Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул.Калібрової в м. Запоріжжі» ІІ черга
Очікувана вартість
53 483 666,40 UAH
UA-2021-12-13-018889-c 95c540c4f0d94a8db6c5d602d89d154e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380679432399 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380679432399
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
в 2021 році КП «УКБ» було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул.Калібрової в м. Запоріжжі» ІІ черга». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» та укладено з ними договір підряду №041/21/14 від 28.04.2021 року, на суму 118 296 726,40 грн. з ПДВ. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-18-008286-a. Дата формування звіту: 29.04.2021р. В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення робіт та введення об’єкту в експлуатацію без їх виконання є неможливим, а саме:
Демонтаж існуючого щебеню h=10см - 1,525м3;
Демонтаж існуючого шлакового щебеню h=28см - 4,27 м3;
Перевезення сміття до 30 км - 9,086 т;
Укладання колiї окремими елементами на кривих дiлянках iз рейок трамвайного профiлю типу Тв62 на дерев'яних шпалах з шурупним скрiпленням при кiлькостi шпал 1680 шт на 1 км /iз крiпленням рейок до шпал костилями - 0,013655км;
Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню автогрейдером ( додавати до товщ 15 см) - 384,09м3;
Улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево- піщаної суміші асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 768,18 м3;
Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м - 5487м2;
Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню Автогрейдером - 2101,05 м3;
Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЭМ] - 251,5 м2;
Улаштування бетонної підготовки (монолітні ділянки) бетон важкий В 22,5 (М 300), крупнiсть заповнювача 20-
40мм - 3 м3;
Розбиття основи з шлаку із застосуванням гідромолоту, товщина основи до 200 мм - 363,84 м3;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3. - 654,91т;
Перевезення сміття до 30 км - 654,91т;
Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах,маса 1 м до 2 кг - 3м;
Розроблення грунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 2, траншей прямокутного перерiзу - 548,8м3;
Доробка вручну, зачищення дна i стiнок вручну з викидом грунту в котлованах i траншеях, розроблених механiзованим способом /з вертикальними стiнками без крiплень /- 4,8м3;
Розробка грунту вручну з крiпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група грунтiв 2 /з вертикальними стiнками без крiплень / -135,6м3;
Розробка грунту вручну з крiпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група грунтiв 2 - 42м3;
Розроблення грунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 1 (розробленого вручну) - 182,4м3;
Перевезення грунту до 30 км - 1279,6 т;
Улаштування піщаної основи під трубопроводи - 38,5м3;
Засипка вручну траншей, пазух котлованiв i ям, група грунтiв 1 (піском на товщ.0,300 м) - 153,5м3;
Засипка траншей i котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] з перемiщенням грунту до 5 м, група грунтiв 2 - 148м3;
Укладання футляра iз полiетиленових труб вiдкритим способом дiаметром 63 мм - 423м;
Укладання футляра iз полiетиленових труб вiдкритим способом дiаметром 160 мм - 7м;
Укладання футляра iз полiетиленових труб вiдкритим способом дiаметром 225 мм - 70м;
Укладання футляра iз полiетиленових труб вiдкритим способом дiаметром 315 мм - 14м;
Установлення сталевих зварних фасонних частин діаметром 100-250 мм - 0,00857т;
Укладання футляра зi стальних труб вiдкритим способом дiаметром 200 мм (дві частини труби) - 33м;
Нанесення дуже посиленої антикорозійної ізоляції з полімерних липких стрічок на сталеві трубопроводи діаметром 200 мм - 16,5м;
Термоусадочна стрiчка "Термізол" - 42,075м2;
Улаштування контрольної трубки - 1шт;
Нанесення дуже посиленої антикорозійної бітумно- гумової ізоляції на сталеві трубопроводи діаметром 50Мм - 4м;
Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2 - 70,4м3;
Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група ґрунтів 1 - 70,3м3;
Укладання футляра зi стальних труб вiдкритим способом дiаметром 200 мм (дві частини труби) - 36м;
Нанесення дуже посиленої антикорозійної ізоляції з полімерних липких стрічок на сталеві трубопроводи діаметром 200 мм - 18м;
Улаштування контрольної трубки - 1шт;
Нанесення дуже посиленої антикорозійної бітумно-гумової ізоляції на сталеві трубопроводи діаметром 50Мм - 4м;
Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2 - 739м3;
Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група ґрунтів 1 - 73,8м3;
Улаштування контрольної трубки - 7шт;
Нанесення дуже посиленої антикорозійної бітумно- гумової ізоляції на сталеві трубопроводи діаметром 50Мм - 45 м;
Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2 - 11,2м3;
Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група ґрунтів 1 - 10,5м3;
Підвішування самоутримних ізольованих проводів напругою 0,4 кВ: встановлення анкерних (натяжних) Затискачів - 2шт;
Оголовник (кронштейн) однорядний однорожковий радіусного виконання Н=1000 В=1500 для опор d=330Мм - 4шт;
Улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 113,4м3;
Улаштування нижнього шару покриття за товщини 10 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 945м2;
Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 945 м2;
Розбирання існ. дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних /h=13.5cм/ - 1558,74м3;
Розбирання існ. дорожніх покриттів та основ бруківки з брукового каменю /h=23см/- 3410,05м3;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3. - 9340,56т;
Перевезення сміття до 30 км - 9340,56т;
Улаштування додаткового шару із шлакового щебеню Кр. МК40 / h=0,15м/ /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ - 1556,89875т;
Улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево-піщаної суміші асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ -2965,25м3;
Улаштування нижнього шару покриття за товщини 10 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м -14826,25м2;
Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м -14826,25м2;
Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу понад 150 мм /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ -2595м;
Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу до 100 мм - 2920м;
Розбирання дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних /h=8cм/ -17,42м3;
Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих /7см/ - 15,246м3
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3. -58,799т;
Перевезення сміття до 30 км - 58,799т;
Улаштування основи із щебенево-піщаної суміші, тип С7 товщ.10см асфальтоукладальником за ширини укладання 12,5 м - 2,178м3;
Установлення бетонних бортових каменів на щебеневу основу, за ширини борту у верхній його частині до 100Мм - 75,5м;
Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м - 217,8м2;
Установлення сталевих зварних фасонних частин діаметром 100-250 мм - 0,08273т;
Установлення закладних деталей вагою понад 5 кг до 10 кг - 0,00566т;
Установлення закладних деталей вагою понад 10 кг до 20 кг - 1,7972т
Протягування у футляр сталевих труб дiаметром ПЕ d25 у футляр d 63 - 423м;
Протягування у футляр сталевих труб дiаметром ПЕ d63 у футляр d 160 - 7м;
Протягування у футляр сталевих труб дiаметром ПЕ d110 у футляр d 225 - 70м;
Протягування у футляр сталевих труб дiаметром ПЕ d160 у футляр d 315 - 14м
Забивання бітумом та пасмом смоляним кінців футляра діаметром 800 мм - 74 футляр;
Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см - 447,5м2;
Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3 ( додавати до 15 см) - 447,5м2;
Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м - 447,5м2;
Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см - 7612,5м2;
Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3 ( додавати до товщ 15 см) - 7612,5м2;
Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м - 7612,5м2;
Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см - 123,12м2;
Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3 ( додавати до 15 см) - 123,12м2.
Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІ черга» - було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ "Південьекспертпроект" було отримано позитивний експертний звіт № 0119-21Е від 10.12.2021року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення робіт та введення в експлуатацію об’єкту є неможливим за кошторисним розрахунком становить суму очікуваної вартості закупівлі. Відкоригований проект з реконструкції є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - пошкодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 17:47
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул.Калібрової в м.
Запоріжжі» ІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ділянка проїзної частини та трамвайного одноколійного шляху по вул. Шевченка від розворотнього трамвайного кільця до вул. Солідарності (1460,0 м), від ПК14+ 60,0 до ПК 0.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата може надаватися Підряднику на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма №КБ-3). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених Підрядником відповідно до вимог Настанови з визначення вартості53 будівництва в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

13 грудня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 17:45
звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-18-008286-a.pdf
13 грудня 2021 17:45
Експертиза.pdf
13 грудня 2021 17:45
ШЕВЧЕНКО ССР_СЗ_ПК.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-04-000005 ● 889c19451d20415eafb2cd0dd0359d88
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2023 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
04.04.2023 № 29-З
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 04.04.2023 №29-3

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
12. UA-2021-12-13-018889-c, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-04 16:13:41

Запит замовнику на пояснення

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться Комунальним підприємством "Управління капітального будівництва" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-13-018889-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
За результатами проведеної процедури закупівлі між КП «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник), в особі директора Бушова А.А. та ТОВ «БК Будреконструкція», в особі директора Айзеншток О.В. укладено договір від 24.12.2021 № 041/21/107 (далі – Договір № 041/21/107).
Згідно п. 1.1 Договору № 041/21/107 Підрядник, в межах договірної ціни, приймає на себе обов’язки власними або залученими силами виконувати роботи з реконструкції, які забезпечать введення в експлуатацію об’єкта: «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжя» ІІ черга (код ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція) в обумовлений цим Договором термін та з належною якістю в межах затвердженої проектної документації, та узгодженої ціни робіт, вимог національних стандартів, будівельних норм і правил, вимог техніки безпеки і охорони праці.
Згідно п. 2.1 Договору № 041/21/107 ціна договору визначена на підставі договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору, у п. 2.2 зазначено, що договірна ціна є динамічною і складає 53 392 341,6 грн з ПДВ, у тому числі: у 2021 році – 6 464 596,08 грн, у 2022 році – 46 927 745,52 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника склала 54 464 592,12 грн, у тому числі: у 2021 році – 6 580 893,99 грн, у 2022 році – 47 883 698,13 грн).
Строк виконання робіт встановлюється відповідно з Графіком: початок робіт – з 24.12.2021; закінчення робіт – 27.12.2022.
Строк дії Договору: до 31.12.2022.
Ревізією встановлено, до Договору № 041/21/107 укладено дві додаткові угоди в частині змін обсягів фінансування виконаних робіт та строків виконання робіт шляхом внесення змін до Графіку виконання робіт.
Додатковою угодою від 18.01.2022 №1 внесені зміни в частині перерозподілу обсягів фінансування у 2021 році склав – 0,0 грн, в 2022 році – 14 624 720,05 грн, в 2023 році – 38 767 621,55 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2022 році склала 14 908 692,27 грн, у 2023 році – 39 555 899,85 грн), строк виконання робіт згідно графіку виконання робіт: початок виконання робіт – 24.12.2021, закінчення робіт 29.12.2023. Термін дії до 31.12.2023 року.
В ході проведення ревізії КП «Управління капітального будівництва» у січні-березні 2023 року встановлено наступне. За даними бухгалтерського обліку за період з 01.01.2022 по 01.11.2022 КП «Управління капітального будівництва» прийнято будівельні роботи по Договору № 041/21/107 на суму 9 164 382,0 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника склала 9 337 125,9 грн), з яких оплачено 8 573 970,0 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника склала 8 734 519,91 грн).
Крім того, опрацюванням електронної системи закупівель Prozorro встановлено, що для виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжя» КП «Управління капітального будівництва» укладено 8 договорів, а саме:
- від 10.11.2020 № 69/20/П з ТОВ «Проектний інститут «Запорізький ПРОМБУДПРОЕКТ» (UA-2020-10-30-003702-c) на виконання проектних робіт, до якого додатковою угодою від 08.06.2021 № 6 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 3 233 674,91 гривень;
- від 28.04.2021 № 041-21-14 з ТОВ «БК Будреконструкція» (UA-2021-03-18-008286-a) на виконання будівельних робіт, до якого додатковою угодою від 22.12.2021 № 8 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 42 048 870,45 грн, у 2022 році – 36 359 752,57 гривень. Додатковою угодою від 18.01.2022 № 9 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 42 044 436,13 грн, у 2022 році – 4 081 240,0 грн, у 2023 році – 32 282 946,89 гривень;
- від 05.05.2021 № 041-21-22 з ТОВ «Анстрой Лімітед» (UA-2021-03-23-008198-c) на виконання будівельних робіт, до якого додатковою угодою від 21.12.2021 № 9 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 13 454 828,9 грн, у 2022 році – 2 996 028,7 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2021 році склала 13 736 138,97 грн, у 2022 році – 3 056 040,29 грн). Додатковою угодою від 18.01.2022 № 10 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 13 454 828,9 грн, у 2022 році – 0,0 грн, у 2023 році – 2 996 028,7 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2021 році склала 13 736 138,97 грн, у 2022 році – 0,0 грн, у 2023 році – 3 056 040,29 грн);
- від 05.05.2021 № 041-21-23 з ТОВ «АВТО-М» (UA-2021-03-24-005844-b) на виконання будівельних робіт, до якого додатковими угодами від 17.12.2021 № 8 та від 18.01.2022 № 9 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 12 460 158,0 грн, у 2022 році – 5 409 038,4 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2021 році склала 12 719 873,21 грн, у 2022 році – 5 521 830,91 грн);
- від 11.05.2021 № 12-21 з ТОВ «Проектний інститут «Запорізький ПРОМБУДПРОЕКТ» (UA-2021-05-11-004681-b) на авторський нагляд у 2021 році у сумі 157 140,0 грн, у 2022 році – 16 200,0 гривень;
- від 13.12.2021 № 041-21-104-П з ТОВ «Проектний інститут «Запорізький ПРОМБУДПРОЕКТ» (UA-2021-11-29-013391-c) на виконання проектних робіт у 2021 році на суму 523 446,0 грн, у 2022 році – 643 034,4 гривень;
- від 24.12.2021 № 041/21/106 з ТОВ «Анстрой Лімітед» (UA-2021-12-13-018709-c) на виконання будівельних робіт на загальну суму 6 072 925,2 грн, у тому числі: у 2021 році – 5 139 141,6 грн, у 2022 році – 933 783,6 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника склала 6 199 862,21 грн, у тому числі: у 2021 році – 5 246 774,81 грн, у 2022 році – 953 087,4 грн). Додатковою угодою від 18.01.2022 № 1 визначено обсяги фінансування у 2021 році у сумі 0,0 грн, у 2022 році – 5 140 083,6 грн, у 2023 році – 932 841,6 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2022 році склала 5 247 736,82 грн, у 2023 році – 952 125,39 грн);
- від 24.12.2021 № 041/21/108 з ТОВ «Авто-М» (UA-2021-12-13-019119-c) на виконання будівельних робіт на загальну суму 425 212,8 грн, у тому числі: у 2021 році – 233 211,2 грн, у 2022 році – 191 901,6 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника склала 431 438,01 грн, у тому числі: у 2021 році – 237 745,52 грн, у 2022 році – 193 692,49 грн). Додатковою угодою від 18.01.2022 № 1 визначено обсяги фінансування у 2021 році у сумі 0,0 грн, у 2022 році – 235 000,0 грн, у 2023 році – 190 212,8 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2022 році склала 239 500,0 грн, у 2023 році – 191 938,01 грн).
За даними бухгалтерського обліку КП «Управління капітального будівництва» за 2021 рік прийнято та оплачено робіт по 8 вищевказаним договорам на загальну суму 69 692 834,22 грн, за період з 01.01.2022 по 01.11.2022 року – 6 180 276,0 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника на загальну суму 73 052 928,21 грн, за період з 01.01.2022 по 01.11.2022 року – 6 546 416,03 грн).
Згідно Додатку 6 до рішення Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 20, яким внесені зміни до бюджету Запорізької територіальної громади на 2021 рік, обсяг видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об'єкта «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжя» на 2021 рік, на момент укладання договорів від 24.12.2021 № 041/21/106, № 041/21/107 та № 041/21/108, складав 99 756 621,0 грн, що на 15 272 063,14 грн більше, ніж обсяги фінансування по вищевказаним 9 договорам (з урахуванням витрат на утримання служби замовника).
Затверджений обсяг видатків бюджету на 2021 рік більше фактично прийнятих та оплачених робіт по 9 договорам з урахуванням витрат на утримання служби замовника на загальну суму 26 703 692,79 гривень.
Проте, на момент укладання договорів від 24.12.2021 № 041/21/106, № 041/21/107 та № 041/21/108, обсяги видатків бюджету, які спрямовуються на будівництво об'єкта на 2022 рік затверджено рішенням Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 61 (дата оприлюднення 24.12.2021) у сумі 30 000 000,0 грн, що на 64 627 336,19 грн менше, ніж обсяги фінансування по вищевказаним 9-и договорам (з урахуванням витрат на утримання служби замовника).
Затверджений обсяг видатків бюджету на 2022 рік більше фактично прийнятих робіт по 9 договорам за період з 01.01.2022 по 01.11.2022 з урахуванням витрат на утримання служби замовника на загальну суму 14 116 458,07 грн, оплачених – на 14 719 064,06 гривень.
Також, на момент укладання додаткових угод до договорів від 24.12.2021 № 041/21/106, № 041/21/107 та № 041/21/108, обсяги видатків бюджету, які спрямовуються на будівництво об'єкта на 2022 рік затверджено рішенням Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 61 у сумі 30 000 000,0 грн, що на 658 234,4 грн менше, ніж обсяги фінансування по вищевказаним 9 договорам (з урахуванням витрат на утримання служби замовника).
Крім того, на момент укладання додаткових угод до договорів від 24.12.2021 № 041/21/106, № 041/21/107 та № 041/21/108, обсяги видатків бюджету, які спрямовуються на будівництво об'єкта на 2023 рік не були затверджені відповідними рішеннями Запорізької міської ради.
Лише у грудні 2022 року рішенням Запорізької міської ради від 17.12.2022 № 129 затверджено фінансування об’єкту на 2023 рік у сумі 2 000 000,0 гривень
Станом на момент проведення моніторингу (04.04.2023) фінансування об’єкту на 2023 рік залишається на рівні 2 000 000,0 гривень
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення, чому в порушення вимог ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 Бюджетного кодексу внаслідок укладання договорів та додаткових угод до них на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжя», КП «Управління капітального будівництва» взято бюджетні зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань, що є порушенням п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України?
Також, прошу надати пояснення, чому в недотримання вимог п.14.1 договору від 24.12.2021 № 041/21/107 КП «Управління капітального будівництва» в односторонньому порядку не розірвано договір станом на 04.04.2023?
Також, прошу надати інформацію щодо стану розрахунків за договором на звітні дати, в тому числі 01.01.2022, 01.01.2023 та 01.04.2023 із зазначенням перерахованих коштів, виконаних робіт, наявності дебіторської/кредиторської заборгованості.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-07 15:10:33

Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Валерію ГОЛУБ

Щодо запиту замовнику на пояснення від 04.04.2023 (моніторинг від 04.04.2023 згідно Наказу №29-3) (щодо закупівлі UA-2021-12-13-018889-c) замовником у відповідності до вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надають наступні пояснення з додатками.
У запиті наведено перелік договорів, які укладені КП «УКБ» з підрядними організаціями та до яких укладені додаткові угоди, з проханням надати пояснення, чому, на думку запитувача, в порушення вимог ч.1 ст.23, ч.4 ст.48 БК України внаслідок укладання договорів та додаткових угод до них на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул.Шевченко від вул.8 березня до вул.Солідарності і вул.Солідарності від вул.Шевченка до вул.Калібрової в м.Запоріжжя» КП «УКБ» взято бюджетні зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань, що є порушенням п.20 ч.1 ст.116 БК України. Також необхідно надати пояснення чому, на думку запитувача, в недотримання вимог п.14.1 договору від 24.12.2021 №041/21/107 КП «УКБ» в односторонньому порядку не розірвано договір станом на 04.04.2023?. Також вимагається надати інформацію щодо стану розрахунків за договорами на звітні дати, в т.ч. 01.01.2022, 01.01.2023 та 01.04.2023 із зазначенням перерахованих коштів, виконаних робі, наявної заборгованості.
Відповідно до п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;
Перелік питань, які наведені в запиті, не входять у предмет моніторингу згідно вищенаведеної норми закону.
Вказані питання були предметом перевірки ревізії, про що зазначено в Акті від 01.03.2023 №040817-20/1.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Разом з тим, в наказі від 04.04.2023 №29-3 про початок моніторингу закупівель не визначено конкретну посадову особу на проведення моніторингу та не визначено особу, яка має право запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи), що є порушенням вказаної норми (ч.5 ст.8 Закону №922).
Також в наказі про проведення моніторингу зазначена закупівля UA-2021-12-13-018889-c, однак моніторинг проводився в т.ч. по договорам та закупівлям, які не мають відношення до вказаної процедури закупівлі.
Що стосується укладання договорів та додаткових угод до них на виконання робіт по обєкту «Реконструкція вул.Шевченко від вул.8 березня до вул.Солідарності і вул.Соліідарності від вул.Шевченка до вул.Калібрової в м.Запоріжжя» КП «УКБ» взято бюджетні зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань
КП УКБ» не може погодитися з твердження, що договори підряду, які наведені у запиті, укладалися без відповідних бюджетних асигнувань, оскільки така інформація не відповідає дійсності і спростовується інформацією, яка наведена в запиті по оплаті вартості виконаних робіт та залученим документами до цих пояснень.
На час укладання договорів підряду був визначений розпорядник коштів, також були передбачені відповідні видатки з бюджету на фінансування виконаних робіт.
Відносно укладання додаткових угод на 2023 рік.
Частиною першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Положеннями ч. 1 ст. 627 ЦК України передбачено, що ідповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладаючи договори підряду по об’єкту «Реконструкція вул.Шевченко від вул.8 березня до вул.Солідарності і вул.Солідарності від вул.Шевченка до вул.Калібрової в м.Запоріжжя» КП «УКБ» виходило, в першу чергу, з того, що вказаний об’єкт є важливим для громади м.Запоріжжя і його необхідно побудувати та здати в експлуатацію.
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» було введено воєнний стан на території України. Таке рішення було прийнято у зв’язку із повномасштабною військовою агресією рф проти України та на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони. Верховна Рада України 5 березня 2022 року затвердила проект Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та в подальшому продовжила дію військового стану (відповідно до Законами України від 15.03.2022 № 2119-IX, від 21.04.2022  № 2212-IX, від 22.05.2022 №2263-IX), та на даний час правовий режим воєнного стану є чинним.
Через введення воєнного стану виникли обставини, які значно ускладнили виконання робіт, внаслідок чого КП «УКБ» через виникнення форс-мажорних обставин було змушене вносити зміни до укладених договорів в частині визначення термінів виконання робіт та обсягів фінансування на відповідні періоди.
Право укладати такі додаткові угоди з наведених підстав передбачено укладеними договорами підряду, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час виконання будівельних робіт на об’єкті виникали питання щодо якості виконаних робіт, усунення недоліків у виконаних роботах.
Наприкінці 2022 року КП «УКБ» вимагала від підрядника – ТОВ «БК «Будреконструкція» усунення недоліків у виконаних роботах (лист від 10.11.2022 №394, від 12.10.2022 №319, 05.12.2022 №495).
Враховуючи, що не всі недоліки були усунуті, у 2023 році КП «УКБ» продовжувало здійснювати контроль за усуненням недоліків виконаних робіт (лист від 17.01.2023 №46).
Вважаємо, що в рамках діючого договору підряду у КП «УКБ» більше повноважень щодо контролю за якість виконаних робіт, усунення недоліків, усунення фактів завищення вартості робіт, тощо.
У разі розірвання договору виникають правові наслідки, передбачені договором.
Підрядник зобов’язаний передати КП «УКБ» об’єкт незавершеного виробництва, оплачені матеріальні ресурси, проектну та виконавчу документацію. Також необхідно прийняти роботи, які були виконані на дату розірвання договору, оплатити товарно-матеріальні цінності, які були придбані підрядниками та не відпрацьовані на дату розірвання договору. Також підрядні організації можуть пред’явити збитки через дострокове розірвання договору у разі відсутності їхньої вини.
При цьому КП «УКБ» не має ні фінансової, ні фізичної можливості здійснювати охорону об’єкту.
Передати об’єкт незавершеного будівництва експлуатуючій організації яких як мінімум три значно складно, така передача потребує тривалого часу.
При діючому договорі вся відповідальність за схоронність об’єкту несе підрядник.
Також КП «УКБ» звертає увагу, що розпорядником бюджетних коштів – департаментом інфраструктури та благоустрою ЗМР до цього часу не прийнято остаточного рішення щодо фінансування об’єкту, що вбачається з листа департаменту від 06.01.2023, що також впливає на прийняття рішення про розірвання договорів підряду.
Враховуючи, що департамент інфраструктури та благоустрою ЗМР знаходиться в стадії ліквідації, до цього часу не визначено нового розпорядника по об’єкту.
Виходячи з вищенаведених міркувань КП «УКБ» приймались рішення про укладання додаткових угод.

Що стосується не розірвання договору в односторонньому порядку відповідно до вимог п.14.1 договору від 24.12.2021 №041/21/107
Розірвання договору з підстав, наведених у п.14.1 договору від 24.12.2021 №041/21/107 є правом замовника. Рішення про розірвання договору не приймалося у зв’язку з вищевикладеними обставинами.

Що стосується інформації щодо стану розрахунків за договорами.
КП «УКБ» надає зазначену інформацію у вигляді актів звірки, згідно додатку.
(див.у файлах)

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимоги висновку про результати моніторингу процедури закупівлі КП "УКБ" надає лист від 01.05.2023 за №367 про відмову від договору підряду №041/21/107 від 24.12.2021 укладеного між комунальним підпрємстовм "Управління капітального будівництва" (Замовник) та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" (Підрядник)

2023-05-02 14:32:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні договору від 24.12.2021 № 041/21/107 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні додаткової угоди від 18.01.2022 №1 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
Переможець 53 392 341,60
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 17:47

Документи

13 грудня 2021 17:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 17:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
53 392 341,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 17:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2023 15:43
Лист-вимога про відмову договору підряду 041.21.07 від 24.12.2021.pdf укладений
23 травня 2023 15:42
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 15:32
ДУ2 до договору 041-21-107.PDF зміни до договору
20 січня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 10:02
ДУ№1 до Договору №041-21-107 від 24.12.2021р.pdf зміни до договору
18 січня 2022 10:00
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 08:37
Договір 041-21-107 від 24.12.2021.PDF укладений
24 грудня 2021 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода щодо зміни реквізитів замовника, викладення пунктів 2.2., 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 041/21/107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена додаткова угода щодо зміни реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 041/21/107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 109 662,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 851 610,40 UAH)
Причини розірвання договору: на підставі висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, згідно п.14.1 Договору, п.4 ст.849 Цивівльного кодексу України розірвання договору в односторонньому порядку