 від 28.12.2021.pdf | укладений |
28 грудня 2021 10:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування» | 1 | роб. |
3 171 329,78
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Центральна, 3А, с. Старі Маяки, Ширяївський район – будівництво. Коригування» | 1 | роб. |
3 171 329,78
UAH з ПДВ
|